Trať ZSR 191-193

Celkom záleží aj na tom, kde to rozbaľuješ. Ja som rozbaľoval túto trať na externý HDD kde mám súborový systém FAT32, a z pokusov som zistil, že na tento súborový systém niektoré mapy nerozbalíš, a to ako cez Win Rar tak ani cez 7zip. Ak to dávaš na pevný a ten je v dnešnej dobe takmer výhradne NTFS, považuj tento príspevok za bezpredmetný a vyskúšaj ten 7zip. :)
 

ASP

Cestující
Rozbaľoval som to cez Total Commander na pevný disk. Tie súbory tam sú len sa nedajú prekopírovať. Skúsim ešte cez 7zip.
 
Ja tiež odporučam 7zip a pre ASP@ to nie je najnovšia verzia to len som dal odkaz Lukosipa pretože asi tu trať nemal a nemohol najsť odkáz na stiahnutie. pre ASP predpokladám, že maš tú verziu. Pripravujem officialnu a odladenu verziu len kvoli zavažným a nečakaným udalosťiam s tým trochu meškám.
 
Konečně mi čas dovolil projet se po aktualizované trati. Moc děkuji. Hlavně za to, že už jsem mohl dojet i do Medzilaborců. Nevím, jestli je východ Slovenska Tvůj rodný kraj, nebo jen máš tuto oblast rád, ale já z každého kilometru tu lásku cítím. A pokud je to jen můj pocit, o to víc to vypovídá o výborné práci.
 

Venny

Posunovač
Pro Roba - velmi podařená práce, děkuji! Jak jsem zjistil, ani Švejk v Humenném nechybí. ;)
Pro ty, co nevědí o čem je řeč:
 

ASP

Cestující
Tak konečne sa mi podarilo prejsť aktualizovanú trať krížom-krážom a tu sú moje postrehy.
Trať, čo sa týka krajinky, je spracovaná nádherne. Robo si dal veľmi záležať a na to, že si to väčšinou odmodeloval sám, dávam palec hore a klobúk dole :).
Čo sa týka pokládky trate, tak tam sa mi najviac páčia novo postavené trate z Humenného do Stakčína a Medzilaboriec. Tie nemajú chybu. Keby takýmto štýlom boli robené aj ostatné trate, bola by to fantázia.
Ostatné trate spĺňajú kritéria. Menšiu výhradu mám k mostu medzi Bánovcami nad Ondavou a Hrinišťom. Tam od Bánoviec je krásne esíčko na most, na druhej strane to chýba. Ale to je detail, ktorý kto túto trať nepozná, môže mu byť jedno.
Z Trebišova (hlavne) do Sečoviec je to také skákavé. Dúfam, že to tam ešte plánuješ Robo zrekonštruovať. Najviac mi bije do očí stúpanie trate z Trebišova na Trebišov mesto. Pritom do štvrtého kilometra je stúpanie maximálne 1,7 promile. (Neviem či som ti posielal sklony k tejto trati, ak nie napíš).
No a tŕňom v oku je pre mňa okolie Košíc. Veľmi veľké stúpanie z predmestia na hlavnú stanicu a potom ešte je dosť stúpanie ku tunelu za Ťahanovcami. Čo mi ešte vadilo, že som musel na úseku od Košíc po Kysak vo výbehu použiť brzdu na udržanie rýchlosti. Pritom trať od Krásnej nad Hornádom až po koniareň pred Popradom je v stálom stúpaní.
No neviem či som ešte na niečo zabudol, to boli asi hlavné veci pre mňa.
Tak veľa šťastia a chuti do ďalšej práce. (Dúfam, že som ti ju mojim príspevkom nezobral :)).
 
