ORTS parní lokomotiva ovladaní

Dan J.

Strojvedoucí
Kláveskou "T" tuším, dokonce když dojíždíš k bodu zbrojení a mčkáš klávesu, tak ti ukazje kolik metrů chybí k dozbrojení. Jinak si v OR zaškrtni roztopená parní lokomotiva a budeš mít po startu vše doplněno.
 

Tax

Moderátor
Správce
No T jsem našel v nastavení ale nic nedělalo
Jinak mám lokomotivu 487 myslím
No just taká nebola. Bola 387.0 alebo 486.0 a 486.1 všetky tri boli zelené ;) Klávesa T neni v nastavení. V nastavení je zatržítko.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Já myslel, že když nedáš tendr za mašinu, tak zbrojit nešlo. Je fakt, že jsem to nikdy nezkoušel.
 

bobeksoft

Cestující
Pokud má eng parní lokomotivy parametr IsTenderRequired ( 1 ), je tendr nutný, protože v engu parní lokomotivy není definován IntakePoint pro uhlí a vodu, což v požadovaném wag tendru je. Taková lokomotiva má při zahájení aktivity 0% vody a 0% uhlí a bez tendru se nerozjede (odzkoušeno v OpenRails). Aby lokomotiva "fungovala" bez tendru, musí mít ve svém engu řádky IsTenderRequired ( 0 ) a pro zbrojení jsou potřeba řádky IntakePoint ( 0 7 FuelWater) a IntakePoint ( 0 7 FuelCoal ).
 

Dan J.

Strojvedoucí
Takže, jak jsem si myslel. Dík zy objasnění. Navíc bych chtěl vidět, jak jede třeba mikádo bez tendru s vozy. Je to nesmyslné řazení soupravy.
 

Josef Vogeltanz

Průvodčí
N a Shift+N je na ovládání dmychadla do topeniště. U českých a rakousko-uherských parniček se s dmychadlem moc nesetkáme, pouze s klapkou(ami) pro regulaci přívodu vzduchu do topeniště. A na to je zase dvojice M a Shift+M.
 

151.016

Cestující
Ahoj, ak tím myslíš ovládač zvíšiť prietok tak si otvor nastavenie a v ňom záložku klávesnice, ak si si to nemenil tak by to malo byť N, v nastaveniach sa to dá aj zmeniť.
Jj. To vím, ale jak nastavit větší spotřebu toho ventilu v eng
 

151.016

Cestující
N a Shift+N je na ovládání dmychadla do topeniště. U českých a rakousko-uherských parniček se s dmychadlem moc nesetkáme, pouze s klapkou(ami) pro regulaci přívodu vzduchu do topeniště. A na to je zase dvojice M a Shift+M.
A u tohohle se kde v eng nastavuje větší spotřeba páry
 

Josef Vogeltanz

Průvodčí
Parní stroj lokomotivy je ovládán v reálu, v MSTS i v OR stejně: Vyložením rozvodu se ovládají šoupátka parního stroje pro výkon a směr. Klávesy W a S. Regulátorem páry se potom reguluje množství páry z kotle do válců. Klávesy A a D. Stále mě není jasné, co myslíš ventilem Přítok. Páru spotřebovává parní stroj. Takže se reguluje výkon parního stroje a množství páry.
 

bobeksoft

Cestující
Zdravím, přítok má být průtok (špatný překlad slovenského 'prietok' z odpovědi #12), v popisu ovládání OR je totiž pod klávesou N český popisek 'Zvýšit průtok', ačkoliv anglický originál je 'Blower Increase'...
 

Josef Vogeltanz

Průvodčí
No a není ten v originále "blower" něco jako dmychavka v dýmnici? Nebo o jakou součást na parní lokomotivě se potom jedná? Popelníková klapka to nebude.
 
Nahoře