CABVIEW A SOUND

Stav
nelze přidat další příspěvky.

blazo

Cestující
Zdravím všechny přiznivce,
Předem chci říct že jsem v instalaci nových strojů úplný amatér a už moc nevim jak na to. Mám doma trat 321 a chci po ní samozřejmě jezdit s českýma lokomotivama než s těma co jsou v původním trainsetu...Tak nějak jsem tedy profiltroval forum a udělal jsem si závěr že nej stahování bude ze str.p.Šemory(jsou podle tady vytvořených standartů a aktualizovane). Stáhnul jsem si tedy na zkoušku lokomotivy řady 163,362,372. Tady nastává můj problem: když to lokomotivy porovnám s ostatníma co mám v trainsetu tak, vidím že nemají cabview ani sound složku. Jenom v readme je napsane že :

K modelu je pouzita kabina: ../../common.cab/cd362/362.cvf
Zvuky: ../../common.snd/sndelok/372eng.sms (372cab.sms)
nebo
Kabina a zvuky jsou přesměrovány do adresářů common.cab a common.snd.

Tady jsem jako začátečník stracen. Čtením fora jsem strávil už hodně hodin ale nedokazal jsem najit nějaké pořádné vodítko, které by mi helplo. Podle rad jsem se naučil spolupracovat s Conbuilderem, ktery mi ukaže problemy, ano ty zjistim myslim si v pohodě, ale absolutně netušim co s tim. Konkretně:
[CAB DEFINITION FILE]
The cab definition file ../../common.cab/cab362/363.cvf specified by the file 163020.ENG
is missing from the folder E:\PROGRAM FILES\MICROSOFT GAMES\TRAIN SIMULATOR\TRAINS\TRAINSET\CD_163\CABVIEW
The error was found on this line:
CabView ( "../../common.cab/cab362/363.cvf" )