TRAINSET

slaviczech

Začátečník
Zdravím,
na foru a vlastně i s hrou jsem úplný nováček a chtěl bych vás poprosit, jestli někdo nevíte kde bych mohl sehnat kompletní trainset BP aniž bych si musel koupit celou trať. Už jsem si ho zkoušel stáhnout z oficiální stránky kam mě web trati BP odkázal, ale neumím s těmi soubory pracovat, pokusil jsem se dostat všechny lokomotivy i vagony do trainsetu, což se mi sice povedlo, ale ve hře jsem je neviděl, pak jsem přes conbuilder vytvořil několik souprav,které se mi ve hře už zobrazili, ale když jsem je zkusil spustit, vždy mi to vyhodilo hlášku že chybí sound a cabview, přitom jsem je tam měl naimportované. zkoušel jsem to na trati 090 Děčín - Ústí nad Labem, Dresden, Lovosice, atd. Prosím byl by jste někdo schopný mi dát odkaz nejlépe na kompletní trainset včetně všech potřebných souborů, například ve složce .zip nebo mi poslat například přes web www.uschovna.cz na mail tabrex@seznam.cz tenhle kompletní trainset? Předem děkuji.

Pokud jsem nováček, tak asi sám trainset dohromady nedám. Teoreticky by většina stáhnout šla. Vše z MSTS Sinus a pak jednotlivě postupně aktualizovat. Myslím, že od T3 ? To už opravdu nevím, ale dá se to poznat podle datumu aktualizace a downloadu. Takže například spustit následující aktualizaci, přečíst si na jaké weby mám jít a co si k tomu ještě stáhnout, pokud to ještě existuje, pak vše otestovat a když to zprovozním, jdu na další aktualizaci. Pak znovu test až se dostanu do osmičky. Projedu testem a co mi chybí (mám neůplné adresáře - jen ladění) To vyřadím a opíši si řadu a pokusím se sehnat od nějakého dobráka kamaráda.

Já osobně, než bych se takhle několik měsíců s takovou skládankou trápil, raději bych dal něco přes tři stovky a pohodlně bych si to nainstaloval.
Ale jistý detektiv z tohoto fóra někdy loni na podzim se hlásil, že dá kompletní trainset dohromady ke stažení, tak možná už na tom pracuje. :D

slaviczech

Začátečník