Řada 162 RegioJet

ondro

Cestující
Dobry den prajem mozete mi poslat masinu rj 162115 hk lebo mi nejde brzda v open rails alebo upraveni eng dakujem.
 

Tomáš.

Začátečník
Zdravím, dnes jsem si do OR CZ/SK stáhl model RJ162 konkrétně 162 112, ale mám problém s brzdičem BSE u všech 16x a 36x. Jakmile začnu brzdit, brzdič se na cca 1-2 sekundy sekne a najednou mi tam pustí cca. 1 a půl baru. Nevíte čím to může být? Pravděpodobně je tento problém způsoben tím, že nemám některý common.inc soubor.
Přeji hezký zbytek dne.
 

Tomáš.

Začátečník
Počkat, takto to má fungovat? Já jsem usoudil z videa " ", že by měl fungovat jinak, pokud je to takto běžné tak se omlouvám za zbytečný dotaz. :)
 

Dodo

Provozní technik
Počkat, takto to má fungovat? Já jsem usoudil z videa " ", že by měl fungovat jinak, pokud je to takto běžné tak se omlouvám za zbytečný dotaz. :)
Porovnávaš video, ktoré je točené na verzii OR MG NY. Je to napísané v Popise videa.
 

Tomáš.

Začátečník
Porovnávaš video, ktoré je točené na verzii OR MG NY. Je to napísané v Popise videa.
Dobře, díky za objasnění. Přijde mi to prostě takové zvláštní, nedá se někde upravit nějaký soubor/.eng který by to upravil na to, které je na videu? Popřípadě jaký?
Předem děkuji a přeji hezký večer. :)
 

Icik

Průvodčí
Dobře, díky za objasnění. Přijde mi to prostě takové zvláštní, nedá se někde upravit nějaký soubor/.eng který by to upravil na to, které je na videu? Popřípadě jaký?
Předem děkuji a přeji hezký večer. :)
Jak upravil? Udělat z toho pikovláček? Při zahájení brždění odezva tlaku v brzdovém válci nenastoupí v ten stejný okamžik jako změna tlaku v potrubí.
 

Tomáš.

Začátečník
Jak upravil? Udělat z toho pikovláček? Při zahájení brždění odezva tlaku v brzdovém válci nenastoupí v ten stejný okamžik jako změna tlaku v potrubí.
Ta odezva mi téměř vůbec nevadí, ba naopak, ale to jak mi to po té tlak vyletí na 2 bary mi je hrozně proti srsti.
 

Icik

Průvodčí
Změna tlaku v potrubí při prvním zabrždění z 5bar je prudká, ale to i v reálu. Pokud si to chceš poladit, tak si nastav svoji křivku třeba jako Acatus. Jen to prosím tě nedávej nikde ven jako oficiální ladění.

BrakePipeDischargeRate
(
0.00bar 0.16bar/s
3.00bar 0.16bar/s
4.00bar 0.16bar/s
4.01bar 0.15bar/s
4.74bar 0.15bar/s
4.75bar 0.80bar/s
5.00bar 0.55bar/s
5.10bar 0.50bar/s
)
 

Tomáš.

Začátečník
Změna tlaku v potrubí při prvním zabrždění z 5bar je prudká, ale to i v reálu. Pokud si to chceš poladit, tak si nastav svoji křivku třeba jako Acatus. Jen to prosím tě nedávej nikde ven jako oficiální ladění.

BrakePipeDischargeRate
(
0.00bar 0.16bar/s
3.00bar 0.16bar/s
4.00bar 0.16bar/s
4.01bar 0.15bar/s
4.74bar 0.15bar/s
4.75bar 0.80bar/s
5.00bar 0.55bar/s
5.10bar 0.50bar/s
)
Pecka, přesně tohle jsem potřeboval. Mockrát děkuji. Ještě bych se chtěl zeptat zda se dá nějak zkrátit čas držení klávesy potřebný k puštění tlaku do brzdového válce?
 
Nahoře