Icik`s MG OpenRails - upravená verze pro realističtější zážitek

Icik

Průvodčí
Ahoj všem,

tak je to tady. Rozhodl jsem se konečně uvolnit verzi 1.0 pro veřejnost. Na známých stránkách msts-rw.cz si po stažení nyní můžete všichni jezdit v hezčí, realističtější a prostě vymazlenější verzi MG OpenRails.
Tato verze obsahuje možná stovku vylepšení co se týče grafiky, fyziky a věcí týkající se hratelnosti. Jako základ je použita nejnovější MG verze s nejnovějšími oficiálními změnami a funkcemi.

Kdo se tedy odhodlá vyzkoušet, prosím přečtěte si dostupný manuál. Jsou tam vysvětleny důležité věci k bezproblémovému chodu. Je tam spousta informací zejména pro ladiče vozidel. Aktivity tímto budou náročnější, ale také zábavnější.

Chtěl bych zde ještě jednou poděkovat lidem, kteří mi pomáhali s testováním a svými odbornými radami posouvali simulaci kupředu.
Dodo, Šneku a Igore Hnízdo - moc děkuji!

Co je důležitého vědět:
- díky upravenému FOV je nutné u frontu (pohled na přístrojovou desku) starších 2D kabin upravit x souřadnici ve funkci Direction ( x 1 0 ), obvykle stačí přičíst 4 ke stávající hodnotě, jinak bude pohled zkosený příliš dolů (Dodovi kabiny jsou již plně upravené)

Přeji příjemnou jízdu!

1.jpg
 

lukasj

Začátečník
Paráda a zároveň první MG verze OR, kde jedou v pořádku FPS bez externích utilit.
 

Josef Vogeltanz

Vlakvedoucí
No a já si o víkendu vyšolíchám nějaký stroj na nové parametry abych si ty všechny vymoženosti mohl na vlastní kůži ověřit.
 

LUBA

Cestující
Ahoj všem,

tak je to tady. Rozhodl jsem se konečně uvolnit verzi 1.0 pro veřejnost. Na známých stránkách msts-rw.cz si po stažení nyní můžete všichni jezdit v hezčí, realističtější a prostě vymazlenější verzi MG OpenRails.
Tato verze obsahuje možná stovku vylepšení co se týče grafiky, fyziky a věcí týkající se hratelnosti. Jako základ je použita nejnovější MG verze s nejnovějšími oficiálními změnami a funkcemi.

Kdo se tedy odhodlá vyzkoušet, prosím přečtěte si dostupný manuál. Jsou tam vysvětleny důležité věci k bezproblémovému chodu. Je tam spousta informací zejména pro ladiče vozidel. Aktivity tímto budou náročnější, ale také zábavnější.

Chtěl bych zde ještě jednou poděkovat lidem, kteří mi pomáhali s testováním a svými odbornými radami posouvali simulaci kupředu.
Dodo, Šneku a Igore Hnízdo - moc děkuji!

Co je důležitého vědět:
- díky upravenému FOV je nutné u frontu (pohled na přístrojovou desku) starších 2D kabin upravit x souřadnici ve funkci Direction ( x 1 0 ), obvykle stačí přičíst 4 ke stávající hodnotě, jinak bude pohled zkosený příliš dolů (Dodovi kabiny jsou již plně upravené)

Přeji příjemnou jízdu!

Zobrazit přílohu 28952
 

Dan J.

Strojvedoucí
Díky moc, byl jsem v polovině aktivity "Modrá Portugal" a už jsem smazal uložené pozice a jdu installovat. Jen taková věc, v manuálu čtu o přepisu textur a náěstidel v tratích? Samozřejmě si udělám zálohu, ale nebude se to muset přepisovat po každé aktualizaci tratě?
Paráda a zároveň první MG verze OR, kde jedou v pořádku FPS bez externích utilit.
No to nevím, v manuálu je psáno o snížení FPS natvrdo na 60 nebo 30? Takže asi Riva Tuner bude potřeba furt?

