Kabiny Groza

ML636

Signalista
Ty displeje jsou plně funkční, to není o tom, že by to nefungovalo.. Kdo má zkoušky na ETCS (já je třeba ještě nemám), tak si zapne ETCS a jede s rozsvíceným displejem ETCS, kdo nemá zkoušky, tak ho nezapíná a svítí mu akorát rychloměr TELOC. K žádné demontáži nedojde, takhle, jak to je, už to bude jezdit ..
To by mě bavilo, jezdit s tolika xichtosvítiči a televizory, ukopl bych to za prvním patníkem. Proč mají mít lokomotivy dva displeje s rychloměry, když to zastane jediný z nich!? Pokud mě paměť neklame, displej ETCS je schopen i bez ETCS zobrazit rychloměr a indikovat rychlost, alespoň na 350 s ETCS to tak bylo. Navíc bude za chvíli ETCS povinné téměř na všech tratích obsluhovaných ESy, tak to mohou směle demontovat. Akorát to ruší pozornost a zorné pole. Hadr na to a až se to přehřeje a zgegne, tak dát hadr dolů.
 

Pajavlaky

Průvodčí
ML636: Hlavně za každou cenu nadávat... To je, zdá se, drážní sport.
Pokud máš odizolované ETCS, je TELOC zhasnutý.
 

zbynda

Provozní technik
ML: Chtěl bych vidět, co by jsi říkal, kdyby jsi měl jezdit na 193 s italským paketem, čili implementovaným zabezpečovačem SCMT a ještě s ETCS BL3, kdy se Ebula přesunula do pravého horního rohu.
 

ML636

Signalista
ML: Chtěl bych vidět, co by jsi říkal, kdyby jsi měl jezdit na 193 s italským paketem, čili implementovaným zabezpečovačem SCMT a ještě s ETCS BL3, kdy se Ebula přesunula do pravého horního rohu.
Viděl jsem jak vypadá... Na to se už nic říct nedá. :rolleyes:
 

Groza

Skladník
Zveřejňuji zde trochu povánoční dárek a to kabinu pro nyní maloměřickou, dříve bohumínskou, lokomotivu 754.068 s MSV řízením. Lze použít ovšem i na ostatní MSV 754. Kabina obsahuje jak denní, tak i noční verzi. Zkoušeno pouze v MSTS.

Denní:
d.jpg

Noční:l.jpg

Na youtube jsem nahrál krátké ukázkové video z jízdy:

Kdo má zájem, tak stažení opět na mém google disku.

ps. Pokud by se našel někdo schopný, jsem ochoten mu poskytnout fotky a soubory, aby kabinu rozběhl i v OR CZSK se všema jeho vymoženostma.
 
Nahoře