Hlášení chyb pro trať Praha - Ostrava - Žilina - Košice - Cierna nad Tisou

Toto není na skutečných tratích vyjímkou. Jestli je to kvůli velikosti uchycení/objímky výložníku nebo z jiných důvodů netuším, ale už jsem jich takto pár na tratích viděl. Spíše na staré infra, než na nové, což je ze strany stavitele možná v daném místě nechtěný, ale efektní počin.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahá, tak to jsem netušil, raději jsem to nahlásil jako chybu. Ale podstatnější věc. Martine, když už jsi tu trať celou tak krásně překopal a myslím to vážně, fak moc pěkná práce. Proč, zase nemáš aspoň "ocásek" tratě Čdca - Staškov? Je to zase škoda, nic tam jako traffic nenasadím., aby mi to na vjezdovým do Čadce nezmizlo před xichtem.
 
Ahoj Martine, u Ochodnice je od Kysuckého NM rychlostníky stanovená rychlost 140 + 120, ale reálně to v tom úseku dovoluje max 120 km/h, ikdyž by měla být 140.

Díky
 
Nerozumíme si … Za Kysuckým novým městem je 140ka. Poté přijde předvěštění na snížení rychlosti na 120. Místo snížení na 120 následují ale dva rychlostníky pro 120 + 140, ale za těmito rychlostníky je dovolena jen 120, ikdyž rychlostník dovoluje 140 ...

Snad jsem to již popsal srozumitelněji :)


11.jpg 22.jpg 33.jpg
 
Ahoj, jj v tom se nehádám, Bobe. Ale v celé trati má Martin udělané to, že když je horní + dolní rychlostník, tak vždycky má nastavenou rychlost pro tu vyšší hodnotu a fíra si pak musí hlídat maximálku podle typu brzd v soupravě, co má. Ale tady má nastavenou tu menší ...
 

Dan J.

Strojvedoucí
Kdepak, projeď si aktivitu pendolína Ostrava - Plzeň, co jsem vydal, všude na TM překračuješ rychlost. Takže prostě platí, řídím se návěstí, nikoliv simem. :)
 
Je to jednoduché, všechny rychlosti jsou nastaveny tak, aby KLASICKÉ vlaky mohly jezdit maximální rychlostí. To znamená, že třeba kulaté rychlostníky se do TM nepromítají, stejně tak se do TM nepromítají ani pendolinové rychlostníky. A tam, kde jsou dva rychlostníky nad sebou (v ČR), tak je samozřejmě nastavena ta vyšší hodnota, ta se promítá do TM. To co mi ty ukazuješ, u Kysuckého Nového Mesta, tam jsou sice dva rychlostníky nad sebou, ale na Slovensku horní rychlostník platí pro pendolino, všechny ostatní vlaky jedou podle spodního rychlostníku. Proto se ti do TM promítá ta rychlost 120, protože rychlostník 140 je pouze pro pendolino a pendolinové rychlostníky prostě do TM přenášeny nejsou.
Takže když pojedeš klasickým vlakem z Kysuckého Nového Mesta, tak pojedeš 140, ale pak až budou dva rychlostníky nad sebou (140/120), spomalíš na 120, s pendolinem můžeš pokračovat 140. Už si rozumíme?
 
Já to mám nastaveno stejně. Pendolíno mělo nastavenu toleranci překročení rychlosti asi o 40km/h, proto klidně mohlo jet na ty své rychlostníky a rychlobrzda nezasahovala.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ale bacha, v OR to chtělo úpravu, v OR se vlastně musí mazat záchranná po překročení rychlosti u všeho, poněvač to pak blbne. Jak na BP, tak 321.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj Martině, ta posedlost statickými objekty vozů je fakt brutus :), proč máš v Řečanech nad Labem vozy AWT hned na 2. koleji od perómu? Když tam pak má postát náklad jako že tam stává musím jej cpát až někam dozadu. Ta kolej by něla být dopravní a vozy by se na ní asi neodstavovaly běžně, ale možná se pletu. :) :)
vozy.jpg
Jinak u Josky jsem vyrobil balík nočních odstavených vozů, tak by jsi mohl v trati doplnit, aby nesvítily vnitřky odstavených vozy v trati.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
O tomle jsem ti už sice psal, ale situace stále stejná. :) Pominu-li, že je krátký perón, tak by to ale chtělo něco udělat s přístřeškem, vypadá to fakt blbě:
pha.jpg
 
Nahoře