Dan
 

Icik

Průvodčí
Pokud autor trati vydá aktualizaci návěstidel sigcfg a textur, bude se muset znovu přepsat. Jinak v sigcfg jsou navíc jen parametry pro denní a noční záři. Bez toho vám nebudou svítit žárovky v návěstidlech (a byla by to fakt škoda). Zbytek je stejný jako u původního sigcfg dodaného s tratí.
No to nevím, v manuálu je psáno o snížení FPS natvrdo na 60 nebo 30? Takže asi Riva Tuner bude potřeba furt?
Já používám stále 1/2 Vsync v NvidiaInspectoru. Je to asi to nejlepší, co bude většině bezproblému šlapat. Nutné je to také pro přesnost algoritmů fyziky.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, prosím tě, zaptám se jako úplný idiot, ale teď jsem otevřel nastavení, abych si to nastavil dle návodu a já to mám furt poloanglickočesky, jak u starého OR i ty vzheldy mám jiné než ty v tom PDF nastavení OR? Kde dělám chybu?
 

lukasj

Začátečník
Díky moc, byl jsem v polovině aktivity "Modrá Portugal" a už jsem smazal uložené pozice a jdu installovat. Jen taková věc, v manuálu čtu o přepisu textur a náěstidel v tratích? Samozřejmě si udělám zálohu, ale nebude se to muset přepisovat po každé aktualizaci tratě?

No to nevím, v manuálu je psáno o snížení FPS natvrdo na 60 nebo 30? Takže asi Riva Tuner bude potřeba furt?

Dan
Mně to jede krásně stabilně na 60 fps bez rivatuneru.
 

Icik

Průvodčí
Dane to je v pořádku. To bude tím, že obrázek nastavení je starší (minulý týden) než jsem dnes udělal nový build a tam už je to po "novu". Jedná se jen o první stranu. Nastavení by mělo jít udělat stejné. Jen ten Overspeed monitor mám zakázaný.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tak jsem vše nastavil podle tebe a hned jsem se zděsil, prosím tě, je někde chyba u mně? Koukni, jak vypadá Pikkův papírák:
001.jpg
Další věc, vše v 3D kanimě mám jakoby dál, na mně je to všechno strašně malé, co s tím? Starý vzhled po spuštění mi celkem vyhovoval.
Dan
 

Icik

Průvodčí
Nakopíroval a přepsal jsi si mikrotextury do trati? TERRTEX
V 3D kabině se přisuneš ke sklu šipkou dopředu nebo záleží jak máš nastavené přiblížení. To oddálené FOV je kvůli pocitu rychlosti, kterou pak vnímáš daleko reálněji než když je pohled přiliš nerealisticky přiblížený jako v origo OR. Lépe pak odhadneš i vzdálenost objektů jako například návěstidla.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Nakopíroval a přepsal jsi si mikrotextury do trati? TERRTEX
BINGO! To jsem ale cyp.... Jdu to vyzkoušet, ale jiný provlém. Iciku, vůbec nesedí hodnoty v aktivitě ve vytvořeném dynamickém počasí. Ze znojma do Břeclavi mám mít zataženo a polojasno je až někam k výhybně Hrušky a do toho chčije, samozžejmě jsem zrychlil čas, a stál ve Znojmě a sledoval vývoj počasí a takhle to vypadá, kdy už má být full pod mrakem a chcát:
004.jpg
 

Icik

Průvodčí
To bude dělat ta posunutá hodnota, abych docílil zcela jasno bez mráčků. Tak tam přidej na srážkách a na mrakách. To by neměl být problém.
Také jsem upravil zeměpisnou polohu tratí, aby lépe odpovídaly časy východu a západu slunce naší poloze.
 

Dan J.

Strojvedoucí
To bude dělat ta posunutá hodnota, abych docílil zcela jasno bez mráčků.
Iciku, to je nanic, víš proč? Nikdo se nedopočítá. dělá se to v sekundách a kdař chxi, aby se zatáhlo za hodinu, tak 60x60 a vím, že to bude fungovat. Tohle by fakt chtělo ponechat. Stejně obloha úplně bez mrků nikdy není. Jinak dík moc, s tím modelem už je to OK.
005.jpg
 

Icik

Průvodčí
Jak pak to že není nikdy bez mraků? Ale vždyť čas kdy se má zatáhnout si určíš ty. Jen musíš přidat na intenzitě srážek a mraků. Nic víc se nemění.
 
Nahoře