Nastavení brzd v Open Rails - podrobný návod

bob57_cz

Učitel češtiny
#61
Používám průměrnou hmotnost pasažéra 75 kg (necestují jen pořízkové jako jsem já, ale i štíhlé dámy a děcka).
Když jsme ještě vypisovali hlášenky provozních výkonů hnacího vozidla a tyto odevzdávali spolu s šichťákem a rychloměrovým proužkem na konci šichty strojmistrovi, započítávalo se jedno klientské křeslo hodnotou 80kg jako průměrná normovaná hmotnost. U pantografů jsme tak měli tři hodnoty hmotnosti substrátu - prázdný, ložený (jen sedící) a přeplněný (sedící+stojící).
 
#63
Ono je spíše dilema jak pro simulátor vozy obsazovat. U nákladů je to víceméně jasné. Prázdný a ložený. U přepravy osob je to těžší. Prázdný? Leda tak cestou na ON. Obsazený na 100 procent? No ano. Je tam ještě parametr o počtu pasažérů kvůli výpočtu času ve stanici. A ten se uvádí podle tech. dokumentace vozu. My se ale věčně snažíme simulátorem přibližovat realitě. A tady nastává rozdíl mezi obsazeností vozů na místních tratích a hlavních tazích. V prvním případě bude obsazenost sotva poloviční, v druhém stojí cestující v chodbičkách. A na některých spojích to může být i obráceně. Vzdal jsem tedy filozofii a rozhodl se pro obsazování že 2/3. Zbývá se shodnout na "normo-hmotnosti" cestujícího.
 
#65
Akurat pozeram na brzdenku a napr Push pull je ratany takto.
951 001 voz -hmotnosti : 51ton prazdny a s nakladom 59ton , brzdiace 101 v Rku, dlzka 26.4
051 002 voz -hmotnost : 48ton prazdny a s nakladom 59ton , brzdiace 100 v Rku, dlzka 26.4
 
#67
Jen tak letmo jsem si prohlédl toto forum a našel jsem tyto parametry
MaxBrakeForce ( 152kN )
MaxHandbrakeForce ( 27kN )
pouze u souboru wag. Mohl by mi někdo pomoct s odhadnutím těchto parametrů u lokomotivy 363 (přesnost +- 10kN)
 
Nahoře