CZSK verze 1.5

Acatus

Provozní technik
Když stahovačka svítí, to znamená, že od dvou sousedních měníren je rozdíl v napětí a ne, že je to tam bez proudu. Když nestáhnete sběrač, tak to jen hodně zajiskří. ..... Ostatní stahovačky nechte být, tam je napětí vždy.
Přesně tak. Navíc jsem si při tvorbě aktivit všiml, že podmíněná (světelná) si ve hře žije svým životem. Nepamatuji si jak to bylo časově přesně, ale cyklicky cca dvě minuty svítí a dvě je zhaslá. Ale možná jak která. Jednalo se o podmíněné na 321 na Slovači. Nemyslím si, že ve hře funguje tak, že si spočítá rozdíl v napětí a dle toho se rozvítí.
Mmch se mi jednou v Kolíně na Kutnou Horu stalo, že mi shodila HV o dost dříve, než bylo smeták shodit potřeba. Co se mi ale na tomto nápadu se stahovačkami líbí, že mnohdy s omezeným dohledem na návěst stáhni sběrač, se musím mít i ve hře na pozoru a být ke stažení připraven.
MS lokomotiva má vždy nulový výkon? Nebo co mají v engu vždy společného? Potřebuju nějaký parametr.
Jestli by stačilo, tak:
činná má Type ( Engine )
ms má Type ( Freight )
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Nepamatuji si jak to bylo časově přesně, ale cyklicky cca dvě minuty svítí a dvě je zhaslá.
Ve hře je to podle časového spínače, ale v praxi je to i tak, že proti mě se začne rozjíždět těžký nákladní vlak a trochu vycucne sousední měnírnu a když se blížím k nesvítící stahovačce, tak ta se tímto rozsvítí. Ale jen v případě, že je měkké napětí. Opět námět jenom pro aktivity.
 

philipes1471

Začátečník
Ahojte, pls dajú sa nejakým spôsobom vypnúť tie reálne sťahovačky? idem dnes na trati 321 zo Žiliny do Košíc s Gorilou a každá sťahovačka ktorá ani nesvieti mi aj tak reálne zhodí celú mašinu....toto mi teda nepríde ako moc reálne...takýmto spôsobom človek pri tom príde fakt o nervy a už dnes asi 3tí krát hru zapínam odznova a idem od miesta kde som si hru uložil....
 

Josef Vogeltanz

Vlakvedoucí
Když stahovačka svítí, to znamená, že od dvou sousedních měníren je rozdíl v napětí a ne, že je to tam bez proudu. Když nestáhnete sběrač, tak to jen hodně zajiskří. Já už si to nepamatuji, ale když jsem vezl poštovní rychlík z Přerova do Prahy (poprvé na vlóžo a neměl jsem tam ani seznání trati - nebyly lidi. Na E499.2 ) Fíra mne za jízdy zaškoloval, že jediná trvalá stahovačka je v Rostoklatech. Vše ostatní jsou podmíněné. Tedy pokud chcete udělat nějaké nulové napětí (a to si nejsem jistý, jak to v Rostoklatech je) tak jedině ty Rostoklaty (u Českého Brodu) Naprosto jednoduché. Ostatní stahovačky nechte být, tam je napětí vždy.
bob57_cz odpovídá:
Omyl!
Roztoklaty se už přes 10 let projíždí se smetákem nahoře jako vypínačka. Stahovat musí jen mašiny bez elektronického rychloměru.
Pendolino ani nevypíná spotřebu, jen trakci.

b57
 

Josef Vogeltanz

Vlakvedoucí
HK modely majú ms modely ako Type ( Freight ). Tým pádom by u nich nemalo dochádzať k zdvihnutiu zberača.
bob57_cz odpovídá:
Já nabývám dojmu, že se podle těch obrázků nejedná o verze ms v trf, ele o verze čehokoliv v mrtvém con (loose).
Tam bude jádro problému.
Sběrače se topoří podle definice modelu a ne podle definice eng.
 

Josef Vogeltanz

Vlakvedoucí
MS lokomotiva má vždy nulový výkon? Nebo co mají v engu vždy společného? Potřebuju nějaký parametr.
bob57_cz odpovídá:
Ano, ms má mít nulový výkon, protože je to wag a ne eng

Za sebe:
ano, mimo službu nastavuji rovněž jako wag. Prakticky "odpářu" Engine sekci, typ engine opravím na freight, popř. upravím odkazy. Osvětlení vynechávám, protože se častěji zavěšují dozadu desky.
 

Dodo

Provozní technik
No tiež mi to napadlo len pokiaľ Acatus nenapíše čo presne tam má vyskladané tak ťažko polemizovať.
Čo sa týka hekloviek MS. Tak som sa nie úplne vyjadril. wag je síce Freight ale model sám o sebe nemá ani len animáciu. Takže tie to ani robiť nemôžu teda pokiaľ nie sú ako Loose Consists s klasickým engom. V tomto prípade by to ako chyba bola samozrejme.
 

