to Nebulus: Vďaka, Michal, za ponuku. S originálnymi budovami trať nadobudne úplne inú úroveň. A tvoje budovy patria k tomu najlepšiemu, čo sa v našom virtuálnom železničnom svete dá vidieť! Potom bude ale potrebné vymodelovať aj zopár ďaľších objektov - nástupištia na mieru, vodárne a výhrevne v depách a možno aj originálne mosty. Ale budúcnosť tejto trate je práve v modelovaní objektov, zdroje z netu som už asi vyčerpal do krajnosti.
to Dem: Môj pôvodný úmysel bol postaviť stanicu Bratislava Nivy s najbližším okolím. A tak som si nelámal hlavu s prestavníkmi výhybiek a všetky som ponechal s ručným ovládaním. Rovnako som sa nezamýšľal napríklad nad osovou vzdialenosťou koľají, ktorú mám všade 5 m a práve v niektorých stiesnených miestach mi to skomplikovalo robotu. Mosty na zastávke Ba Vinohrady by mohli byť vyššie, pôvodne som nerátal s prevádzkou po nich. Prechody koľají do stúpania na tých istých miestach sú zatiaľ tiež skôr len pre oko a nie pre jazdu. Ešte k tým prestavníkom - pri križovatkových výhybkách sú tie prestavníky úplne mimo reality. Takže prestavníky určite časom povymieňam, aby boli bližšie zobrazovanej skutočnosti. Šturc na 3. nástupišti na hlavnom je už na mieste.
Ešte zopár záberov bezprostredného okolia Ba hlavné. Táto stanica je mi zvlášť milá, postával som tu na rôznych miestach už od malička, z tejto stanice som odchádzal do sveta a vracal sa z neho. Znalci Bratislavy hádam spoznajú Pražskú, Jaskáč, či Pioniersku a rozrobené depo a odstavnú stanicu.
a preto sa snažím, aby všetko bolo "jako živé".