Projekt Open Rails

Dan J.

Strojvedoucí
Podtrženo a sečteno, program se nechová korektně a dělá vedlejší chyby, jako celý OR. Prostě je ještě nedotažený a pokud nechci dělat jen jednu soupravu a tvořím aktivitu Bratislava - Praha, kde je těch souprav jako... tak se prostě bez kontroly přes CB a práce v Activity editoru neobejdu a pokud se tvoří skiny, které v těchto programech nerozjedu, je to obrácené řešení. To je jako kdyby kdysi začínal MSTS bez Binu a v té době by modeláři dělali vysokopolygonové modely, pak by si nikdo v MSTS ani neškrtl. Jinak to číslování funguje naoko v Con Editoru OR, udělej si consist v něm, pak v něm popřesouvej vozy mezi sebou, ulož a koukni na ten samý con v CB a číslování vozů a nestačíš se divit, někdy mají i dva vozy stejné číslo.
 
Alespoň něco. Ale situace kolem chování diesel-elektrické trakce stále budí rozpaky. Vývojáři se teprve nyní seznamují s pojmy maximální výkon, trvalý výkon, trvalá rychlost, maximální tažná síla, trvalá tažná síla, účinnost komponent přenosu výkonu, vozidlové odpory atp. Viz. vlákno na ET
Plusem alespoň je, že nové aktualizace vývojových verzí opět umí rozpohybovat i dříve nastavené motorové lokomotivy a vozy (bez TCH).
 

Icik

Provozní technik
Co se v této verzi změnilo? Vždyť to pořád "skáče na gumě". Vždy, když FPS přeskočí dvacítku, tak se to začne škubat. V GK mám nastaveno FPS na 30.
Za to program nemůže. Je to vlastnost MonoGame enginu. Vykompenzuje se to jen vertikální synchronizací. Ale musíš mít HW, co udělá aspoň 30fps.
 

Icik

Provozní technik
Pokud si stáhnete verzi znovu, dostanete revizi 48.5, která opravuje chybu v zobrazení kabiny (nepříjemné vertikální natažení), které nejsou ve formátu 4:3. Například Dodo dělá kabiny, které tímto trpěly.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, hodiny jsem zatím nezkoušel, jedu test na verzi z webu výš a hned jedno zjištění, houkání mašinek na kódu 60011 a 60012 je oproti verzi od Icika strašně potichu. Jinak je ale verze stabilní, zatím jen jeden přímý pád, který občas způsobí Hektor od Pikka, po nehrání jízda bez potíží.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Na verzi z domovského webu na odkazu výš, dojeto z Kutné Hory do Prahy hl.n. bez pádu OR. V Praze na hlavním upozornění o plné paměti, save, load a dojeto až na Masarykovo komplet s celým závěrečným posunem, až do konce aktivity.
 

Icik

Provozní technik
Ahoj, to "upozornění o plné paměti", to máš odkud? Jakou paměť (RAM nebo VRAM) myslíš? Stáhni si verzi ze stejného odkazu ještě jednou. Musela se tam udělat menší oprava.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, to "upozornění o plné paměti", to máš odkud?
Upozorní mne můj PC, že je plná paměť a ať uložím a pak ukončím program. Tohle mi hlásí PC od vydání prvního monogame OR a je to v nastavení počítače, ale neptej se mně kde, celý comp mi nastavuje kamarád. Já jsem PC analfabet. :)
 

Icik

Provozní technik
Upozorní mne můj PC, že je plná paměť a ať uložím a pak ukončím program. Tohle mi hlásí PC od vydání prvního monogame OR a je to v nastavení počítače, ale neptej se mně kde, celý comp mi nastavuje kamarád. Já jsem PC analfabet. :)
Kolik máš RAM? To tam máš nějaký SW, co ti to hlásí?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Po spuštění je v hlavičce revize 48.6.
Už jo.
Kolik máš RAM? To tam máš nějaký SW, co ti to hlásí?
To hlásí sám systém. U mne to dělá někdy splašený RailWorks, který z neznámého důvodu narůstá do šílených rozměrů i s pamětí 20GB tak, že sežere vše a systém pak vyhlásí alarm a po chvíli ten RW sestřelí a paměť se uvolní. Zatím to dělalo rozbalování souborů.ap při spouštění hry. Po jejich ručním rozbalení na disk a odstranění samotných.ap to přestalo.
 

Dan J.

Strojvedoucí
RAM mám dost, jinak mně ta hláška vyhovuje, uložím a pak po nahrání jedu dál. Jinak ano, jak píše Bob, pokud tak neučiním, OR slítne, ale dělá to fakt jen ve velkých nádražích hojně osazených a nebo po cca 3 hodinách trvalé jízdy.
 
Nahoře