Zbyněk Šemora
Strojvedoucí
Ale když já se vůbec nerozjel, protože jsem měl stále zabrzděno. Ale asi opravdu všichni jezdí jen ČSD, jinak by se snad ozval i někdo další. Děkuji za vyjádření. Počkáme.hlavne treba prestať jazdiť vo švihu
Ale když já se vůbec nerozjel, protože jsem měl stále zabrzděno. Ale asi opravdu všichni jezdí jen ČSD, jinak by se snad ozval i někdo další. Děkuji za vyjádření. Počkáme.hlavne treba prestať jazdiť vo švihu
Tak to mám radost. Tuto mašinku mám velmi rád.Neboj bude paráda
To není jen tím, je to tím pos..aným inc smĕrováním, které si tady nedáte vymluvit. Když tady vĕtšina sktivitářů napíše, že je s tím problém v AE MSTS, tak to všichni přrchází a se.ou na nás jak na placatý kámen. Tak se pak nediv. Inc jen svĕtla to AE MSTS skousne. Třeba všechny takové polské vozy jsou pro mne tabu, pokud si nesjednotím zpĕt eng. soubor.opravdu všichni jezdí jen ČSD,
Dan, navrhni spôsob, ktorým nám uľahčíš ladenie aby sme nemuseli prepisovať milión engov a my upustíme od include. Samozrejme ja som za include iba čo sa týka engov pre rušne. Vozne aj za mňa musia byť vo wag bez include.To není jen tím, je to tím pos..aným inc smĕrováním, které si tady nedáte vymluvit.
Dane, to nebyla odpověď. Inc s tím nemá nic společného. Ta mašinka v klasickém Openrails jezdí jak má. Ale není to ČSD, tak jsi to asi ani nezkoušel. Já se ptal jestli to někomu funguje, vlak odbrzdí a jede. Pak bych nějakou tu fintu vyzkoušel. Ale asi jsou opravdu tady všichni jenom ČSD.To byla reakce proč, na Zbyňkův dotaz
lepšie opraviť v jednom inc ako opravovať 50 engov, do ktorých si chybu nakopíruješ. A nehovorím o tom že keď nám treba pridať nejaký parameter a teraz my nemáme problém to dať do jedného engu ale potom sú tu dotazy prečo to nie je rozkopírované na viac modelov. Takto sa urobí jedno ladenie a máš to na všetkých mašinách na ktorých potrebuješ.když je nĕkde v inc chyba, pak je v dalších xxx modelech.
Dane a jak myslíš, že se jednotlivě dělalo ladění. Všude jak přes kopírák ctrl-c ctrl-v., jen se ručně opravovala inventární čísla, či nějaké odchylky u různých modelů. například ve světlech, či rozměrech. A právě tímto vznikají překlepy v podobě smazání nějaké závorky. Proto ten inc nemá chybu.A všechny mašiny jedou jak přes kopírák.
Ale tohle je JPP. Co konkrétně nefunguje správně? Na tohle je pak důležitá odpověď, jak to vadí. Pokud například nesplachují záchody ve voze, tak to by mne netrápilo. Respektive, jestli to "něco" jde ošetřit i jinak.ale na poslední slezině mi bylo řešeno, že z této složky OR nepobírá správně vše
Kdy vyjde nová kabina?Ale tie grafy nie je chyba ani OR ani chyba ladenia ale chyba kabíny. Klasické OR nedokázalo simulovať švih. Bolo to tam len akože. Preto teraz idú tie grafy až do okna. Kabína na Vectrona je úplne iná, prepracovaná a už to nebude len o smere vpred a dať do výkonu. Bude si treba meniť Národnú voľbu s daným napätím. Zadávať údaje o vlaku a podobne.
Starú kabínu už prerábať nebudem. Treba si počkať na túto novú a hlavne treba prestať jazdiť vo švihu, inak by ti to tak neblblo.
V novej verzii kabíny už Švih bude nearetovaný a teda sa nestane, že by si jazdil na švihu.
to je pekné. Čo takto napísať aj čo presne to robí aký s tým je problém?s tim WP 3XXXX je opravdu problém
SI predstav že skutočne sa s tým nič nerobilo. Do WP sa nezasahovalo veeeľmi dlho. Takže netvrď niečo, do čoho nevidíš.tedy netvrdit, že s tim nic neděláte
Když řeknu, že s tím nic nedělám, tak s tím opravdu nic nedělám. Proč bych tady lhal? K čemu by mi to bylo?Hoši s tim WP 3XXXX je opravdu problém, tedy netvrdit, že s tim nic neděláte není pravda, něco co se udělalo má vliv na tento WP.
Za další opět kompatibilata se starýma engama opět nikde. Třeba 242, eng od Josefa nefunguje kompresor.
Co ti nejde? Mně WP fungují normálně? Někdy OR WP neakceptuje, ale to dělal už od nepaměti.Hoši s tim WP 3XXXX je opravdu problém,