Zaujímavosti z webu

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#21
Ono taky záleží jak je to dlouho a jaký je po tom autě hlad. Viděl jsem vozy i za 160 tisíc. Na první pohled dobré ale nikdo z fotky nepozná jak to vypadá zespoda a uvnitř. Nutno vidět a důkladně prozkoumat. Pokročilé znalosti kontrukce vozu taky nejsou k zahození. Další věcí jsou ještě náhradní díly. Dneska už to může bý problém...
 

Kuba

Provozní technik
#23
Líbí se mi jak simulujou teplotu při stojícím vozidle. Před pár dny jsem taky ráno bral regionovu a když jsem stál a než jsem odjel, tak bylo všude teplo, na stanovišti 26°C, jenže po necelé hodině jízdy to bylo už jenom 16°C a za 2 hodiny jsem měl na stanovišti 4°C.:p Podotýkám, že venku bylo -20°C.:D
 
#34
Díky Srandíku, žes to sem dal. Ono je opravdu tristní, že Rakušanky se zubama dojezdily už před dvaceti lety a teď jsou sem nasazovány rakve, které mají problémy s brzdama. Bohužel nejsou navrženy na takovéto tratě jako je Tanvald - Harrachov. Ale odpovědní si dál vozí prdele v BMV, co by si jezdili vlakama, když můžeme jezdit autíčkama, my na to máme. Pak se všichni diví, že jezdíme ve strašnejch sr.......ačkách typu B, BDs, A. Na regionálnich tratích je situace ještě horší.
 
#36
Ahoj,podívejte se na Týden živě 371 ke konci je reportáž o zajímavém tabletu ovládání aplikací. Budeme někdy tak ovládat loko v msts nebo OR? S pozdravem laich
 
Nahoře