Ahoj, psal jsem i přes SZ, ale nějak se mi nedostalo odpovědi, asi nebyl čas
, nechtěl jsem prozrazovat scénář aktivity, ale budu muset položit dotaz veřejně, nejsem znalec provozu na ČD, spíš ČSD a některé výrazy neznám a nevím jak to chodí ve skutečném provozu v dnešní době. Takže:
TLko ti příjde zahlásit,...
TLko: vůbec netuším o koho jde.
Hned začátek aktivity, kdy stojí Sv 1003 na Smíchově, aktivita začíná v 7:20, dle jř. má "svéčko" odjezd v 7:30, ptřeboval bych poradit:
1. Hlásil by fíra, že je pohotový? ("Sv 1003, jsem pohotový")
2. S kým by fíra komunikoval a odjezd je na barvu, jakou by dostal odpověď?
Dále jsou v průběhu jízdy RJ 1003 dvě výjmečné události na Slovensku:
První událost:
V zastávce Lísková za Ružomberokem "sundá" osobák auto na přejezdu, cca v 12:55. Toto místo se dá objet po nákladní koleji přes nákladní nádraží za Ružomberokem přes Lískovou. V době nehody se 1003jka nachází někde +/- za stanicí Vrútky. A teď bych potřeboval vědět, zda by byl fíra spraven o tom, že pojede z Ružomberoku přes nákladní v Lískové, kde samozřejmě nabere sekyru (přes celé nákladní 40 km/h.) už po cestě vlaku, nebo až v Ružomberoku, kde dle jř. není výpravčí a odjezd je na barvu., pokud v Ružomberoku, tak kým. Jak by tato zpráva buď od dispečera po cestě vlaku, nebo v tom Ružomberoku vypadala?
Druhá událost:
Mazi stanicemi Krompachy a Margecany, konkrétně za zastávkou Kluknava došlo při vichřici k pádu stromů na trať a musela být provedena napěťová výluka, jezdí se jen po jedné koleji. K události došlo v 14:20, 1003jka se v tuto dobu nachází někde v okolí stanice Svit. Vlak má zastavit v Krompachoch u nástupiště, kde bude připojen diesel 2x 721. Kde by dostal fíra zprávu? Byl by informován po cestě vlaku? Nebo po zastavení ve stanici Poprad Tatry, kde je výpravčí? Jak by zpráva vypadala?
Předem dík za pomoc s aktivitou. Dan