Skiny Nicolas

tomazo

Cestující
Chlape, ukázka tvé tvorby je ohromující. Je vidět, že umíš. Bohužel to jsou jen a jen náhledy, kterých tu jsou mraky. Třeba se jednou dočkáme veřejného vydání, kde kvalita nahradí kvantitu a všem nám spadne brada.
 

751001M.S.

Skladník
Kámo ty máš krásný fotky, takovej potenciál ale stejně tam máš viditelný chyby a nebo neskinuješ pořádně aby to nějak vypadalo... dyť kdybys chtěl a pořádně se naučil skinovat tak si lidi z tvejch skinů sedaj na řiť, ty zatím jedeš stylem nějak to splácat a jdem na další skin.... jo pár lidí ti ty lajky dá protože neřeší ty chyby a myslí stylem juu máme novej skin, ale sakra šak to má nějak vypadat :) sice si to asi nevemeš k srdci ale zkusil jsem
 

RicarCZ

Pokladník
Kámo ty máš krásný fotky, takovej potenciál ale stejně tam máš viditelný chyby a nebo neskinuješ pořádně aby to nějak vypadalo... dyť kdybys chtěl a pořádně se naučil skinovat tak si lidi z tvejch skinů sedaj na řiť, ty zatím jedeš stylem nějak to splácat a jdem na další skin.... jo pár lidí ti ty lajky dá protože neřeší ty chyby a myslí stylem juu máme novej skin, ale sakra šak to má nějak vypadat :) sice si to asi nevemeš k srdci ale zkusil jsem
Jaké chyby myslíš? pokud vím, tak Nicolas nikde nepsal, že jsou dané skiny plně dokončené.
 

Venny

Signalista
Jaké chyby myslíš? pokud vím, tak Nicolas nikde nepsal, že jsou dané skiny plně dokončené.

To sice nepsal, pravda, ale nějak jsem nezaregistroval, že by systematicky zveřejnil snímky vozidel po opravách znova k nahlédnutí a posouzení. O zveřejnění ani nemluvím, to tu bylo jednou a nedopadlo... :( Zpětná vazba mu očividně dělá problémy.
Hrne to sem jak Baťa cvičky; jednou dělá elektriky, potom motoráky, pak diesly, poté přeskočí na vagóny, nakonec se rozhodne zasáhnout do oblasti tvorby drážních objektů atd. Proto moje dřívější narážka na "renesančního člověka" - nic mu údajně nedělá problém. Výstup je ale nulový, v lepším případě jen neurčité sliby - někdy, možná, snad...
TransportSlovakia_ není pro mě seriózní autor, ode mne už symbol uznání nedostane.
 
To že robím raz to raz druhé, potom budovy je problém ? Čiže ak chápem správne, to že mám rôznorodú tvorbu, je problém ? Čo sa našli chyby, opravujem, avšak už nie tak často dávam výsledné screeny. To že sa tú objavia viacero mašín, za deň napríklad, nieje to tak že to čo bolo pred tým už považujem za hotové, nie vždy je na danú vec chuť... Ale chápem, radšej sypať stovky mašín/vagónov jednej rady... Lebo prečo robiť rôznorodú tvorbu, že áno ?
Spätná väzba mi problém nerobí, avšak ak to je len z toho pohľadu, že daný človek si chce iba rypnúť tak to úplne ignorujem. Ja sa nestránim tomu že mi niekto poradí, ako opraviť niektoré chyby, ba by som to aj prijal. Áno, prvé moje vydanie bolo také aké bolo, ale bolo čo bolo a bude čo bude...
 

tomazo

Cestující
Zpětná vazba mu očividně dělá problémy.
Hrne to sem jak Baťa cvičky
Svatá pravda. Tvoje vlákno mi připomíná dětská ( totalitní ) léta na pískovišti, kde se klučina cachroval s hračkami od tatínka, který makal v Emerice. "Hračku půjčuji jen kamarádů, kteří se mnou kamarádí ", říkal. Nakonec to dopadlo tak, že si na tom pískovišti hrál sám. Pointa mé připomínky každého napadne. Dále si neodpustím výrok mistra modeláře / skinaře, který tvoří s jasným přesvědčením, že detail tvoří dílo. Nikolasi, potenciál máš a těším se na den, kdy kritikům svým dílem zavřeš ústa. Jinak ty panťáky jsou fakt perfektní. Mj. na fóru je vidět práce na novém stanovišti, jiné vlákno dokumentuje animaci dveří aj. Zkuste dát hlavy dohromady a vypilovat řadu 460 tak, jak to dokázali borci z OR CZ/SK s řadou 150/151/350.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Asi tak. Nikdo netvoří na zakázku pro někoho, ale každý děláme co nás baví a naplňuje. Ten kdo tvoří ví, že když se hned rozhodne, že model musí být tip ťop do detailů přesný, tak nakonec vyhoří a na dokončení modelu už nejsou síly a skončí rozpracovaný v depozitáři. Ale když udělám trochu zjednodušenou verzi, tak toho vyrobím víc a dotáhnu to až do konce. A pak časem, když mi začnou vadit nějaké nedostatky, tak model mohu vždy vylepšit. Ale jen v rámci doporučených polygonů.
Vy tady chcete detaily, ale uvědomte si, že tato hra má určitý strop a když se to přežene, tak si s vypiplanými modely vůbec nezajezdíte. Jednoduše takto vypilplané vlaky na velkém nádraží, které bude mít detailní modely budov, splachovací záchody, animované cestující,.... :) FPS 0.
 

RicarCZ

Pokladník
Nevím proč neustále řešit polygony, to bylo aktuální v době MSTS, kdy to pak vedlo k nestabilitě hry i nízkému FPS, ale v ORTS jsem už dané omezení vůbec nezaznamenal, např. u těch 460 má každý vůz cca 100k polys a jak je vidět na videu, vcelku slušné množství velkých modelů v jedné stanici a s FPS to nic nedělá, navíc mám v daném čtverci tratě osazených 3973 objektů.
Screenshot_8.jpg
 
Nahoře