Ještě by se hodilo vyhodit pryč z pultu ty sešiťáky. Nebudou totiž ve shodě s tím, co hráč pojede. Ideální je prázdný čistý pult a sešiťák se dá variabilně zobrazit dodatkovou klávesou a vždy může být aktuální s aktivitou.Takže kabína pre ZSSK 16x hotová. Teraz už len nejaké testy a môže ísť do sveta s troma variantami.
162 a 163 sa líšia len nejakými maličkosťami ako napríklad iný kontroler pre výkon a smer, EDB, ZCP, osvetlenie budíkov atď.
1. Kabína pre ZSSK 162
2. Kabína pre ZSSK 163 bez RST
3. Kabína pre ZSSK 163 s RST
...a sešiťák se dá variabilně zobrazit dodatkovou klávesou a vždy může být aktuální s aktivitou.
Asi. Věc stará mnoho let. Stačí texturu s alfou pověsit na jakoukoliv klávesu, kterou simulátor umí obsluhovat a v dané kabině není využívána. Typicky se využívá zástupně třeba klávesa "V" pro něco jiného, než čemu má primárně sloužit.Možná mi něco uniklo.
Díky za objasnění.Asi. Věc stará mnoho let.
Ahoj Bendíku, kabinu nadefinovanou již s touto vymožeností. Tedy práce pro autora cabu. Pro nás pak uživatelská funkce.co bych musel hráči "dodat", aby to takto fungovalo?
Toho sem se obával. Tak to si musím nechat zajít chuť. Logicky ... kdyby to bylo jednodušší, určitě už by to někdo z aktivitářů využíval.... Tedy práce pro autora cabu.
Myslíš že to budú čítať? Zajtra bude zaplavené fórum, FB a čojaviem čo že im to nejde. Nech žije dnešná zlatá mládežJe potrené si prečítať readme. Je tam všetko vysvetlené čo treba k správnej funkčnosti kabíny...