Start - Stop motoru pomocí tlačítek v kabině - zápis pro CVF

Howky

Signalista
#1
Další novinkou o které tu nikdo nepsal a opět je to pro kabináře, je možnost zapnout a vypnout motor pomocí tlačítek nebo přepínače v kabině.

Jak na to ?

1. Tlačítko pro start lokomotivy, kterou řídí hráč - vyzkoušeno funguje, Tlačítko je při startu chvíli drženo , a poté puštěno

TwoState (
Type ( ORTS_PLAYER_DIESEL_ENGINE_STARTER TWO_STATE)
Position ( 310 446 27 26 )
Graphic ( TlacitkoStartMotoru.ace )
NumFrames ( 2 2 1 )
Style ( PRESSED )
MouseControl ( 1 )
)



2.Tlačítko pro stopnutí motoru lokomotivy, kterou řídí hráč, Tlačítko je při startu chvíli drženo , a poté puštěno

TwoState (
Type ( ORTS_PLAYER_DIESEL_ENGINE_STOPPER TWO_STATE)
Position ( 350 446 27 26 )
Graphic ( TlacitkoStopMotoru.ace )
NumFrames ( 2 2 1 )
Style ( PRESSED )
MouseControl ( 1 )
)


3. Jedno tlačítko pro stopnutí a zapnutí druhé lokomotivy, který je za hráčovou lokomotivou

TwoState (
Type ( ORTS_HELPERS_DIESEL_ENGINES TWO_STATE)
Position ( 190 446 27 26 )
Graphic ( TlacitkoStartuStopu.ace )
NumFrames ( 2 2 1 )
Style ( ONOFF )
MouseControl ( 1 )
)



4.Je možné nastavit přepínač 4 polohový pro Zastavení / Startování / Provoz / Zastavení

MultiState (
Type ( ORTS_PLAYER_DIESEL_ENGINE_STATE TRI_STATE)
Position ( 270 446 39 40 )
Graphic ( PrepinacStartu.ace )
NumFrames ( 4 4 1 )
Style ( NONE )
MouseControl ( 1 )
Orientation ( 0 )
DirIncrease ( 1 )
)

5. Jedno tlačítko pro stylem zapni /vypni pro hráčovu lokomotivu

TwoState (
Type ( ORTS_PLAYER_DIESEL_ENGINE TWO_STATE)
Position ( 150 446 27 26 )
Graphic ( TlacitkoStartuStopu.ace )
NumFrames ( 2 2 1 )
Style ( ONOFF )
MouseControl ( 1 )
)
 
#2
Tak teď ještě aby se motorové lokomotivy chovaly jako ty elektrické - po načtení byly v klidu. Barča a Kocour mají vymazlené zvuky vč. bzukotu mazacího čerpadla. Ale aby si to bylo možné vychutnat, musí se loko po načtení zdechnout a teprve potom nastartovat. I ty staré páry mají možnost začínat nezatopené, jen motory musí chrchlat od začátku.
 
Nahoře