Trať BP - 24H timetable

okoun

Pokladník
Rozmanitost drážních vozidel ve stanici Hanušovice. 831 183 jako Os 3639 do Lichkova (odtud jako Os 3657 do Štítů), Berta s Balmíkama jako osobák na rameni Šumperk - Hanušovice a Brejlák s jeho modrou soupravou, jako spěšňák mezi Dolní Lipkou a Šumperkem.
Open Rails 2021-07-21 08-40-00.jpgOpen Rails 2021-07-21 08-47-37.jpgOpen Rails 2021-07-21 08-48-20.jpgOpen Rails 2021-07-21 08-48-25.jpgOpen Rails 2021-07-21 08-48-35.jpgOpen Rails 2021-07-21 09-10-24.jpgOpen Rails 2021-07-21 09-11-42.jpg
 

okoun

Pokladník
Zdalipak někdo z Vás pozná, jaký potenciální problém se skrývá v tomto snímku? Předpokládám, že to není jednoduché odhadnout, proto vám to rovnou prozradím.
Vzhledem k tomu, že se do cca 6 měsíců očekává návrat vlaků na trať 240, bude nutné zajistit motorové vozy pro vozbu nejen osobních vlaků na rameni Brno - Jihlava - Havl. Brod. Ti bystřejší již tuší, že problém je v tom, že nemám ani z daleka tolik motoráků pro zajištění vozby na zmíněném rameni. Vozy řady 842 mám 4 (011,017,034,035), vozů 850 mám 11 (001,012,015,018,025,029,030,032,040,041,050), vozů 851 je poskromnu, jsou 2 (020,021). No pak jsou to samozřejmě vozy 852/3, těch je celkem 6 (005,006,021,022,025,026) , pak jsou tu kredence, 830/831, ty jsou 4 (053,153,113,183). Radno také zmínit vozy 854, těch je kupodivu 6 (002,014,021,027,029,206). Krabky, to jest 809,810,814 ty do tohoto nepočítám, jsou pro vozbu těchto dlouhých osobáků zcela nevhodné, no a navíc jich bude třeba jinde. A s vozama 843 můžu počítat tak jako napůl, u těch nikdy nevím, zda to nezalomí někde na štrece. Tzn. že chci-li zachovat provozní zálohu v podobě alespoň tří vozů (kandidáty jsou 853 025, 854 029, 854 002) musím hluboce uvažovat. Současné provozní zálohy (830 153 a 853 026) lze počítat jako minimum, jenž se se započetím provozu na trati 240 bude nutné navýšit nejméně o ten samí počet. Tož co včil? Třeba něco vygómu časem. A kdo by se tázal, co že zamýšlím s vozem 854 021, nechť se nechá překvapit. :)

* Vozy, jenž jsou nyní již užívány na vozbu pravidelných vlaků
* Vozy určené pro výkony mezi Letohradem a Hradcem Králové
* Momentální provozní záloha + budoucí vozy pro provozní zálohu
* Vozy, s nimiž lze počítat pro vlaky linek S4, S41, S42 a R40
Open Rails 2021-07-21 06-18-31.jpg
 

okoun

Pokladník
Tak tento pohled se nám na nějakou dobu dlouho nenaskytne. 350 003, byla nahrazena na turnuse 350 014. 350 003 měla dnes ráno nepříjemnou zastávku u Modřic, když došlo k roztržení a následné destrukci jednoho z trakčních motorů. Open Rails 2021-04-21 08-08-37.jpgOpen Rails 2021-04-21 08-34-39.jpgOpen Rails 2021-04-21 08-37-04.jpg
 

okoun

Pokladník
Vzhledem k událostem minulých dní jsem rozhodl o radikálním opatření:

Na jednokolejných úsecích: Znovuzavedení výpravy výpravčím z každé dopravny o dvou a více kolejích, platné pro všechny vlaky a PMD.
Na vícekolejných úsecích, vyjma koridory: Do všech výhybek maximální rychlost 20km/h, platné pro všechna drážní vozidla jedoucí po daném úseku.
Na koridorových tratích: Maximální rychlost průjezdu výhybkama 40km/h. -//-

Opatření budou platná do doby, než se prošetří mimořádné události minulých dní a nebude sjednána náprava.
Open Rails 2021-08-04 10-01-28.jpgOpen Rails 2021-08-04 10-17-27.jpg
 
Nahoře