mužu poprosit o radu

d.a.games

Začátečník
mužu se zeptat čim byto mohlo byt
Error: System.IO.IOException: Proces nemůže přistupovat k souboru C:\Users\AMD FX\AppData\Local\Temp\tmp81B3.tmp, protože soubor je využíván jiným procesem.
v System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
v System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
v System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize)
v Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture.FromFile(GraphicsDevice graphicsDevice, Stream textureStream, Int32 numberBytes)
v Orts.Viewer3D.SharedTextureManager.Get(GraphicsDevice graphicsDevice, String path) v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Materials.cs:řádek 190
v Orts.Viewer3D.SharedMaterialManager..ctor(Viewer viewer) v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Materials.cs:řádek 275
v Orts.Viewer3D.Viewer.Initialize() v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Viewer.cs:řádek 405
v Orts.Viewer3D.Viewer..ctor(Simulator simulator, Game game) v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Viewer.cs:řádek 316
v Orts.Viewer3D.Processes.GameStateRunActivity.Start(UserSettings settings, String acttype, String[] args) v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\GameStateRunActivity.cs:řádek 319
v Orts.Viewer3D.Processes.GameStateRunActivity.<>c__DisplayClass35_0.<Load>b__3() v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\GameStateRunActivity.cs:řádek 160
v Orts.Viewer3D.Processes.GameStateRunActivity.Load() v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\GameStateRunActivity.cs:řádek 201
v Orts.Viewer3D.Processes.LoaderProcess.Load() v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\LoaderProcess.cs:řádek 158
v Orts.Viewer3D.Processes.LoaderProcess.DoLoad() v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\LoaderProcess.cs:řádek 138
v Orts.Viewer3D.Processes.LoaderProcess.LoaderThread() v E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Testing\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\LoaderProcess.cs:řádek 109
v System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart_Context(Object state)
v System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
v System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
v System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
v System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart()
 

Fanda Steiner

Začátečník
Zdravím, žádám vás o jistou pomoc, stáhl jsem si ORTS model od pikka a jedná se pack dvou lomomotiv 181 ČDC, konktrétně 181.008 a 181.069, ale 181.008 se mi ve hře nezobrazuje, v TSRE5 ji normálně mám a když si ji třeba přidám do soupravy tak mi to ukazuje i přičtenou hmotnost že jsem ji tam skutečně přidal, ale když zapnu OpenRails a dám tam tu soupravu ve kterém mám 181.008 tak se mi tam prostě nezobrazuje, všechno fakčí jak má ale 181.008 se mi v té soupravě neukazuje, a když potom zapnu TSRE5 tak ji tam normál vidím, takže nevím včem je problém, ladění jsem si stáhl ale stejně nic, předem díky za odpověď
 

Luky_vlaky

Začátečník
Zdravím, žádám vás o jistou pomoc, stáhl jsem si ORTS model od pikka a jedná se pack dvou lomomotiv 181 ČDC, konktrétně 181.008 a 181.069, ale 181.008 se mi ve hře nezobrazuje, v TSRE5 ji normálně mám a když si ji třeba přidám do soupravy tak mi to ukazuje i přičtenou hmotnost že jsem ji tam skutečně přidal, ale když zapnu OpenRails a dám tam tu soupravu ve kterém mám 181.008 tak se mi tam prostě nezobrazuje, všechno fakčí jak má ale 181.008 se mi v té soupravě neukazuje, a když potom zapnu TSRE5 tak ji tam normál vidím, takže nevím včem je problém, ladění jsem si stáhl ale stejně nic, předem díky za odpověď
zkus přeinstalovat ten model
 

Fanda Steiner

Začátečník
Dobrý den, prosím Vás o pomoc, Stáhl jsem si model lokomotivy 710 od Pikku msts, ale v openrails má maximální rychlost danou na 24 km/h, což je kravina když má v reálu maximálku 60, nedá se s tím jezdit, jde to opravit ?
 

ŽSR 160

Cestující
Dobrý den, prosím Vás o pomoc, Stáhl jsem si model lokomotivy 710 od Pikku msts, ale v openrails má maximální rychlost danou na 24 km/h, což je kravina když má v reálu maximálku 60, nedá se s tím jezdit, jde to opravit ?
Zdar,pokiaľ viem tak 710(pôvodne T334) je hydrodynamická mašina,čiže mala by mať ,,prevodovku" ktorá v open rails funguje po stlačení ,,E" alebo ,,Q", možno sa mýlim ale za vyskúšanie nedáte nič. Prajem oekný deň. :)
 

ŽSR 160

Cestující
V mechanickej časti je prevodovka vybavená reverzáciou (zmena smeru jazdy) a redukciou (pracuje v režime posun - max. 30 km/h alebo v traťovom režime - max. 60 km/h.
 

Fanda Steiner

Začátečník
V mechanickej časti je prevodovka vybavená reverzáciou (zmena smeru jazdy) a redukciou (pracuje v režime posun - max. 30 km/h alebo v traťovom režime - max. 60 km/h.
Zapnul jsem to, zkusil jsem s tím udělat všechno, povedlo se mi s karkulkou rozjet na 38 a potom mi to hodilo rychlobrzdu... protože na F4 traťovím monitoru to má prostě max 24 km/h a nevím vůbec proč to je, v reálu má 60 ale na tratovím je max 24, co s tím mám dělat ?
 

bobeksoft

Cestující
Zdravím, je potřeba změnit v souborech *.eng hodnotu MaxVelocity ( 15mph ) na ( 60kmh ). Hezký den.
 

Igor Hnízdo

Cestující
Nebo lépe vyhodit ze souboru *.eng blok "OverspeedMonitor()", rosnička stejně nemá žádný "omezovač", který by při překročení povolené rychlosti otevřel záklopku rychlobrzdy. A stejně tak vyházet (raději ze všech HKV) blok "EmergencyStopMonitor()" - ten by měl význam pouze u strojů z PZB a to ještě omezeně, poněvadž pro "jízda proti stůj povolena" v rámci ORTS stejně nejde simulovat funkci "befehl40". A v ORTS je bohužel chyba, kdy (minimálně v rámci českých návěstí) označník konce posunové cesty hra bere jako návěstidlo shozené na stůj (což je vidět na track monitoru), takže přejetí označníku by rovněž bylo nemožné (kor tehdy, pokud stále není opravena chyba, kdy vybavení rychlobrzdy, spuštěné "emergency" monitorem, následně nejde anulovat ani zastaveném vlaku, ani stiskem "živáka").
 
Nahoře