Aktivity Bendík

Plexi

Signalista
Tak to se omlouvám, takhle starý gvd nevlastním. Nicméně si myslím, že to bude podobně, jak je naznačeno výše, tedy ""odcouvala" 830 s Bixy a přistavila se na jinou kolej a poté by brejlovec pouze objel "zbylé" velké vozy ". Ta první verze by byla zbytečně složitá.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Takže dle tohoto řazení:
Vlak jede pouze v sobotu a neděli. 830 + 2x Balm + 830 na konciod 7.1. do 8.9. v S a 850 + 2x Balm-d jede v N.
Podle toho času pobytu 14 minut 16:26 - 16:40 by těžko přešibovával brejlovec, dle mně by to vytáhl za veksle směr Šumperk, hodil na kolej vedle a jiná mašina by to převzala do Týniště. Motorák by odjel ve svém směru do Šumperka. Ale taky mně zaráží, že by brejle jely jen z Jeseníku do Hanušovic, ale můžou přebírat jiný vlak. To se fakt z "vagonvebu" nevyčtě. Tohle by musel uvést na pravou míru nějaký pamětník tamějšího provozu. Ony se tam děly kejkle i za dob ČSD před rokem 1989, tam je to s těmi přepřahy dost zajímavé. :) Já mám tozdělaný spěšňák Jeseník Hanušovice Olomouc, přes Uničov z roku 1969, tahala to tam 464.0, 464.2 a 477.0 a naštěstí mi tam posun pouze přihazuje vagón.
 

Tom Kanka

Signalista
Musíte myslet na nohy posunovače, který ten posun bude delat. Když už to roztrhne, a je na konci, souprava vyjede a zasune na vedlejší kolej. Pak přejde dopředu, utrhne brejlovce a než ten objede, dojde zase na konec a tam ho přiváže. Je to jednodušší, než odvázat motory, přejít dozadu, vysunout, přestavit, a pak jít zase na druhou stranu trhat brejlovce. Chlapci od posunu byli vždy opatrní na krok navíc. :)
 

Bendík

Provozní technik
Plexi: takto se mi to jeví taky reálnější. Díky za pomoc.
Dan J.: ja vím. Ale chci tam mít tu 830, zároveň v tom řazení 830 + 2x Bix + 830 se to nevleze do Zlatých Hor. Prostě si to trošku "upravuji". Nelpím striktně na reálu.
 

Plexi

Signalista
754 byla určitě jen jedna, protože nevím, kde by se tam druhá vzala. V Olomouci/Šumperku se 754 objevily až ke konci provozu bardotek (cca okolo 2010) jako jejich náhrada. A v GVD 94/95 bylo nejbližší "čtyřkové" depo v Hradci (v Letohradě byly tuším jen nulky, které ovšem taky do Jeseníků zajížděly, např. v roce 2003 s rychlíkem z Jeseníka do Plzně!), a pochybuju, že by nechali kvůli tomu stát druhou 754 v Hanušovicích, tak daleko od Hradce.
 

Dan J.

Strojvedoucí
JJ. jak říkám, nevím, jak to tam bylo. Mně jen zaráží těch pouhých 14 minut na vytažení soupravy, sunutí k perónu a následný objezd. Navíc by se musela dělat brzda ne? Nebo jen rychlá zkouška?
Dan.
 

MERIDIAN

Pokladník
Na přední straně některého ze starších Železničářů byla vyfocena tenkrát hradecká 754 078 někde u Ostružné, Myslím si, že opravdu jezdily až do Jeseníku s objížděním v Hanušovicích. Vycházelo to na jednu mašinu s objetím v Jeseníku a návratem do Hradce Králové.
 

Plexi

Signalista
Však jsme se shodli, že na zhlaví bude vytahovat 830+Balm a 754 bude objíždět samostatně. To se za 14 minut krásně stihne (lamina stihne objet za 18 a to je elektrika, se kterou je složitější objíždění), když posunovač napřed vyvěsí 754, aby už mohla vyjet na šumperské zhlaví a objela to na lichkovské zhlaví. Mezitím se vyvěsí 830 a vysouvá směr Jeseník, pak zajede ke svému perónu. Velké vozy zůstávají na svém místě. Na ně pak najede honda z lichkovského zhlaví. A s tou zkouškou brzdy si nejsem jistý. Úplná zkouška se nedělá na 100%, ale nejsem si jistý ohledně jednoduché zkoušky (a druhu dané zkoušky).
 

bob57_cz

Učitel češtiny
pochybuju, že by nechali kvůli tomu stát druhou 754 v Hanušovicích
Klidně pochybuj. ČD dokázaly super hýřivé oběhy. Třeba lyžařský rychlík do Ostružné ( výstup a nástup polské frekvence na Ramzové). Souprava, mašina i šumperský fíra celý den bokem v Ostružné. Druhá mašina s fírou v Hanušovicích, kde byl přepřah na úvrati.
 

