Flight Simulator (X)

#23
Mě by zajímalo, co je na tomto simulátoru například proti MSTS tak vzrušujícího. Start, přistání, jasně. Ale když pak letím někam několik hodin na autopilota, jak to probíhá ? To jen sedím a civím, jak pomalu plyne čas ? Asi nějaká jízda na blok za nákladem, pomalé jízdy, atd v letadle určitě nebudou. :D Tento simulátor asi nebude, že si řeknu, mám teď půl hoďky čas, tak si zalítám :D
 

Martens

Strojvedoucí
#24
Vzrušujícího možná asi nee, ale hlavní výhodou je oproti MSTS toto :
1) Nemáš tam jen 5 ovladačů na rozdíl od MSTS. :D

2) Máš plnou možnost lítat jak na půl hoďky na lokále, tak se zapojit do sítě a máš to plný multiplayer včetně řídících letového provozu a provozu podle pravidel, která jsou v běžném provozu

3) A např. když se dělají zkoušky řídících, tak se vyhlásí session a dokážou lidi udělat takový traffic na TWR případně na APP, že MSTS jsou proti tomu opravdu jen dětské vláčky, kde jen sedíš a koukáš jak to jede

4) A jízdy za nákladem? Stačí, když budeš sedat třeba A320 nebo s B737 a řídící Ti dá "omylem" na pořadí před Tebou třeba takové ATR, které má nižší přistávací rychlost oproti proudovým ..... a pak je to na umu obou pilotů - :D

Je to jen o tom, si to vyzkoušet a srovnat, než začneš něco srovnávat bez poznání obojího :D .... by mne zajímalo, na kolikatnáctý pokus by ses dostal do vzduchu a kolik vteřin by ses tam udržel .... přesně jak psal dem .... lítáš si na lokále a myslíš, že to umíš.....připojíš se na síť a zjistíš, že víš velké ho....kulové :D

Docela by bylo fajn..ikdyž to sice bude mimo téma, tak kdo má FS na notebooku, tak by Ti to ukázal, ať víš, s čím to vlastně srovnáváš :D
 

Edie

Průvodčí
#25
Martine, na horu to jde jednoduše (teda za předpokladu, že nestartuju z pozice could & dark), kdežto dolů, no, to je už pořádná práce :D.
 
#27
Martine, to je pěkné, souhlas, ale co děláš například těch 5 hodin, když jen letíš někde nad mraky ? Necháš to letět na autopilot a děláš si u toho něco jiného ?
 

Martens

Strojvedoucí
#28
Zbyňku, to máš to samé jako v MSTS.....pokud jedeš skvělou aktivitu pendolino a valíš to na zelenou vlnu beze změny rychlosti, taky je to nuda...... ve FS to bude podobné....ale pokud chceš se nenudit, stačí Ti krátký hodinový let třeba LKTB( Brno-Tuřany) do Mošnova nebo na Ruzyň a garantuji, že pokud se budeš chtít chovat dle předpisu, tak se tu necelou hodinu určitě nudit nebudeš .... sotva odstartuješ z Brna a dokončíš startovací checklist, máš chvilku času na vystoupání do letové hladiny, chvilku letu a začneš se chystat na přiblížení a přistání v Praze .... a pokud lítáš na síti, tak si do toho připočti ještě komunikaci s řídícím případně Ti může někdo připravit kolizní situaci ( počítej s tím, že v reále jsou na to 2 piloti, ty to musíš zvládat v jednom)..... a nebo se kocháš stejně, jako se kocháš krajinou v MSTS .... fakt to chce vidět a nebo zažít a pak teprve srovnávat .... možná Ti to někro pustí na slezině, abys viděl, co to vlastně je.
 

dem

Strojvedoucí
#29
Ďalšia možnosť je nastaviť si poruchy. Percentuálne si vieš nastaviť poruchy. No a potom si zrazu prekvapený keď ti vysadí motor, pokazí sa autopilot odíde ti hydraulika a podobné pikošky :)
 

dem

Strojvedoucí
#30
A hlavne to chce lietadlo, (za prašule) ktoré simuluje značnú časť systémov. Do FS9 aj FSX je to napríklad MD-11 od PMDG. Ifly737 , alebo PMDG 747 pre FSX 737NGX. To už potom lietaš inú úroveň. ALebo pre totálnych fajnšmekrov Project Tupolev TU154 B2 a M. Je to free lietadlo, ktoré nepozná konkurenciu ani v platených addonoch....
 

