Ono je to trochu komplikovanější:
Navenek je dvojice 18ti pólových zásuvek a propojovacích kabelů se zástrčkami dle standardu UIC 558 (po novu už jen s červeným pruhem).
Ty potom obsahují více funkcí pohromadě, které jsou ovšem opět standardizované:
UIC 556 řeší WTB piny 17, 18
UIC 568 řeší nf signály (audiokomunikaci, signalizaci apod) piny 1 až 8
UIC 560 řízení dveří piny 9 až 16
UIC 555 osvětlení vozů piny 10, 11 a 12
EP brzdu a přemostění záchranné brzdy standard UIC 558 neuvádí
Plzeň má s WTB na zásuvkách lokomotivy 362 017-6, 362 033-3, 362 056-4, 362 061-4 a 362 128-1, se zásuvkami bez WTB potom 362 040-8, 362 057-2,
362 060-6, 362 062-2, 362 078-8, 362 079-6, 362 081-2, 362 085-3, 362 108-3, 362 110-9, 362 111-7, 362 126-5 a 362 129-9.
Brno má své "zásuvkované" 362 potom všechny s WTB - 362 023-4, 362 027-5, 362 070-5, 362 080-4, 362 082-0, 362 087-9, 362 162-0 a 362 165-3.
To znamená, že na první pohled se u plzeňských těžko pozná, zda mají WTB či ne. U brněnských je to víceméně jasné