Oprav mě - ta točna sloužila k otočení vozu, aby bylo možno pohodlněji nakládat i z druhé strany? Žádný paprsek pro jiný směr jízdy vidět není...To uznávám. Ono to taky nádraží není.
Oprav mě - ta točna sloužila k otočení vozu, aby bylo možno pohodlněji nakládat i z druhé strany? Žádný paprsek pro jiný směr jízdy vidět není...To uznávám. Ono to taky nádraží není.
Ne, vpravo z ní vedla kolej podle ulice a "kolonády".Oprav mě - ta točna sloužila k otočení vozu, aby bylo možno pohodlněji nakládat i z druhé strany? Žádný paprsek pro jiný směr jízdy vidět není...
Díky - máš pravdu, cosi tam je znátNe, vpravo z ní vedla kolej podle ulice a "kolonády".
Na tom tvém prvním snímku že včerejška jakýsi náznak je.
Velká paráda!!! BravoPokračuje úprava trainsetu vozidel Zapadlá 1935. Jen lehké kosmetické úpravy parní lokomotivy 313.2 (repaint Pikku , ladění Josef Vogeltanz ) . Snad teď více odpovídá době, kdy byla provozována na trati Zapadlá 1935. Pro detailisty , Zobrazit přílohu 39852Zobrazit přílohu 39853Zobrazit přílohu 39854Zobrazit přílohu 39855nemá všechny nápisy a tabulky. Bohužel není moc podkladů , podle kterých by se dalo čerpat a hlavně je dost omezující mapování modelu.
Parádní práce!!!Zkoušky nových vozidel na úseku tratě Kamenice - Lázně Březová. Zobrazit přílohu 40106Zobrazit přílohu 40107Zobrazit přílohu 40108Zobrazit přílohu 40109