Hlášení chyb pro trať Praha - Ostrava - Žilina - Košice - Cierna nad Tisou

Karkule

Začátečník
Zdravím kolegové,
nevíte někdo, prosím, kdepak mám chybu? Tuto chybu mi MSTS vykazuje při jakémkoliv spuštění kteréhokoliv dopravního bodu (zkoušel jsem více stanic, bohužel všude je problém). Tento potíž mi MSTS dělá po instalaci aktualizace 29.
Předem všem děkuji, PJ.Bez názvu.jpg
 

Rop

Začátečník
Tatenice - nechybí tam most?
20180721_172635.jpg20180721_172647.jpg

A pak ještě trochu problémy s tunely, které následují za Tatenicemi, tak mezi vstupním obloukem a tunelem je ještě vidět krajina okolo.
A pak ještě most Ostrava - Svinov -> Ostrava hl. n. přes řeku, taky se mi zdá, že tam chybí kousek krajiny.

Jinak vše je z aktualizace 29.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, tak jsem se konečně dneska pustil do doělávek Dtvana, poněvač jsem musel předělávat prakticky vše mezi Žilinou a Čadcou, kde jsem se domníval, že se nic měnit nebude, ale zplať pánbůh, je to nádhera. To samé, úsek z Luk nad Olší do Kraviné, jako by to byla skutečná trať. Jen by mne zajímaly kilometry, všude mi vychází časy na jř. uvedený k vlaku, ale Český Těšín - Bohumín jem všude tak o 4 minuty dřív, ale to si v aktivitě ošéfuji, lepší dřív, jak později. :) Ale podstatnější problém jesem zaznamenal ve Svinově, kde nemáš nalinkované návěstidla z nákladních kolejí do výtažných na obou stranách nádraží. Přes první jsem projel, přes neozvučený tabulátor, ale přes druhé zhlaví do výtažné směr Hln už ne. Přitom se tam šibuje právě s rychlíky Svinov - Zvolen.
Zede zhlaví směr Polanka:
svinov.jpgsvinov2.jpgsvinov3.jpg
Samozřejmě z výtažných do nádraží by měly být návěstidla aktivní taky.
Dan
 

bob57_cz

Učitel češtiny
všude mi vychází časy na jř. uvedený k vlaku, ale Český Těšín - Bohumín jem všude tak o 4 minuty dřív
V Sakmarově údolí jeď místo nové 50kmh podle staré 30kmh a mohlo by to vycházet. Je tam na to vata.
nemáš nalinkované návěstidla z nákladních kolejí do výtažných
Detvan jezdil původně spodem přes Púchov. Pak to chytrolíni předělali na spojování ve Svinově s rychlíkem od severu, kde ale stejně nešibuješ z nákladních do výtahu, ale vytahuješ od peronu přes traťovou.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Bobe osobně jsem viděl, Detvan přijel do Svinova od Hlavního, celá souprava vyjela za veksle směr Polanka a šibli ji na druhou kolej od posledního nástupiště. Pak mašina soupravu objela a shodila směták a paouza, otákou je, jestli to ta tramvaj objížděla tak že jela do výtažnách nebo do tratě? Já dedukoval, že při posunu by to do tratě netahali, aby se neblokovala hlavní trať.
2017 přijel Detvan do Svinova v 9:17:
http://www.zelpage.cz/razeni/17/vlaky/cd-346
a přechod na R341 Kasuca:
http://www.zelpage.cz/razeni/17/vlaky/cd-345/?zobrazeni=grafika
 

zbynda

Provozní technik
šibli ji na druhou kolej od posledního nástupiště. Pak mašina soupravu objela a shodila směták a paouza, otákou je, jestli to ta tramvaj objížděla tak že jela do výtažnách nebo do tratě? Já dedukoval, že při posunu by to do tratě netahali, aby se neblokovala hlavní trať.
Tzn. ze soupravu prestavili na 5 SK a masina tahala do polanecke vytazne koleje, a zpátky objizdela po 3,7 nebo 9 SK
 

Plexi

Signalista
No, co jsem zase pochytil já, tak po příjezdu na Svinov se vytahovalo celou soupravou směr Polanka nebo když bylo na hlavním tahu plno, tak na Vítkovice nebo právě do té výtažné. a pak se zasunulo na 2. nebo 3. kolej od posledního (4.) nástupiště a mašina potom opět vytahovala směr Polanka/Vítkovice a objížděla a pak už vytahovala jedině do tratě, protože na výtažné směr Hlavní většinou stávají odstavené stroje různých soukromníků.
 

Dan J.

