Já nevím čeho se zde chytnout. V kódu nic takového není a nevím na co se odkazovat. Snad Jindřich bude vědět.A kluci, zkusíte kouknout na to nefunkční návěstidlo? To fakt chybí pro zálletky v aktivitách, už jen běžný jev, ukradené kabely... Tohle jsem na koridoru Praha - Pardubice zažil mnohokrát.
Zdravím,No ono jde o to, že každý úkon (zdvihnutí sběrače, zapnutí HV) sežere něco vzduchu z jímky pomocného kompresoru a ještě to hlídá ochrana na minimální tlak v této jímce. Nikdy se nedělají tyto úkony hned najednou nebo v krátce za sebou, tedy pokud není naplněná hlavní jímka na dostatečný tlak. Stačí sledovat tlak pomocné jímky pomocného kompresoru pod diagnostikou vzduchu.
Ahoj, já to zkoušel se 163 a problém mi nastal úplně stejný. Nepřišel jsem na to, co dělám špatně. Rád se nechám přiučitzkoušel oživení celkem tří loko řady 162 a vždy se stejným výsledkem.
Teď jsem to chtěl napsat, že je chybka v ladění.Zdravím,
na měřáku něco málo přes 3000 V. Olomouc hl.n. i Praha Libeň by opravdu měly být pod 3kV.
Chyba byla v souboru "vzduchotechnika-16x.inc". Opravu mi poslal Dodo.
edit: po hodině jsem si všiml že jsem do .eng omylem napsal špatné hodnoty. Takže už to funguje jak má.Zdravím, jel jsem aktivitu R681 od Šneka na snad 3 dny staré verzi hry a 371 mi jela úplně v pohodě. I když nebyla laděna pro tuto verzi, tak jsem pomocí alt+s změnil napětí a všechno šlapalo jako hodinky, ale teď když mám nejnovější verzi (1.5.42), a chci si to zajet ještě jednou, nebo se snažím rozjet 151, tak můžu alt + s mačkat jak idiot a nic to nedělá a vlak nechce neskočit ať se snažím sebe víc. Je chyba u mě, nebo to tak má i někdo jiný? Děkuji za odpověď a případnou pomoc. Jo a omlouvám se za příšernou formulaci ale nevím jak to jinak jednoduše vysvětlit.
OR to vůbec neumí, takže by se to muselo komplet naprogramovat od nuly... A myslím, že na to nikdo sílu nemá, když se to použije jen ve tvé aktivitě, Dane.A kluci, zkusíte kouknout na to nefunkční návěstidlo? To fakt chybí pro zálletky v aktivitách, už jen běžný jev, ukradené kabely... Tohle jsem na koridoru Praha - Pardubice zažil mnohokrát.
Ještě v dobách MSTS se nefunkční návěstidla používaly docela často. Bylo to fajn pro zpestření aktivity.když se to použije jen ve tvé aktivitě, Dane.
Šlo to do teď, několik let. Proč by to nešlo i dál?Aktivity děláš super, ale bez tohoto to dál nepůjde.
Ahoj Jindro, to nebudu progresivní, ale pirát, který porušuje licenční podmínky k modelům. Já používám XXX let základní trainset BP a mám dostahované vozy z webů, kdo jednou postahuje, má většinu a moc se toho nemění.Buď progresivní a udělej aktivitu, ke které budeš moct dobalit všechny vozy a mašiny.
Zdaleka ne jen v mé aktivitě, i na koridoru máš opačná návěstidla zhaslá a simuloval se tak reálný provoz, po kterém jste tak všichni volali. Tohle prostě tvůrci OR zasklili.OR to vůbec neumí, takže by se to muselo komplet naprogramovat od nuly... A myslím, že na to nikdo sílu nemá, když se to použije jen ve tvé aktivitě, Dane.
Naprosto souhlasím se Šnekem, jezdím Danovi aktivity od roku 2009 co jsem členem tohoto fora. A v posledních letech ať je to aktivita z dob ČSD nebo jako vinobraní ze současné doby jsem potřeboval pouhopohé tři věci se zahraničních webů. Takže plus mínus pět minut práce a aktivity naprosto bez problémů šlapou. Jestli někdo začal jezdit jeho aktivity teď, tak má stejný problém jako já u Alföldu před x lety. Takže tohle jsou jen výmluvy (hlavně líných uživatelů ). Jsem členem již několik let Kunifuchs fora de ( německo) kvůli Oberlausitzbahn. Ale nikde jsem od němců nečetl tohle brečení kvůli počtu ztahování. A to jsou Danovi aktivity pravidelně prezentovány a překládány do němčiny stejně jako Šnekovi.Ještě v dobách MSTS se nefunkční návěstidla používaly docela často. Bylo to fajn pro zpestření aktivity.
Šlo to do teď, několik let. Proč by to nešlo i dál?................. atd...
Zdravím,Dobrý den, mám problém při oživení jakékoliv 163. U 162 mi stačilo vložit zápis pro HV z manuálu. Lokomotivu jsem oživil takto: Alt+S, Ctrl+B, Ctrl+K, C, O, P, odbrzdit a lokomotiva se rozjela. U 163 jsem aplikoval stejný postup, ale při zahození sběrače mi po 2 sekundách spadne, totéž se mi děje i u 380. Chtěl bych se zeptat, co dělám špatně, že mi sběrač spadne? Děkuji za odpověď.
EDB s průběžkou je opravena.Ahojte,
znova by som rád pripomenul bug kontroléra na radách 362 a 350 (iné som netestoval). Pri brzdení iba EDB a následnom pribrzdení priebežnou brzdou, po odbrzení ostane EDB zaseknutá, a mašina odmieta ísť do výkonu. Pomáha až niekoľko násobné zabrzdenie / odbrzdenie priebežnej a u rady 350 prídavnej brzdy.
Každý cestující si vybírá svůj vůz. Někdy se opravdu může stát, že budou chtít skoro všichni do stejného vozu.1. Je to celkem pomalej nástup cestujicích. 40 lidí leze do 6ti vozového rychlíku 2 minuty, což je prostě dlouhá doba.
Nevím zda už to tak funguje, nebo ne, ale bylo by fajn kdyby se zohledňoval počet vozů. 40 lidí poleze jinak dlouho dobu do 810ky a jinak do 6ti vozového rychlíku...
S tím napětím - dali jsme si práci poshánět polohy napáječek, trakčního vedení, stahovaček, atd. Jindřich naprogramoval jejich simulaci tak, jak to žádný simulátor nemá a světem vládne nevděk. Ty napáječky tam jsou správně, mají 3400 V tak jako v reálu. Jen tam chybí ten traffic, který v reálu napětí stáhne. Nahoďte si aktivitu se slušným provozem a uvidíte i 2.5kV. Kdybychom tam "nastavili" jiné napětí, pak by nemusely některé aktivity s trafficem fungovat. Otázka je, jestli do volné jízdy nedat nějaký náhodný odběr. Jen by vám nesmělo být divné, že v troleji se hýbe napětí a vlaky nikde...Zdravím,
na měřáku něco málo přes 3000 V. Olomouc hl.n. i Praha Libeň by opravdu měly být pod 3kV.
Chyba byla v souboru "vzduchotechnika-16x.inc". Opravu mi poslal Dodo.