Je to jednoduché, všechny rychlosti jsou nastaveny tak, aby KLASICKÉ vlaky mohly jezdit maximální rychlostí. To znamená, že třeba kulaté rychlostníky se do TM nepromítají, stejně tak se do TM nepromítají ani pendolinové rychlostníky. A tam, kde jsou dva rychlostníky nad sebou (v ČR), tak je samozřejmě nastavena ta vyšší hodnota, ta se promítá do TM. To co mi ty ukazuješ, u Kysuckého Nového Mesta, tam jsou sice dva rychlostníky nad sebou, ale na Slovensku horní rychlostník platí pro pendolino, všechny ostatní vlaky jedou podle spodního rychlostníku. Proto se ti do TM promítá ta rychlost 120, protože rychlostník 140 je pouze pro pendolino a pendolinové rychlostníky prostě do TM přenášeny nejsou.
Takže když pojedeš klasickým vlakem z Kysuckého Nového Mesta, tak pojedeš 140, ale pak až budou dva rychlostníky nad sebou (140/120), spomalíš na 120, s pendolinem můžeš pokračovat 140. Už si rozumíme?