KimiR

Provozní technik
#31
Stavitelxx napsal:
V Kuala Lumpur budu co nevidět...
Já na dispečery v tomto směru kácím,vidím dráhu sedám :D a nezajímámě kdo nebo jak jde předemnou,V beznomotorovém létání platí že první přistává větron a pak motorová.Musíš vypnout před přistáním motory a dělat že jsi bezmotorové :D,pak tě pustěj i na dráhu kterou chceš
 

KimiR

Provozní technik
#32
Martens napsal:
Zbyňku, to máš to samé jako v MSTS...
Martine mile rád to pustím na slezině,FSX v notasu mám.Tak zbynkovi se to může předvést.Dá se to hrát i myší,ale to ení ono,já na to mám joystisk a pedály
 

dem

Strojvedoucí
#33
No a toto je rozdiel medzi multi a obyčajný. Sprvíš toto na sieti a zostrelia ťa dole cez supervisora. ZOstrelia ťa takto tri krát a máš doživotný BAN. :) Tu je to práve o dodržiavaní postupov...
 
#34
Kdo nevládne Anglině(jako já) dá se i offline slušně polétat.Free plánovač dle i starší Airac databáze je třeba ZDE pak to naflákat do FMS nebo MCDU a je to;) I defaut ATC se řídí povětrnostními podmínkami takže když zadáš reál počasí online tak se kolikrát taky nestačíš divit.
 

dem

Strojvedoucí
#35
Dá sa aj offline, ale dá sa bez angliny aj online. A je to návykové :) Nad ČR a SK sa uznáva aj čeština. Takže ti odporúčam to skúsiť :)
 
#36
:) u mě je to tak že jakmile "pařím"(to slovo nemám rád) MSTS tak FSka jde do kopru a naopak.Jak začnu s jedním tak mě to tak pohltí že na druhý není ani čas ani chuť,a navíc jsem plachej:D na online.Ale jsem za toto téma rád,FS se věnuji dlouho a vím jaký to bylo když jsem prvně přistál podle STAR procedury a ATC,prostě paráda,nešlo přestat,ale než se to člověk naučí,trvá to dlouho.
 

dem

Strojvedoucí
#37
To potvrdzujem. A ja keď som prvýkrát zaletel star - route -sid bez fmc len na klasické prístroje, za pomoci radiálov a klasickej IFR navigácii tak som sa tiaž radosťou skoro posral :)
 
#38
dem napsal:
Tak ono inak čím skôr tým lepšie. Offline sa aj tak nič nenaučíš :) Najskôr môžeš lietať nad ČR a SK. Tam ti stačí komunikácia v cz. No a potom pomaličky prejdeš na Anglinu a jedeš :)
Akorát mi není jasná jedna věc, ohledně multiplayeru.
Na světě jsou přece tisícovky letišť, to jako provoz na každém letišti řídí někdo na internetu a navíc 24 hodin denně? Vždyť by lidi nedělali nic jiného, než jenom hráli FS + dalších tisíce pilotů, aby se ti dispečeři na letištích nenudili...
Já teda multiplayer nikdy ani nezkoušel, tak nevím, jak to přesně funguje, ale logicky, když si naplánuji let třeba z Ostravy do nějakého zapadákova v Iráku, tak se můžu 100% spolehnout na to, že po celou dobu letu se o mě budou starat dispečeři přes internet?
 
#39
Když už je tu tolik fandů FS, nevíte náhodou někdo, jak se u nových typů Airbusů (od vydavatele Wilco Publishing) zapíná na navigačním displeji meteoradar?
Vím že to nějak jde, mají obrázky na svých stránkách, ale jak ho zapnout, to už tam nenapsali a já na to ani po dlouhých hodinách nepřišel
 
Naposled editoval moderátor:

dem

Strojvedoucí
#40
Nie. Len tam kde sa prihlási je riadiaci. To je tak isto ako lietanie len zábavka. Ale sú akcie kde je napríklad pokrytá celá krajina a podobne. A je tých akcií dosť. U Wilca som ani ja ten meteoradar ešte nemal zapnutý. Takže netuším.......AJ keď si myslím, že on je funkčný, len ti nemá čo zobraziť. Ak máš pekné počasie tak ti nemá dôvod ukazovať niečo. On zobrazuje odraz lúčov radaru s mraku. Ak je mrak obyčajný (prázdny) tak síce máš mraky na oblohe, ale nebude ti ukazovať nič. To by si musel mať búrkové mraky, alebo plné ľadu.......A to už potom podľa hustoty odrazených lúčov určí farbu toho mraku na meteoradare. Inak sa tomu nadáva doplerov radar....
 
Nahoře