Skiny VíťaCh

C3rv

Pokladník
na paradu :) se divim že někdo uděla easy s těmito podovozky ja mam cca 3 s těmito :D
 

Sajmon

Cestující
Pekná, tak to pre teba boli tie fotky :D Som rád, že si ich využil, a to riadne rýchlo, mne ležali na disku vyše roka a nie a nie z nich niečo zlepiť... pekná práca :)
 

nick200202

Cestující
A ta 126 stále nikde :D ..... Máš to hezký, škoda, že se nepovedlo poskládat špinavou 060 z fotek ode mne..
 

zbynda

Provozní technik
Ve vratné soupravě neumí jezdit určitě. Ty zásuvky jsou pouze Regoniky k ovládání a blokování dveří
A podle těch UIC zásuvek pod oknem má i WTB linku a umí tedy jezdit ve vratné soupravě. To už by dozrál čas poslat ven OR nastavení pro Sysla a vozy Bdmtee 265.
 

zbynda

Provozní technik
Umí to víc věcí. Přes ovládání a blokaci dveří přes EP brzdu nebo tuším i přemoštění záchranky. Mají to všechny plzeňské 362 a dodělává se to i na brněnské.
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Ono je to trochu komplikovanější:
Navenek je dvojice 18ti pólových zásuvek a propojovacích kabelů se zástrčkami dle standardu UIC 558 (po novu už jen s červeným pruhem).

Nd9GcQZNiBJ7JmIje0HeQ-_MoV2Rh5x3V4HQoM-QA&usqp=CAU.jpg

Ty potom obsahují více funkcí pohromadě, které jsou ovšem opět standardizované:
UIC 556 řeší WTB piny 17, 18
UIC 568 řeší nf signály (audiokomunikaci, signalizaci apod) piny 1 až 8
UIC 560 řízení dveří piny 9 až 16
UIC 555 osvětlení vozů piny 10, 11 a 12
EP brzdu a přemostění záchranné brzdy standard UIC 558 neuvádí

Plzeň má s WTB na zásuvkách lokomotivy 362 017-6, 362 033-3, 362 056-4, 362 061-4 a 362 128-1, se zásuvkami bez WTB potom 362 040-8, 362 057-2, 362 060-6, 362 062-2, 362 078-8, 362 079-6, 362 081-2, 362 085-3, 362 108-3, 362 110-9, 362 111-7, 362 126-5 a 362 129-9.

Brno má své "zásuvkované" 362 potom všechny s WTB - 362 023-4, 362 027-5, 362 070-5, 362 080-4, 362 082-0, 362 087-9, 362 162-0 a 362 165-3.

To znamená, že na první pohled se u plzeňských těžko pozná, zda mají WTB či ne. U brněnských je to víceméně jasné
 

MERIDIAN

Pokladník
A podle těch UIC zásuvek pod oknem má i WTB linku a umí tedy jezdit ve vratné soupravě. To už by dozrál čas poslat ven OR nastavení pro Sysla a vozy Bdmtee 265.
Tahle mašina ale nemá WTB. Na snad už všechna plzeňská esa se dodělávalo ovládání dveří a překlenutí záchranné brzdy kvůli Ejpovickému tunelu. Proto mají UIC zásuvky. Nevím jestli je to opravdu tak u všech, ale zatím jsem zjistil, že WTB mašiny mají navíc na boku kamery.
 
Nahoře