Chropyně - důležité je, abys nepřejížděl lidi, kteří by po přechodě přecházeli k tomu vlaku, resp. vznešeněji řečeno - nesmí být ohrožena bezpečnost cestujících (ostatně proto se také marně hlásí "nevstupujte do kolejiště před zastavením vlaku"). Záleží vlastně na tom, kdo první přijede a odjede. Pokud já (z pohledu hráče) přijíždím první do Chropyně, měl bych přijíždět k budově a výpravčí označí praporkem, přenosnou návěstí nebo slovně místo zastavení (prostě ti zavolá do vysílačky "zastav před přechodem u výpravní budovy) - pokud toto místo projedeš, je to jako projetí návěsti "Stůj" a někdy ti k tomu přidají bonus v podobě obvinění z obecného ohrožení. A správně bych měl se svým odjezdem počkat až do odjezdu protijedoucího (jednak aby se on nezdržoval mým zpožděným odjezdem a jednak abych případně nepřejížděl lidi, kteří by ještě chtěli jít k tomu vlaku - viz výše). Ale někdy se prostě nečeká a když se tam nikdo nepohybuje, tak se prostě jede. Jde ale taky o to, že pokud já přijedu dříve, tak trať je volná dříve z toho směru, ze kterého jsem přijel, tudíž už případně může výpravčí tímto směrem nabízet ten protijedoucí vlak, takže i z téhle logiky by měl on odjíždět dříve, pokud je trať volná. Pokud jde o zpoždění - záleží na tom, jak je velké, podle toho se pak hýbe s křižováním. Výpravčí z Kojetína to zpoždění všech pohybujících se vlaků, trasovaných přes jeho stanici, vidí na komputéře. Pokud vidí, že by se tím protijedoucí Os zpozdil, tak volá do Chropyně, nabízí vlak a záleží na tom, co řekne výpravčí v Chropyni - buď vlak přijme nebo odmítne na základě svého zvážení a vyhodnocení situace. Hodně jsem se rozepsal, snad dosti srozumitelně.