Trať CR_310

Hlásím nefunkční vjezdové návěstidlo Jeseník od Lipové Lázní, ještě mi chybí zimní textury peronů Opava-západ.
Máš pravdu,návěstidlo je lajdácky nalinkováno,dobře funguje pouze pro osobní koleje,bude opraveno.
Zimní textury peronů zatím nejsou vytvořeny,proto je v souboru *.sd nula.
 
Ahoj, měl bych poznatek k trati 295 do Javorníku. Ikdyž jedeš do stoupaní a máš trakci v nule, neboli jedeš výběhem, tak vozidlo zrychluje. Např. úsek před Vápennou od Lipové Lázně. To samé jsem již dříve odhalil na 292 a i zde psal, což už tuším bylo opraveno během aktualizací od té doby :).

Díky, Marek
 

Vrbam

Pomocník strojvedoucího
Ahoj, měl bych poznatek k trati 295 do Javorníku. Ikdyž jedeš do stoupaní a máš trakci v nule, neboli jedeš výběhem, tak vozidlo zrychluje. Např. úsek před Vápennou od Lipové Lázně. To samé jsem již dříve odhalil na 292 a i zde psal, což už tuším bylo opraveno během aktualizací od té doby :).

Díky, Marek
Asi mi něco uteklo. Před Vápennou od Lipové Lázně je do kopce? Vrchol trati je Lipová Lázně jeskyně a vše je níže.
 
Vzal jsem to znova a jiným vlakem (jinou kabinou). V té už to vypadá jako rovina. Konkrétně ve vzdálenosti 1,2 km a blíže před Vápennou. Dost ta první kabina zkreslovala, jako když se jede do stoupání ;). Jel jsem po té trati v reálu jen 1x, takže srovnání nemá žádné, jelikož to v reálu neznám. Díky Vrbame za odpověď :)
 
Ne, nestačilo, protože nevím, že něco takového je. Nejsem stavitel trati ani nemám tyto znalosti. Fajn, tip je to dobrý, jak to lze zjistit, abych se sám na to podíval, když se mi třeba něco nezdá. Ale bylo by lepší to napsat stylem: Když si dáš 3xF5, tak tam to uvidíš, jestli a jak je to tam nalajnované místo tvé sarkastickoironické otázky ;). Ale i tak děkuji za odpověď a za konstruktivní radu :)
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Máš vůbec „bin”? Tam jsou ty přidané funkce totiž už mnoho let implementované a popsané. Když ale nečteš návody, tak samozřejmě také nic nevíš. Otázka byla sestavena tak, protože jsem předpokládal alespoň základní znalosti a pouhé opomenutí. Nemohu tušit, že jsi další neználek. Hlavně, že si otevíráš hubu a i na jiném místě, „žeáno”! A věta se ukončuje interpunkčním znaménkem, kterým smajlík rozhodně není. Neraď, jakým stylem mám já psát, když sám nic moc neumíš.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Kamarádce při projíždění trati 310 občas vyskočí hláška o chybějícím modelu road2_silnice10m.s .
Nenašel jsem jej nikde v trati ani global, nenašel jsem jej ani jinde v počítači a to ani ve svém.
 

Icik

Provozní technik
Super je to odstranění "pavučin" nad stromy. Díky za to. Teď to tolik neruší a stíny v podobě křížů jsou konečně pryč.
Můžeš sem prosím napsat stručný návod jak to odstraňovat také u ostatních stromů, které jsou i v jiných tratí?
 
Icik:
No nejraději bych to neříkal,nebo mně někteří ukamenují,
prostě tyto stromy ,co dělaly neplechu jsem přepsal za jiné.
Takže novým stavitelům nedoporučuji z 310ky brát tuto vegetaci.
Možná by to šlo udělat i jinak,ale už jsem líný nad tím špekulovat.
 
Ahoj Pepo, měl bych poznatek ke stanici Troubelice při křižování. Jedu od Uničova na 2. kolej před staniční budovu a vjíždím na "40 + očekávej 40", ale na skupinovém odjezdu je pro můj směr Stůj (proti mně od Libiny je na trati traffic, který přijede na 3. kolej před st. budovu).

Může být problém v nalinkování "skrytého cesťáku", který kryje výhybky z remízy a z manipulační 1. koleje před st. budovou? tedy že "40+40" je teoreticky správně, protože to signalizuje postavenou cestu k tomu skrytému cesťáku, na kterém by bylo teprve "40+Stůj", resp. "40+ výstraha"?
I tak bych ale měl mít na vjezdu "40+výstraha" podle mě, protože stavím před koncem dopravní cesty ("červený námezník).

Díky za odpověď, případně za info o i reálné provozní situaci.

Marek
 
Nahoře