Motorové lokomotivy (nejen) ČKD pro Open Rails z dílny Pikku Locomotive Works Inc.

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Zkuste stáhnout poslední variantu 757, jsou tam samozřejmě LEDková světla od @Josef Vogeltanz plus nějaká další překvapení. Příjemnou zábavu. Jestli tam je něco blbě tak to samozřejmě časem napravím, chyby hlašte vykašlu se na jejich řešení jako vždycky. (Ale bude přehled.)
 

lakitouch

Skladník
Tak stiahnute na skusku a LEDky uplna pecka,fakt dolu klobuk pre Jozefa :) :) :)
Akurat na zssk loko sa mi viac pacilo ked na posun bolo jedno navestne svetlo tak ako to Robo nastavoval,ale to je len detail :)
Inak pekne spravene :) Model tiez parada ved to je jasne uz davno Pikku :)
Akurat vazny nedostatok pri brzdici ked vyladeni brzdic pozna len polohu zabrzdene a potom jazda,kde hned vyrovnava tlak v HP a teda nedrzi navoleny brzdný ucinok :)
Zvuky tiez fakt zmena a supper len neviem ci sa sa to mne zda,alebo aj druhy zdielaju podobny nazor,ale ako keby siel ten motor stale na plny vykon :)
Mi to pripomina naše 861 :)
Inak uprava cabu tiez super a to musim pochvalit,kedze doteraz som to tusim mal cele rozhadzane :)
K vykonu a edb sa velmi neviem vyjadrit,kedze natom nejazdim :)
Tolko aspon moje poznatky :)
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
V zápalu "boje" jsem pozapomněl, že pracuji na stroji ZSSK, nikoliv ČD nebo ČSD.
Takže jsem se teď honem podíval jaký je rozdíl v Návestných predpisov a u Návěstních předpisů. Problém ale není jedno nebo dvě světla. U ZSSK se uvádí alespoň jedno. Dvě by tedy nebyla na závadu, kdyby ... to nebylo ve dne. Osvětlení pro posun se totiž používá jen pro noc.
Brzdič je přizpůsoben kabině, kde je jen pět snímků (poloh), proto je použita dříve užívaná definice BSE. Nicméně, mohla se použít i ta novější šestipolohová se simulací vratného pohybu (B>J).
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Technicky to problém není, byť se jedná o změnu 360 řádek (90LEd x 4 světla). Slušný texťák (u mě PSPad) to dá celkem rychle a bezbolestně..
Mrzí mě jen, že to prošlo až do vydání. Uvidíme zda půjde "aktualizovat aktualizace". V tom případě by došlo i na ten novější BSE brzdič.
Vozidla zkouším abych si ověřil, že to co jsem napáchal do engu, funguje tak jak se očekává. Především rozjezdy, tah, brzdy, chování ve stoupání, na spádu a funkční zkoušky všech kláves. Ale vzhledem k množství vozidel nelze očekávat, že bych s jedním kouskem lítal několik dní. To jsem si podstoupil se stopkami je jen jednou - u hledání parametrů pro brzdy.
 

es499.0

Začátečník
Právě jsem zkoušel lokomotivu řady 721 a všiml jsem si chyby reflektoru. Mám čistou instalaci Open Rails a používám trať 310. Snad to alespoň trošku pomůže u řady 720 v budoucnu. :)

Open Rails 2019-06-16 04-52-45.jpgOpen Rails 2019-06-16 04-52-52.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Protože doba přeje recyklaci, připravili jsme si pro vás s přáteli další barevnou variantu velkého hektora. Tentokrát malinko ušmudlanější. Chtělo by to ještě nějaké úpravy modelu, ale jsem příliš líný. Stahujte na známém místě, screen pro ilustraci zde. Předpokládám, že chyba reflektoru zmíněná o post výše kolegou @E499_2002 v novém modelu setrvává.
scr03.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Protože dělám modely do simulátorů již dlouho a neomezuji svoji činnost na jediný železniční simulátor, mám nespornou výhodu v tom, že modely mohu různě přesouvat a exportovat do různých simů. A určitě se najde někdo, komu bylo líto, že krásné modely zamračených z Railworksu (TS2020) nejsou v Open Rails. Tak pokud je to tak, už vám to líto být nemusí. Je jen otázkou času, kdy se sada lokomotiv řady 749 a 751 z (nejen) Railworks objeví i v Open Rails. Například z Hanušovic se bude pěkně jezdit směr Jeseník si myslím se všemi stroji. A jako vždy na začátku nějaké ty reklamní obrázky. Nejprve řada 751 - historický stroj dokonce s parní spojkou.
751113a.jpg
751145a.jpg A teď řada 749. Myslím, že minimálně jeden ze strojů potěší @Vrbam. :cool:
749008.jpg
749039.jpg
749100.jpg
749181.jpg
749247.jpg
749264.jpg
Textury moje maličkost, @Lukyn-CZ , @Dodo, @Jaroslav Skůra , @Roman a Damo.
 
Nahoře