Retro kabíny pre historické motorové vozy

Tax

Moderátor
Správce
Po SZ ping-pongu s Icikom - mimochodom mal som pocit že každý hovoríme o niečom inom - som konečne prišiel na to čo treba urobiť aby guľatý rýchlomer ukazoval rýchlosť a jeho ručička netrčala pribitá k nule. Nešlo mi do hlavy že u OR M284.0/1 ručička rýchlomera nefunguje, ale u Hargity či M495.0 áno. Troška som vŕtal v *.cvf súbore a podarilo sa. Zaujímavé je že pôvodný cabview v MSTS rýchlosť ukazoval správne.

Ak si Martens - autor kabíny pre M251.2, M273.0 a M284.0/1 - spomenie čo bolo pôvodne v budíku vpravo nad reverzerom tak vydám update. Zatiaľ len screen:

cab_m284-1.jpg

Pre porovnanie kabína z Hargity ktorú používam u Ganzu. Tá ukazovala rýchlosť správne v OR aj v MSTS. Je síce hrozná, ale lepšiu nemám ;)

cab_hargita_hu.jpg
 

Martens

Strojvedoucí
Správce
Ak si Martens - autor kabíny pre M251.2, M273.0 a M284.0/1 - spomenie čo bolo pôvodne v budíku vpravo nad reverzerom tak vydám update. Zatiaľ len screen:
;) Teď mám MSTS ve stavu alá Drážďny po kobercovém náletu, ale z cvf souboru by to šlo vykoukat.
 

Tax

Moderátor
Správce
Prekonal som odpor k práci a upravil som cab z M273.0 pre jednoagregátové motorové vozy. Na screene je cab pre M275.0, ale bude použiteľný aj pre M264.0 či M234.0. Po preciachovaní rýchlomera na 90 km/h bude použiteľný aj na motorové vozy M242.0, M232.1 a M134.0.
Pri úprave som použil Martensovu prácu, základ je z kabíny Jirku Poláka a nejakou radou pomohol Nebulus. Brzdič, budíky a rýchlomer sú dielom Mirana.

cab_275-0.jpg
 

Tax

Moderátor
Správce
Dan J. bude mať určite radosť, šíp M273.0 funguje tiež správne, pohľad je zo zadného vozu pri jazde zadným vozom vpred po prepnutí kabíny. Cabviev pre M284.0/1 je rovnaký, len sa líši červeným prúžkom rýchlomera, tam je Vmax 110 km/h a samozrejme *cvf súborom. Ešte ostáva upraviť kabínu pre M251.2. Možno večer?

cab_273-0.jpg

PS: Nebulus ma "skritizoval" že prečo používam takýto pravek. Ak niekto pripraví vhodné kabíny tak nebude problém tieto kabíny s pravekou grafikou nahradiť. Ale kým nie je niečo lepšie, tak co?
 
Nahoře