Lakovna Lukyn-CZ - odpad

bob57_cz

Učitel češtiny
Ty jsi snad nikdy nebyl začátečník? Určitě ano! Já jsem teď taky začátečník a všechno se ještě učím, takže prosím o ohleduplnost. :)
Ta moje poznámka ale nebyla o tomhle, jestli jsi elév. Byla o tom, co psal Dan. Pro tebe platí to předchozí doporučení tady výše.

Václav Polák

Skladník
Ta moje poznámka ale nebyla o tomhle, jestli jsi elév. Byla o tom, co psal Dan. Pro tebe platí to předchozí doporučení tady výše.
Už radši prosím tě nic nepiš. Jsi tu úplně zbytečný. S Lukynem jsme vyřešili radši vše přes SZ jen kvůli tomu, že by ses do toho zase na*ral ty. Nikdo tu na vás aktuálně není zvědavý, pane učiteli.

Václav Polák

Skladník
Já jsem jen čekal jen až mi Lukyn odpoví na otázku a mezitím jsi tam přišel ty a jako z každé konverzace jsi způsobil akorát tak hádku.

bob57_cz

Učitel češtiny
Já jsem jen čekal jen až mi Lukyn odpoví na otázku a mezitím jsi tam přišel ty a jako z každé konverzace jsi způsobil akorát tak hádku.
Jenže hádky ze všeho tu dělají jen hloupí tupánci tvého ražení, co neumí žádné základy ničeho, ale prsí se všude jako velcí odborníci a tvrdohlavě si trvají na svých puberťáckých bludech.
Největší odborníci tu jsou ti, kteří nezvládají napsat gramaticky správně ani jedinou větu jako ty. I ten Lukyn-CZ vyjádřil o tvých schopnostech pochybnosti, ale to ty nepobíráš, je to mimo tvou rozlišovací schopnost. Ve tvé generaci jednoduchých (ale hlavně s chytrým mobilem) je to tak vlastně normální.

Václav Polák

Skladník
Václave, že sa vôbec s tým zakomplexovaným chujom bavíš.. Nevidíš, že má značné problémy sám so sebou?
Máš pravdu no, už radši nebudu nic psát, protože nemá cenu se hádat. To prostě nejde, ani v ostatních vláknech kde psal tak ničeho nikdo nedocílil a nic se nevyřešilo, jen hádky a hádky...

danci

Cestující
Jedinej potrefenej seš tu možná tak ty. Jak jsem říkal, najdou se tu i členové co dokážou pomoct, ale ty mezi ně určitě nepatříš.