Som rád, že sa vám trať páči a k ASP Košíce sa budú komplet rekonštruovať zato je tám to ešte pôvodné koľajívo a ták isto aj po dokončení Ciernej nad Tisou sa chystám na ZSR 192 Trebíšov - Vranov nad Topľou asi si myslel Trebíšov zastávka pri cukrovare tam to chcem ešte cele zrekonštruovať veď tie Sečovce sú hadám od roku 2010 a od vtedy sa tám nič nezmenílo ale pri stavbe a dokončovaní ZSR 192 sa samozrejme cele prestavia z Trebíšova do Sečoviec tak isto sa úpravia obluky a vymení koľajivo a tak isto sklony. Košíce - Kýsak je bohužiaľ zatial mimo môj zaujem ale určíte v budúcnosti chcém to cele poopravavovať a ten úsek je z roku 2010 dosť staré úseky na ktorých sa dlho nič nemenilo. Ten most medzi Hriništom a Banovcami sa mi tiež niejako nepozdava a stále mi tám niečo chyba hoci som tam menil trakčné vedenie ale určite to tam ešte asi trochu prekopém a tak isto možno trošku prekopem v Banovciach nad Ondavou hocí spojka na Hatalov by už mala byť OK čo sa týka sklonov a obluku. V blýzkej dobe chcem vymodelovať original budovu v Banovciach nad Ondavou a možno by ma aj potešili foto z Trebišova neviem sa tám pohnuť nakoľko nie je tam dostupný google street view tak ASP keby si mohol a bol taký laskavý či by sa nedala tám úrobiť niejaka fotka stanice a prílahlých objektov stavadlo na košickom zhlaví mám aj tu vodarenskú vežu mám len neviem sa dopracovať k stanici a príľahým budovám. Trebišov si zasluži lepšieu krajinu akú má dnes a pre MERIDAN. Pochádzam z Humenného takže je to môj rodný kraj Švejk poctivo stojí pri stanici a ASP minule si sa pýtal na Medveďa tak tam môžeš zajst keď budeš mať pobyt v zastavke Humenné mesto ako pre teba je tám vo svojom originálnom modely len má teraz čaká domodelovať sidlisko III a tým padom máme Humenné až na pár drobných vynimiek z originalných búdou.
 

ASP

Cestující
Dík za odpoveď. Vidím, že máš toho v pláne veľmi veľa. S Trebišovom ti zatiaľ nepomôžem, pracovne som tam nebol už hádam aj 2 roky. Medveďa som si všimol, dík :).
 
Pre @ASP Popozeral som Radvaň nad Laborcom a skúsil som vytrhnúť koľaj a ulozit a nič žiadnu chybu mi nehlásilo, že je tam nástupište to čo vidieť som samozrejme presunul na inú koľaj tak fakt neviem prečo tebe tam ten Hrabovec nechce úkazať skúsim tam ešte dajak sa pohrať, lebo idem tam práve dávať kolo trati vegetáciu. Mám sklony niektorých úsekov Michal mi poslal tak postupne tam v okolí Banoviec popravujem a tak isto dám to esičko pred most neviem prečo to tám tie esička sú v reali myslím, si že to môže mať príčinu v dvojkoľajnosti trate, ktorá bola v 30 rokoch 20 storočia, tak isto tých esičiek je viac aj pred stanicami, ktoré som sa snažil doplniť. Odporúčam ti ešte raz nainštalovať tú trať na novo a tú čo máš teraz môžeš vymazať alebo zálohovať, lebo ani v Trebišove žiadne vozy by nemali byť.
 

ASP

Cestující
Ahoj, no ja som trať inštaloval z toho odkazu, čo si mi poslal. Tak asi si do oficialnej verzie ešte na trati robil. Sklony máš na celkom veľký usek trate, prakticky od Michalian po Maťovce, Michalovce a Vranov. Škoda by bola nepostaviť to presne.
 
A už keď sa bavíme o sklonoch nemohol by si mi prosím poslať aj Slivník - Čeľovce - Trebišov keď teraz budem to rekonštruovať nech to urobím a nech je pokoj a ešte raz som sa pohral s Hrabovcom a Radvaňou a mám aj otázku na iných staviteľov trati prečo niekedy RE zapisuje databázové objekty na dvakrát napríklad definície nástupišťa, nakl. koľaji, rychlostníkov zvukových značiek a tak ďalej jeden objekt je vidno a druhý nie je vidno a dá sa odstrániť len pri presune koľaji a následnom uložení. Mne to robí zo zahadných okolnosti v úseku Hrabovec nad Laborcom Radvan nad Laborcom. žiadna havária a ani atómový výbuch sa nekonal proste položím objekt a ten objekt sa zapíše na dva krát.
 
Nahoře