Icik
Pomocník strojvedoucího
To inicializuj shift + -Podívám se, musím to znovu spustit a počkat až se mě natlakuje hlavní vzduchojem, který mě někdo zákeřně celý vypustil.
To inicializuj shift + -Podívám se, musím to znovu spustit a počkat až se mě natlakuje hlavní vzduchojem, který mě někdo zákeřně celý vypustil.
Rychlost změny tlaku v potrubí se zlepší - osciluje mezi 0,0006 až 0.0008 bar/s. Ale rychlost odvětrání 0,4 baru (z 5,4) nadále trvá přes devět minut. Stejně tak mě v poloze I. natlakuje brzdové potrubí 9,5bar za 4s.To vypadá na problém se synchronizací. Zkus zamknout fps na 30 a pak mi napiš Josef tu hodnotu, jestli se nezměnila.
Se samotnou mašinou to není nic nereálného.Stejně tak mě v poloze I. natlakuje brzdové potrubí 9,5bar za 4s.
To je problém, který teď řeším. Normálně to funguje, ale hlásíš mi to jako první, že je problém se synchronizací. A asi jsem na to přišel. Pošlu ti na test opravu přes SZ.Dejme tomu, je tam toho potrubí jen 18m. Ale co těch 9,5minuty odvětrání?