Tom Kanka

Signalista
Pánové, pokud v Praze na hlavním dokáže Katr objet za cca 5 minut včetně otevření/zavření měchu a brzdy, není důvod proč by to brejlovec nemohl stihnout v Hanušovicích také. A 18 minut na objetí (jedno u jaké mašiny) je fakt moc! ;)
 

Bendík

Provozní technik
Na webu, pod původním odkazem, je vyvěšena drobná oprava nedávno vydané aktivity R 1436.
Chybu jsem objevil v soupravě křižujícího R 663, do kterého jsem omylem zařadil jeden "blonski" vůz ZSSK a jeden "najbrt" ČD. Dodatečně se omlouvám, taková "ostuda".
 

Bendík

Provozní technik
Po delší odmlce se na Vás obracím s žádostí o pomoc. Po havárii disku, jeho výměně, opětovné instalaci Msts a dalších "potřebných" utilit, jsem si chtěl udělat pro vlastní potřebu poznávací aktivitu novými úseky BP 94. Mám však nějak rozsypaný AE. AEfix v tomto nepomohl. Grafiku mám Radeon Rx570. Nesetkal jste se někdo s podobným problémem a nevěděl, jak toto opravit?

AE.jpg

AE_detail.jpg

Ještě divnější je, že úplně stejně "rozsypanou" mám i úvodní obrazovku menu, když však udělám její screenshot, tak ten je zobrazen v pořádku:
msts_menu.jpg
Ve hře samotné, např. po načtení aktivity, je však už vše v pořádku. Z toho jsem teda "jelen".
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Nevím zda si to pamatuju správně, pomohlo tomu v nastavení zástupce zafajfkovat 32-bit. Ale nejsem si úplně jist.
 

Bendík

Provozní technik
To by mohlo být ono, taky jsem to někde už vyčetl. Problém je ale v tom, že jsem "lama" a nemůžu to v zástupce / vlastnosti nikde najít...
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Ani já ne, zkoušel si kompatibilitu s XP, jak jsem psal, vím, že se to řešilo, ale přesně nevím jak, navíc GK Radeon není na aktuálních woknech ideální pro provoz MSTS editorů ani OpenRails.
 

Bendík

Provozní technik
Jak budu doma, zkusím kompatibilitu s XP. Systém mám (pro Msts) pořád W7.
Každopádně dík za snahu, pak dám případně info.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tohle mi dělal Radeon na Win7 a musel jsem přehazovat na monitoru na 16 bit. vždy před tvorbou v editoru aktivit. Na 10kách je Radeon pro MSTS nepoužitelný, ýž nefunguje ani návod, ketrý je zde uvedený, pokud aktualizuji systém a GK.
 

dvacka

Průvodčí
Ahoj Bendíku, mám Win10 s Radeon RX5500 XT, vše pravidelně aktualizováno a MSTS, AE a OR mi šlapou jak švýcarský hodinky. Vím, že jsem cca před rokem, po vylepšení PC, taky řešil problematiku s grafickým problémem v AE editoru. Nějakou pomocnou ruku mi myslím v tématu o Win10 dával bob57_cz, ale co si vzpomínám, tak mně nakonec pomohlo přidání zástupce train do záložky "Hraní" přímo do GK.
Podobnou věc, jako tvoji rozsypanou úvodní obrazovku, která se na screenu obrazovky tváří normálně, jsem řešil tento týden při hraní OR. Z ničeho nic mi začaly po obrazovce lítat barevné malé čtverečky a po chvilce šla celá hra do wokna. Pomohlo mi také to, že jsem přidal zástupce OpenRails do karty "Hraní" přímo do GK. Ale v tomto případě jsem si ještě musel nastavit FPS na min. a max. 30 snímků. Včera večer vyzkoušeno na chystající se aktivitě, kde mám docela plné Ostravsko, a v kuse jsem to projel bez jediného škubnutí či pádu až do ValMezu.
 
Nahoře