A není jednodušší tu animaci, která se nechová korektně smazat a udělat znovu rovnou jako lineární? Hlavně u takových primitivních animací, jako jsou větráky a kde to zabere asi tak minutu? Já osobně dělám pět klíčových snímků (0°, 90°, 180°, 270°, 360°) a nikdy jsem na žádný problém nenarazil. A že už jsem toho v RW "roztočil"
Eulerova rotace je dobrá třeba pro stěrače. Ale u Pomeranče , kde jsou ovládané jak automaticky, tak "rukou" musela být rotace stěračů také lineární.
Tady nemluvím o nějakých složitých animacích jako třeba rozvod u parních lokomotiv, kde je třeba použít Constraints, aby to trochu vypadalo.
Ale co je dobré, je uzamknout animaci jen pro požadovaný směr rotace (eventuálně i move a scale ) dle příslušné osy ( záložka Hierarchy/Link Info).
Ale stále to platí pouze pro export animace do RW. Jak je to u ORTS, netuším...