Trať BP - 24H timetable

okoun

Hradlař
Takto moji drazí přátelé vypadá souprava linky S63 (Slatina - Krpole). A nebo snad ne? Vzhledem k dlouhodobé rekonstrukci na trati 240 (Brno - Jihlava) a k ní navazující rekonstrukci na úseku mezi Brodem a Jihlavou, mám k dispozici pár motoráků navíc. Takže linka S63 prodloužena až do Blažovic a posílena o jednu vratnou (lze jezdit oběma směry bez nutnosti objíždění soupravy HV) soupravu. Open Rails 2021-04-15 11-40-38.jpg
 

okoun

Hradlař
Linka S3 se od včera začala lehce prolínat s linkou S33. Některé spoje linky S33 jezdí až do Kuřimi, odkud je přípoj na autobusy a ve špičce také na osobní vlak linky S3, který jede směrem na Brno (posila ve špičce: Brno Hl.n. - Kuřim). Tzn. Mezi Kuřimí a Rožnou se lze dostat bez přestupu a do Tišnova ve špičce i 5x do hodiny. A pro moji radost jsem nechtíc zachoval i různorodost souprav. Od 810, přes 850 a 560 až po 242 s "Honeckrama". Ani jedna 814, 840/841 ani Panter, ani žádná taková popelnice, ještě že tak. :p Open Rails 2021-05-17 11-12-35.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-24-24.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-25-34.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-28-08.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-30-01.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-30-32.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-34-12.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-34-24.jpgOpen Rails 2021-05-17 11-40-08.jpg
 

okoun

Hradlař
Už jezdí osobáky aji mezi Olomócí a Zábřehem a jedna souprava (na fotkách) pendluje mezi Šumperkem a Zábřehem. Open Rails 2021-07-08 12-31-02.jpgOpen Rails 2021-07-08 12-31-15.jpgOpen Rails 2021-07-08 12-33-22.jpgOpen Rails 2021-07-08 12-40-17.jpgOpen Rails 2021-07-08 12-43-56.jpgOpen Rails 2021-07-08 12-44-13.jpgOpen Rails 2021-07-08 12-50-04.jpg
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Ta kabina je hrozná! Fuj! Už jsem rozmazlený potom, co jsem viděl Dodovu kabinu sice na českou 162, ale i tak. ;)
 

okoun

Hradlař
Mě se také líbí, na 162 mám myslím tu dodovu. Když kabina funguje a sedí mi k modelu (jako kab 163 na loko 163), tak jsem spokojen.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Je to prostě poplatné své době. Ale jedeme dál.
Spíš teprve pojedeme dál, protože většina modelů je stále postaru, tedy je to stále poplatné dnešní době. Nehledě k tomu, že bych se přimlouval za front 4:3, jako je to u starších 162, aby se fíra mohl šipkami rozhodnout jestli bude koukat na trať nebo po pultu. Však si zkuste sednout do skutečné lokomotivy. A jak široký máte zorný úhel? Rybí oko v očích určitě nikdo nemá. Když se díváte na trať, tak neuvidíte na hejblátka. Například brzdič. Ten se ovládá po hmatu. Já si pamatuji, u BS2 jsou v jízdní poloze na pohyblivé a pevné části dvě šipečky proti sobě. Když jsem za jízdy odbrzďoval, tak jsem ty šipečky malíčkem nahmatával, jestli jsou proti sobě, abych tam nemusel čumět. :) A ostatní hejblata, sběrače, kompresory, tam se také hrabalo po hmatu. Staří fírové mne školili, že i když se spolu bavíme, tak se stále díváme ne trať, ne na sebe.
 

okoun

Hradlař
Už se začíná rozmáhat i nákladní doprava, ale budu se jí blíže věnovat až budu mít 90% osobky hotovo. Navíc jsem potkal jeden šedý vůz, což značí málo RAM, ale 128GB, snad není úplně málo.Open Rails 2021-07-13 08-54-29.jpgOpen Rails 2021-07-13 08-57-19.jpg
 

okoun

Hradlař
Jo tak proto jsem marně hledal stahovačku za Zábřehem. Vždyť se přeci už nějakou dobu jezdí elektricky až do Šumperka. Ale ano, všiml jsem si absence sloupů TV, ale ten "bug" s trolejí se tu docela hodil. :D
 
Nahoře