Lakovna Lukyn-CZ pro Openrails

Petr Šimral

Posunovač
Tak snad má sjednané pojištění, ne? :) A stejně za to může Správa železnic, jako za všechno. :p
Budeš se divit, ale ukecám toho u vás jenom půlku ;) . A že se snažím...

Jinak samozřejmě fíra z toho nikdy nemá plnou škodu (to by se musel přiznat, že ten smeták chtěl zcela vědomně utrhnout --> nikoho takového jsem zatím nepotkal), ručí 4,5 násobkem hrubé měsíční mzdy a u nás platíme všem fírům tuto pojistku a mají spoluúčast 10%. Takže v tom jede něčím mezi 20 - 30 tisíci Kč.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Krásné Vectrony, ale až teprve včera se mi podařilo je rozjet s přiloženým laděním.
Ta mašina začne fungovat teprve asi po minutě uvedení do provozu. Tak jsem cvičně vypnul hlavní vypínač, zapnu a konec, mašina zase nejede.

Máte tam chybu v common.inc. Hlavní vypínač má nastavenou dobu 40 sekund. Až na potřetí jsem ten zápis našel . Přepsal jsem jej hlavním vypínačem z 350 ( 0.23s ) a už to šlape jak hodiny. Tak to prosím opravte i pro ostatní. Tedy kromě chybějících ../ v engu.
Asi by se také vyplatilo mít nějaké vlákno hlášení chyb pro lokomotivy i vozy.
 

Šnek

Vlakvedoucí
Zbyňku, kluci mají udělané incluide pro slovenské Vectrony, kde opravdu se zapne hlavní vypínač v rozmezí 40-50sec.
České Vectrony, alespoň těch deset co jezdí většinou na Děčín bylo software upraveno cca kolem 20-30sec.
Nevím jak je to u Cargo Vectronů.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Ale Zbyňku, jak dlouho ti trvalo nastartovat žabotlamu, taky 23 sekund. Když kouknu na videa od příchodu na stanoviště na Vectrona, tak minimálně 30 sekund nabíhá a bavím se jen o displejích, pak máš jiné věci. Ano je to průser, když uložíš hru a pak ji spustíš, že s loko nemáš šajn nějak manipulovat, proto ukládat, když stojíš.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Aha. Tak to jo. Ale to psycho, proč mi to nejede. :)
Alcapone. To je až teď, že se nevypíná na stahovačce hlavní vypínač. Ano, bylo to i kvůli pendolínům, které také měly velkou prodlevu. Ale hlavní vypínač snad reaguje hned, ne? Těch 40 sekund jsou pak asi další pomocné pohony. Takže raději to vyřešit jinak. Aby fíra viděl, že se něco děje a něco nabíhá a ne si myslel, že mašina kaput.
Pamatuji si, jak na žabotlamě byl naučený rychlý manévr, kdy pod stahovačkou se během sekundy vypl kompresor, motorgenerátor a pak jedním dechem stáhnul sběrač a vyhodil hlavní vypínač. Pak na "zdvihni sběrač" opačné pořadí. Klíček HV, sběrače, nastartoval se motorgenerátor a kompresory. Takže jsem něco podobného udělal na Vectronovi pod vypínačkou v HB a pak co se děje.... :)
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
jak dlouho ti trvalo nastartovat žabotlamu, taky 23 sekund.
Ještě tohle. Dát do provozu žabotlamu bylo tak minimálně 15 minut, ne-li déle. Zapnout na obou stanovištích baterky, napumpovat pomocné kompresorky do sběračů, nahodit systém a stále být ve strojovně a pumpovat pomocným kompresorkem, dokud v jímkách nebudou 3 bary. Až se to napumpuje, tak otevřít brzdu. Další minuty. :) Ale tady se bavíme o stahovačce a to je řádově na 5 sekund. Ale HV reaguje ihned,
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Vectron ujede při stahovačce až 6 km na prázdno než se zase nahodí. Jo technika. Čím složitější a pro strojvůdce, no spíše cvičenou opici co umí klikat na obrazovku jednodušší ovládání, tím dele ta mašina pojede na prázdno, když si to dělá sama. Je, ale zajímavé, že Čechama rekonstruované belgičanky jsou na tohle rychlejší.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
To je vidět, že jsem z dráhy už dlouho pryč. Ale i tak, asi se šetří na procesorech. Nebo jedou ještě na windows 95? :) Jinak to není možné, takové prodlevy.
 

Šnek

Vlakvedoucí
Když bych to řekl laicky, jakmile natvrdo stahneš sběrač, trvá to jak jsem psal 40-50sec. Jestliže jen projedeš vypínačku takzvaně nalehko, doba se zkrátí na 15 až 25 sec. Tohle si Češi nechali upravit, právě z důvodu velké prodlevy.
 
Nahoře