To se mi stává taky. Třeba, když se pomalu rozjíždím, nebo když potvrdím živáka hodně brzy, tak se zacyklí. U mě ale za jízdy stačí počkat, než budu muset potvrdit živáka znova, nebo počkat na kód, kde živáka obsluhovat nemusím a zmačknout čudlík živáka. Pak živák zmlkne. Když stojím a živák řve zacyklený, tak mi pomůže, když vypnu LVZ, zmačknu čudlík živáka a LVZ znovu zapnu. Pak živák taky zmlkne. Navíc pokud začne živák řvát, když "stojíš," tak nestojíš úplně v klidu. Taky se mi stalo, že stojím přibržděný ve stoupání v zastávce a živák začal řvát. Kouknu na monitor tratě a v kolonce "předvídaná rychlost" vidím poskakovat čísla (vlak není úplně v klidu, snaží se rozjet samovahou). Hodím tam záchrannou a umlčím živáka postupem uvedeným výše. Živák je pak zticha a v kolonce "předvídaná rychlost" neposkakují čísla. A taky, když posunuju, tak většinou LVZ vypnu, protože IRL má posunový manévr jiná pravidla než regulérní jízda. Ať se tady schválně ozve nějaký fíra, a popíše, jaký je rozdíl mezi regulérní jízdou a posunovým manévrem, když teda nepočítám fakt, že posun se řídí jinými barvami na návěstidle, maximální rychlost při manévru je 30 nebo 40 km/h a posun nemůže vyjet ze stanice.Také se vám stává, že na "Esovině" se občas zacyklí houkačka živáku a nelze ji umlčet? Stalo se mi to několikrát, přesný sled úkonů neznám, ale myslím, že to vždy bylo spojené s dobržďováním vlaku ve stanici při kódovaném "mezikruží". Někdy na to pomáhá obsloužit ovladač, který je zapojen na vybavení živáku (nejlépe zaverglováním OBE-1 do nějaké z poloh), ale včera nepomohlo nic, živák se vždy umlčel a opět rozhoukal, vlak stál, mezikruží, BP v poloze zabrzděno, při obsluze TB se ozvalo zdvojené houknutí živáku do již zacykleného nepřetržitého.
Vyzkouším ty postupy, pokud se mi to zase stane. Ale číslo 3.) bych vyloučil, protože součástí těch obsluh je i nabrždění průběžnou a to vlak určitě neměl tendenci se pohybovat, zcela stál. Ale jsou tam různé proměnné, mně včera také nepomohly jindy osvědčené postupy.Pár rad.
1. Pokud se živák zacyklí a ty jedeš, počkej až budeš muset potvrdit živáka znova, nebo na kód, kdy to není potřeba a potvrď živáka. Ten pak zmlkne.
2. Pokud se živák zacyklí a ty stojíš, vypni LVZ, potvrď živáka a znovu zapni LVZ. Tím živák taky zmlkne.
3. Pokud stojíš ve stoupání a živák začne náhle řvát, znamená to že vlak má tendenci se rozjet samovahou. Přibrzdi víc a umlč živáka postupem výše.
4. Pokud posunuješ, LVZ vypni úplně, nepotřebuješ ho. U MIRELu nastav režim POS.
Ahoj, jen bych se rád zeptal na přímočarou brzdu. Po včerejší aktualizaci mi přestala fungovat na všech mašinách - nedělal jsem žádné úpravy engu a pod..... Pro ovládání OR používám RailDriver. Do včerejška vše v pohodě, ale po provedené aktualizaci na 1.7.150 (22.11.2022) mi páka nereaguje. Nevíte čím to je? Zkoušel jsem pro kontrolu ver. 1.6 a tam je vše ok.Co tam děláš s tou přímočinkou? Proč se střídá 0 s 0.1%? Já vůbec nic takového nemám. Nemám upravený eng.
Nedĕlám vůbec nic. Tohle je po poslední aktualizaci. Jen nechápu, proč se tk jak tvrdíš tobĕ chová jinak než mnĕ? Takže:Co tam děláš s tou přímočinkou? Proč se střídá 0 s 0.1%? Já vůbec nic takového nemám. Nemám upravený eng.
Je to vlak s dvojsilovým pohonem!!! Ve stanici Střelice (tam vedou dráty IRL) přehodím Brejlovce před Vectron, na MIRELu ve Vectronovi nastavím režim ZAV, vlezu do Brejlovce, a jedu dál pomocí Brejlovce, zatímco nečinný Vectron se veze za Brejlovcem. V Třebíči (Ano, vím, že IRL není v Třebíči elektrika, ale na mapě tratě 240 jsem ji pomocí TSRE5 traťového editoru doplnil. Je to malá fiktivní úprava a výsledek mého samoučení se s TRSE5 traťovým editorem) přehodím Brejlovce zpátky dozadu, zhasnu Brejlovci motor, vlezu do Vectrona, nastavím na MIRELu režim PRE, a jedu dál pomocí Vectrona. Navíc vůbec nezáleží na jaké mapě jsem. Open Rails při kombinaci Vectron-Brejlovec spadne tak jako tak.Ale mezi Brnem a Jihlavou přece Vectron jet nemůže, tam nejsou dráty.
Já vím čím to je. Dynamická brzda se snaží protlouci na brejli, která ji neumí. Opravím to.Pro Icika: Nemám ani potuchy, co se stalo, ale předtím jsem s vlaky s dvojsilovým pohonem obsahující Vectrona a Brejlovce normálně jezdil, a žádné problémy nebyli. Doufám, že si povede zjistit, proč Open Rails padá. Holt budu muset Vectrony dočasně odstavit, než se to vyřeší.
Snad se ti to povede. Držím ti palce!Já vím čím to je. Dynamická brzda se snaží protlouci na brejli, která ji neumí. Opravím to.
Jsi hnusný, protože, kolik je ti let? Mě 65. Já nemám zadrátované ani do Střelic, tak se nediv mé poznámce.Nechci být hnusný,
Ahoj, pokud si upravuješ trať, tak autor nemůže vědět, že jsi si někde dodělal svoje úpravy. Za druhé, ale potom nemáš ofiko standartní trať jako všichni a nemůžeš hlásit chyby, kdyýž ti na trati něco nefunguje, teď je to třeba zálečitost ladění, ale jindy to může být něco s tratí a nemáš stejnou verzi, jakou propaguje a vydává autor.Nechci být hnusný, ale příště si příspěvky přečti pořádně! A pokud ti něco nesedí, nebo něčemu nerozumíš, neboj se dotyčného zeptat. Určitě se ti to pokusí vysvětlit, jak nejlíp může.