Open Rails - galerie obrázků a videí

Icik

Pomocník strojvedoucího
TSRE má jen automatický nástroj na osazení t.vedení. Rozdíl oproti MSTS RE je v tom, že t.vedení používá jako statický objekt (není zapsán do databáze t.vedení) a tak umí osadit automaticky cokoli na trať, silnici, obojí zároveň a nebo k nějakému příchytnému bodu.
Autor tam popisuje jeho problémy právě při osazování, kde se musí dost věcí ručně doladit.
 

dem

Strojvedoucí
Tá túľavá v reále asi už tiež skolabovala, keď vidím merák stále s 751...
 

dem

Strojvedoucí
Už som odpoveď dostal po sz. Je to pre MDC . Ona už má vťahu motor, nemá ťah a nevládala do kopčekov s tým jedným vozom, takže išla do múzea. Asi nikto už nechce robiť GO motora.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
V uzavřené skupině faceboku, je tam i 350008. Při troše hledání na uložto. Ale problém je v původním maďarském engu, ten jsem trochu poupravil a v nesedících pantografech. Obecně kvalitově te spíše pro trafik.
 

dem

Strojvedoucí
V uzavřené skupině faceboku, je tam i 350008

Ešte dobre že je to uzavretá skupina, lebo by som im tam na tu 350 008 v kakadu niečo napísal.......To je hnus ktorí som stiahol a hneď zmazal. Normálne hnus degradujúci pekný model od Hekla.

A pozrel som si ďalší skin 350008 od nejakého Railmana......No skin nič moc, ale zato perla sa nachádza v readme...


citujem:


Rušne radu 350 mali na svoju dobu moderný hranatý design. Na pravej bočnici sú žalúzie chladenia, do ktorých uprostred zasahuje odporová skriňa. Podvozok disponuje dvojstupňovým vypružením pružinami s priečnym a zvislým tlmením hydraulickými tlmičmi. Na ráme podvozku sú umiestnené štyri jednosmerné trakčné motory AL 4741 Flt, každý s výkonom 1000 kW. Regulácia otáčok je odporová a má 56 stupňov. Prenos sily na jednotlivé nápravy je riešený kĺbovou spojkou Škoda. Tento rušeň je vybavený pneumatickou priamočinnou brzdou, elektrickou samočinnou brzdou, zaisťovacou brzdou a tiež elektrodynamickou brzdou o výkone 3600 kW, tú je možné aktivovať pri rýchlostiach vyšších ako 60 km/h.
Rušne radu 350 sú nasadzované na EC vlakoch na trati Budapešť-Bratislava¬-Praha, Košice-Budapešť a taktiež na IC vlakoch na trase Bratislava-Košice. Mimoriadne sa objavia aj na rýchlikoch na trati Bratislava-Košice.

Kde na to chodíte ľudia......
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj Dem, kdyby jen to, tam je daleko více "skonů", jednoho dreuhu v XXX provedeních, odkazy na tratě na úložišti a všimni si pak, kolik je tam dotazů, proč mi to nejede. Leoše mám odtama, zatím není jiný, ten kakadu model má i jiný problém, špatně se v OR zobrazuje pokud máš potlačení textur ace, takže taky odjel z mého trainsetu do Třebové.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Když jsem na FB začínal, tak jsem tam objevil nějakou uzavřenou MSTS skupinu. Zkusil jsem se tam přihlásit a nevzali mne. Už vím proč. :D
 

Dan J.

Strojvedoucí
No, ono když si pořádně prolezeš Ulož To, tak tam najdeš věci, že se člověk diví. Zkusmo jsem stáhl trať BP, nebo 321, už fakt nevím a nestačil jsem se divit, aktualizace pravěk, přebitá jinou aktualizací, takže tam chyběly soubory a tak byla trať vlastně jakýsi paskvil. To je tak, když nějaké dítě naplácá něco někam a dalších mrtě lidí to stáhne, aby ušetřili pár kaček a potom vznikne sáhodlouhá diskuse mně to nejede, mně OR/MSTS vyhazuje chyby atd... Když si vemu, že si zakoupím DVD s 321čkou a BP a mám vlastně základ pro OR a MSTS, tak nechápu, proč si komplikovat život taháním jakýchci pirátských sra..ek. Zajímavé, za PC hru člověk utratí cca kolem 1500 korun, ale tak minimální položka za trať asi lidi zrujnuje :). Nicméně je to stále dokola.

Ps: To kdyby se někdo chytil názvu v úvozovkách výš, je to záměr, poněvač když budete bezhlavně tahat skiny z oné uzavřené skupiny, 100% vám skoná trainset. :) Psal jsem to i do né skupiny na FB. :)
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Já jsem zase do té uzavřené FB skupiny vlezl pod falešnou identitou. A dozvěděl se na svoji pravou identitu dost nepěkných věcí. Navíc od lidí, kteří mají sami tolik másla na hlavě, že se muselo nedávno zdražit. Původně jsem myslel, že tam najdu něco užitečného. Ale opak byl pravdou. Pár lidí, kteří přešlapují na místě a valnou většinu těch, kteří nic neřeší a jen tak pro radost si tam zveřejňují screeny.
Tak jsem zase odešel. Bez FB se dá žít.
 

dem

Strojvedoucí
Ja som tam bol asi dva týždne aj s neaktívnymi dňami, ktorých bola väčšina a prášil som preč....To nemá zmysel.....Taký čo naozaj niečo dokážu nepotrebujú aby ich tľapkal nejaký kindroš po pleci a dával im laiky.....To je mimochodom aj dôvod prečo mám tu voči tomu averziu.....:confused:
 

Plexi

Signalista
Na vědomí všem se dává, že tento krásný stroj se bude opravovat a zprovozňovat, neb o ni projevilo zájem DHV v Lužné...

Norek1.jpg
Norek2.jpg

Mašinka se již nachází v Šumperských dílnách, odkud byla převezena z železničního hřbitova v Č. Třebové (tam dojela z libeňského depa přibližně před dvěma lety, někdy na podzim nebo v prosinci 2015 ještě plně provozní a vlastní silou!). Šumperská pobočka DHV Lužná by jí měl zůstat domovem i po opravě. Prý už příští rok nám ji opravenou nechá Mikuláš za oknem... :)
 
Nahoře