Takhle jsem to nemyslel, myslel jsem to tak, že když už jelo jiné, měli raději vypravit pozdější s menší sekyrou k danému spoji a nebo tam hned v Praze napsat Olomouc hl.n. a ne Ostravu, čekáš tam 180 minut a stejně nedojedeš.
Jenže pochop, že v té Praze nikdo nemohl vědět, že se nakonec rozhodne k operativní změně a ke zkrácení trasy, nebo copak každý nosí po ruce věšteckou kouli a vyvěští z ní cokoliv?
Kolikrát byly i jednotky případů, kdy se do cíle nechal dojet velmi extrémně zpožděný spoj (i přes 300 minut), případně se v půli trasy složila nějaká akutní náhradní souprava a vypravila se načas z nacestné stanice, přičemž do té stanice pak dojela původní souprava, která tam už pak skončila.
Navíc dalším problémem je, že se informace od síťových a regionálních dispečerů mění i za pochodu. Jednou řeknou, že se jede, jindy pak že se nejede a nakonec sdělí finální, že se pojede ale jenom někam, takže i toto dost hraje roli s tím co vlastně bude skutečný plán, což taky je možné že si řekli že to dojede a v průběhu se prostě rozhodli jinak, nebo si třeba na poslední chvíli někdo uvědomil, že vlastně je třeba to opravit.
A upřímně, zrovna ten den holt byl vyloženě den blbec a i když člověku může být šumák co dopravce dělá a provádí na pozadí toho co kaštan nevidí, protože očekává službu a očekává že jí takto i dostane, tak stejně se o to furt starají lidi, kteří v jeden moment museli řešit stovky vlaků v polovině republiky a těch lidí taky není moc, aby třeba na jeden vlak byl jeden člověk, který by ho měl na starost, což ano, toto zase člověku může být jedno, protože kaštana nemusí zajímat, že má dopravce jenom pár lidí na dispečinku.
Na závěr, jsou události které dopravce a dispečeři dopravce ovládnou bravurně a vyřeší to do posledního puntíku bez zmatku, ale jsou i události, které zase nezvládnou úplně k potěšení všech a u toho si někdy člověk jenom nechápavě kýve hlavou.