Icik

Průvodčí
pokiaľ nie sú ako Loose Consists s klasickým engom
Loose consist nemá cestu a proto nemá WP a tudíš nemá odpočet času. Sám jsem testoval s loose consisty eng v podobě heklovky 362 (asi 50ks v jednom nádraží) kvůli testu náročnosti vykreslování loose consistu místo "živých" servisů a žádná nedala panto nahoru. Fakt chlapi nevím, co má Acatus za kombinaci.
 

Acatus

Provozní technik
Nejde o Loose consisty. Jsou to všechno trafficy. Oba trafficy jsou mmch beze změny od stavu na tomto screenu. Nic jsem neměnil a výsledek asi vidíte všichni, při porovnání obou screenů - stav CZSK 1.5 před a po změně se sběrači. Dnes jsem tam na zkoušku zastavil, abych omrknul stav kolem 15.minuty, ale trafficy jen zvedly přední sběrač a odfuněly kousek ke koncovému bodu a zmizely. Žádné hromadné stahování sběračů tedy nenastalo, protože životnost těch trafficů jsem kdysi stavěl bohužel jen na oněch 15 minut. To jsem ještě o novince v CZSK neměl ani páru.
 

Přílohy

  • panto1.jpg
    panto1.jpg
    226.3 KB · Zobrazeno: 0
  • panto2.jpg
    panto2.jpg
    239.9 KB · Zobrazeno: 0
  • Panto3.jpg
    Panto3.jpg
    236.6 KB · Zobrazeno: 0
  • panto4.jpg
    panto4.jpg
    210.1 KB · Zobrazeno: 0

slanour

Skladník
bob57_cz odpovídá:
Omyl!
Roztoklaty se už přes 10 let projíždí se smetákem nahoře jako vypínačka. Stahovat musí jen mašiny bez elektronického rychloměru.
Pendolino ani nevypíná spotřebu, jen trakci.

b57
A třeba světelná z Nymburku osobního do Nymburk města svítí furt, eště sem ju neviděl zhaslou..
 

Acatus

Provozní technik
Napadlo mě, jestli to nemůže být tím, že v nastavení jsem dal volbu nahozené mašiny? Nedařilo se mi rozjet na té Vysočině bobinu 141 a starou (MG) gorilu, tak jsem zrušil fajfku "nutno oživit loko". Ale dnes to už nevyzkouším, jestli to je tím.
 

Icik

Průvodčí
Dnes jsem tam na zkoušku zastavil, abych omrknul stav kolem 15.minuty, ale trafficy jen zvedly přední sběrač a odfuněly kousek ke koncovému bodu a zmizely
V tom ms wag souboru máš jen sekci Wagon? Algoritmus si všímá jen sekce Engine. Popřípadě jaký mají nastavený výkon?
 

Jindřich

Skladník
Tak pokud jde o dělení na střídavině, tam by měl být úsek bez napětí, ne? A samozřejmě v úsecích kde je změna systému.
Jinak ok, ty podmíněné vyházím.
 

Acatus

Provozní technik
Napadlo mě, jestli to nemůže být tím, že v nastavení jsem dal volbu nahozené mašiny?....
Bylo to tím. Nevím jak u vás, ale když zruším volbu Odstavená lokomotiva (loko je nutné oživit) v záložce obecné, tak to stopoří i ms wagy. Vrátil jsem fajfku zpět, prostřídal v traffics ms(wagy) a enginy a výsledek viz screen.
 

Přílohy

  • panto dole.jpg
    panto dole.jpg
    385.7 KB · Zobrazeno: 0

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, proč je vždy v cílové stanici počet pasantů 0?
Proč se na to ptám, když dám bod změny směru u perónu tak, aby to editor aktivit "viděl", a zašktnu perón, tak mi OR spadně.
Zde je to bez zadání nástupiště, kdy to nepadá:
BRNO2.jpg

S touto zprávou, pokud je zadán perón to spadne:
BRNO.jpg

Pokud nemám zadaný perón v Brně, mám už ve Vyškovět počet cestujících 0, poslední stanice. Proto se ptám na ty cestující.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Čau kluci.
Tak nalezen další problém, se kterým jsem se v OR zatím nesetkal. Přijedu do Brna k perónu, odvěsím mašinu od vozů. Tím se stane z vagón§ Loose Consist, tohle je ok. Avšak zezadu na ně najede mašina posunu, odvěsí od nich pošťáka a má jet za výhybky a hodit jej na koleje pošty. Mašina najede, odvěsí jej od vozů (loko tendr+ Fa), ale když má začít tahat, tak i s vozem zmizne (viz. video). Když uložím před zmizením po najetí na vozy, tak normálně pokračuje v posunu. Tedy před rozjezdem traffic posunu musím resetovat OR. Pak mašina pokračuje s vozem do oné pošty, tam vůz Fa odvěsí a jede zpět na vozy, které jsem odvěsil já a celou soupravu vlaku odveze do odstavného. Pokud jsem měl jen posun do pošty, mašina s vozem nemizela, začalo to dělat, jakmile jsou dva reversy na jedné koleji za sebou:
Zde editor aktivit:
Brno posun.jpg
Zde video:

A ještě jeden postřeh, zvuk Laminátky furt nahazje smeták a nabíhá.
 
Nahoře