Samovolné zastavení vlaku

Craftík

Začátečník
Dobrý večer,
Jsem začátečník, takže nic moc zatím nevím. Jezdím první den a po rozjetí vlaku cca po minutě jízdy se vlak nevím jestli samovolně zastaví a už se nerozjede. Děkuji za odpovědi.

Dan J.

Strojvedoucí
Pánové, on je totiž problém v tom, že si nováček neumí přepsat eng, či wag soubor pro OR. Já jsem v komunitě MSTS a OR už nějaký pátek a přiznám se bez mučení, že to neumím taky, až na pár maličkostí, jako směrování, nebo přidání FA. Problém je zadávání v eng souboru naskakující záchranné brzdy při překročení rychlosti, nebo úplného spadnutí výkonu, jako tomu bylo u Žabotlam, kde bych bez Bobovy pomoci, neudělal vůbec nic, poněvač jen zadání nul u záchranné brzdy nepomohlo a já visel v chytané aktivitě v pattové situaci. Takže nováček, který si první den otevře OR je v pasti. Chce to prostě pomalu upravovat soubory pro OR, ale tam zase my tvůrci aktivit narážímě na problémy s editorem aktivit a "podvojný" trainset je úplně nanic, obvzlášť když se pak má opravovat nějaká starší aktivita.

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Žádný strojvůdce hned první den nezačne jezdit na trať. Ale musí projít dílnami, pak zkouškami a zácvikem. U simulátorů je to podobné. Tedy nejprve se musím seznámit s hnacími vozidly, jak fungují a jak se ovládají. A je dobré si vytisknout na tahák, co se kterou klávesou vybavuje a ovládá. Také je nutné si i něco přečíst. A pak to půjde, věř.

Dan J.

Strojvedoucí
S tím naprosto souhlasím, ale vem si, že i mně coby aspoň trochu zkušenějšímu se v nevyladěných eng souborech, respektive v těch co je zadáno hlídání se záchrannou brzdou se tato brzda spoštěla, třeba při posunu v Brně z ničeho nic a běz jakýchkoliv příčin. :)

Josef Vogeltanz

Průvodčí