Strojvedoucí
No, ono v celku o nic nejde, klidně ten posun "namastím" do tratě, ale stejně, když se pak budou dělat aktivity nákladních vlaků, tak bude stejně problém s posunem. Jen mi šlo o toto. Když fíra vyjede za veksle na hlavní trať, musí přelézt na 2 stanoviště, tak to chvilku trvá a mašina tak blokuje vlastně hlavní koridor. :) Tak mne logicky napadlo, že pojede do výtažné, ale ano, na té 2 směr hlavní stávají opravdu mašiny. Nicméně posunu by to bránit taky nemuselo.
 

Stavitelxx

Průvodčí
Dane, já v žádných stanicích nelinkuju návěstidla do výtažných kolejí, jednak se linkama musí v MSTS šetřit a také z lenivosti :D
Navíc v době stavby Svinova tam žádný rychlík ze Zvolena nekončil. Kdyby tam tenkrát končil, no tak bych to nejspíš stejně nenalinkoval, viz. dva důvody výše...
Z Bohumína do Karviné budeš s náskokem, protože v reálu tam umístili v dost dlouhém úseku rychlost 50, kvůli nevím čemu a nevím na jak dlouho, u mě v trati zůstala původní rychlost 100. To samé z Chotěbuze do Českého Těšína, v reálu tam dali 50, opět nevím proč, u mě zůstala původní 100.
Musíš si v aktivitách pohrát, nějaké zdržení za nákladním vlakem apod. :)
 

Acatus

Provozní technik
Ahoj Martine, pustíš už pls ten důvod, proč v úseku Žilina - Čadca a minimálně až do Bystřice n.O. nejdou nadefinovat trasy trafiků, kdy nejde trasu ukončit koncovým bodem. Podotýkám, že u mne jde pouze o hlavní kolej. Z předjízdných a pouze jen do předjízdných v další stanici trasa nadefinovat jde.
 

Stavitelxx

Průvodčí
Acatus, to jste na tu prkotinu ještě nepřišli?? :D
Když dáš počáteční bod v Žilině směrem na Čadcu, tak se podívej, kam ta trasa vede. Projede Čadcou, Českým Těšínem, tam uhne směrem na Havířov, Ostrava Vítkovice, Ostrava Svinov, Bohumín, Karviná a vrací se zpět přes Český Těšín a Čadcu až do Žiliny.
Takže mezi Žilinou a Českým Těšínem se překrývají dvě čáry přes sebe a když chceš v tomto úseku tu trasu nějak upravovat, tak neupravuješ tu z Žiliny do Českého Těšína, ale upravuješ tu vrchní čáru, ta co se přes Ostravu vrací zpět do Žiliny.
Řešení je jednoduché, třeba v Havířově udělej provizorně koncový bod, nebo v Polance nad Odrou tu nalinkovanou čáru odkloň na Olomouc, nebo ve kterékoliv stanici na Ostravsku tu čáru odkloň do nějakého šturcu, prostě tak, aby se ta čára nemohla vracet přes Karvinou zpět do Žiliny.
 

Acatus

Provozní technik
Té smyčky jsem si všiml už na zhlaví, kde se barví vexle v jiné, než definované trase, ale nedocvaklo mi, že neukončuji sudý směr, ale ten lichý:rolleyes: Ve snaze rychlého dokončení stavby aktivity jsem po tom dále nepátral. Pak je pochopitelná i ta předjízdná trasa. Řešení je jasné. Díky.
 

Bendík

Provozní technik
Jjj, jak píše Martin. Já teď tvořím náklad z Bohumína do Žiliny, a taky jsem byl z toho chvíli blbec, než jsem chtěl trasu trafiku uložit a najednou v jř vidím, kolika stanicemi se mi trasa táhne. A už jsem byl doma.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj. Tak tam ty 50 osaď, v OR i MSTS je t naprd, zadáš pouze 30, nechápu, proč ještě třeba v OR nevymysleli, aby se ta omezená dala měnit zadáním povolené rychlosti.
 

Acatus

Provozní technik
Poddolováno.
Poddolováno je v úseku Darkov - Louky. V úseku Dětmarovice - Karviná a pak z Louk nad Olší do Těšína to budou zjevně důsledky stavu tratě před modernizací.... a pokud si matně pamatuji, tak je to tam už zhruba dva roky.
 

Dan J.

Strojvedoucí
No, dal jsem dle rad Boba Louky - Odb. Olše 30 km/h a na výhybku Odb. Koukolná jsem dodal taky 30 (výhbky v...) a časy vychází skvěle.
 
Nahoře