Trať Bratislava Nivy a jej vlečky

Jozef Mihalik

Cestující
V trati pribudla vlečka Letisko, vlečka sklady Stará Vajnorská, zastávka Bratislava Vinohrady, zastávka Ivánka a stanica Bernolákovo.RailWorks 2017-06-16 14-13-38-96.jpg RailWorks 2017-06-16 14-16-46-26.jpg RailWorks 2017-06-16 14-17-32-11.jpg RailWorks 2017-06-16 14-17-49-28.jpg RailWorks 2017-06-16 14-20-43-71.jpg
Panelové sklady Stará Vajnorská ulica.
RailWorks 2017-06-16 15-01-26-98.jpg RailWorks 2017-06-16 15-02-35-01.jpg RailWorks 2017-06-16 15-03-54-44.jpg
Zastávka Ivanka pri Dunaj
RailWorks 2017-06-16 15-05-13-49.jpg
Stanica Bernulákovo:
RailWorks 2017-06-16 15-07-11-39.jpg
 
Naposled editoval moderátor:

Jozef Mihalik

Cestující
Výnimočne sem dávam niečo nehotové. Túto stanicu som vôbec neplánoval a neskôr som dlho odolával pokušeniu pustiť sa do nej. Ale keď som už urobil tie Vinohrady, tak predsa len, bude aj hlavná stanica, aby to malo ten pravý zmysel. Hoci si táto stanica určite zaslúži originálne modely, zatiaľ bude iba ako skladačka.
RailWorks 2017-06-27 10-14-41-19.jpg RailWorks 2017-06-27 10-14-51-55.jpg RailWorks 2017-06-27 10-15-19-64.jpg RailWorks 2017-06-27 10-15-47-49.jpg RailWorks 2017-06-27 10-17-03-73.jpg RailWorks 2017-06-27 10-17-50-08.jpg RailWorks 2017-06-27 10-24-15-32.jpg RailWorks 2017-06-27 10-24-27-29.jpg
 
Naposled editoval moderátor:

kiski

Skladník
Máš môj obdiv, že si sa pustil do takéhoto projektu. Je to totiž niečo obrovské... Držím palce, zatiaľ to máš skvelé.
 

Jozef Mihalik

Cestující
Taká unikátna budova sa na nete nedá vyhrabať nikde, ani z ničoho poskladať! Už len ten oválny pôdorys je jedinečný, možno sa projektant inšpiroval Oválnym kabinetom v Bielom dome. Nuž, bude sa musieť vymodelovať. Aj pri budove skleníka - zastávky Vinohrady som už prepadal malomyseľnosti a pomýšľal na vymodelovanie, ale nakoniec som pod rukou zohnal od Francúzov dvanásť telefónnych búdok, a potom už len trochu zoomu, betónový dekel navrch a skleník bol na svete.
 

nebulus

Pomocník strojvedoucího
Týmto by som sa chcel spýtať, či by sa nenašiel niekto, kto by prekonvertoval moje modely z Gmaxu do RW. Bratislavské budovy a stanice mám totiž skoro všetky vymodelované...aj ten hríbik :)
 

dem

Strojvedoucí
Jozef ja len jednu technickú pripomienku......Všade máš ručne stavané výhybky, čo nie je úplne košer. V stanici skoro všade až na pár výnimiek (TSS a potom smer dvor) sú ústredne stavané. Keby si to chcel niekedy vymeniť tak nieje problém ti presne povedať ktoré sú aké.
 

dem

Strojvedoucí
Ešte som si všimol, že ti chýba výhybka medzi prvou a druhou tk na Vajnorskom zhlaví. Tesne za cestovým návestidlom je tá výhybka. A šturc pri 3.nástupišti od Kútov.
 

Jozef Mihalik

Cestující
to Nebulus: Vďaka, Michal, za ponuku. S originálnymi budovami trať nadobudne úplne inú úroveň. A tvoje budovy patria k tomu najlepšiemu, čo sa v našom virtuálnom železničnom svete dá vidieť! Potom bude ale potrebné vymodelovať aj zopár ďaľších objektov - nástupištia na mieru, vodárne a výhrevne v depách a možno aj originálne mosty. Ale budúcnosť tejto trate je práve v modelovaní objektov, zdroje z netu som už asi vyčerpal do krajnosti.

to Dem: Môj pôvodný úmysel bol postaviť stanicu Bratislava Nivy s najbližším okolím. A tak som si nelámal hlavu s prestavníkmi výhybiek a všetky som ponechal s ručným ovládaním. Rovnako som sa nezamýšľal napríklad nad osovou vzdialenosťou koľají, ktorú mám všade 5 m a práve v niektorých stiesnených miestach mi to skomplikovalo robotu. Mosty na zastávke Ba Vinohrady by mohli byť vyššie, pôvodne som nerátal s prevádzkou po nich. Prechody koľají do stúpania na tých istých miestach sú zatiaľ tiež skôr len pre oko a nie pre jazdu. Ešte k tým prestavníkom - pri križovatkových výhybkách sú tie prestavníky úplne mimo reality. Takže prestavníky určite časom povymieňam, aby boli bližšie zobrazovanej skutočnosti. Šturc na 3. nástupišti na hlavnom je už na mieste.

Ešte zopár záberov bezprostredného okolia Ba hlavné. Táto stanica je mi zvlášť milá, postával som tu na rôznych miestach už od malička, z tejto stanice som odchádzal do sveta a vracal sa z neho. Znalci Bratislavy hádam spoznajú Pražskú, Jaskáč, či Pioniersku a rozrobené depo a odstavnú stanicu.



RailWorks 2017-08-02 14-44-05-10.jpg RailWorks 2017-08-02 14-47-13-03.jpg RailWorks 2017-08-02 14-47-57-85.jpg RailWorks 2017-08-02 14-48-48-14.jpg RailWorks 2017-08-02 14-49-45-20.jpg RailWorks 2017-08-02 14-50-48-91.jpg RailWorks 2017-08-02 14-51-36-52.jpg RailWorks 2017-08-02 14-54-36-24.jpg RailWorks 2017-08-02 14-57-07-64.jpg RailWorks 2017-08-02 15-00-47-68.jpg a preto sa snažím, aby všetko bolo "jako živé".
 

dem

Strojvedoucí
Veľmi dobre to vyzerá.....Pokiaľ by si potreboval čokoľvek doplniť tak sa ozvy. Denne tade jazdím. Teraz však netuším, či na 6c a 1C v tom čase boli už trpasličie cestové návestidlá....a či vôbec taký model do RW existuje.
 

VáclavS

Průvodčí
Já tam dvě odlišnosti od tehdejší doby vidím (nic Jozef proti tobě, ale dle dobových snímků tam rozdíly jsou):
781010a.jpg

1) Na obou stranách od trati vedla telefonní linka.
2) Předvěsti do Bratislavy hl. st. byly třísvětelné s pořadím barev žlutá/žlutá/zelená.
3) Nevidím hradlo Biely Kríž, stálo v km 58,164 tratě 130/ km 3,820 km tratě 120, padlo se zaváděním autobloku.
 

Tax

Moderátor
Správce
@VáclavS: Elektriku nerieš. Toto je začiatok 60-tych rokov, Bratislava bola zatrolejovaná až v roku 1967. Myslím, že nikomu tam dráty nechýbajú.
 

VáclavS

Průvodčí
Mám na mysli telefonní vedení, ne trolejové :oops: elektrika samozřejmě ne, ta přišla až v druhé polovině 60. let.
 
Nahoře