dem napsal:
Nie. Len tam kde sa prihlási je riadiaci.
Já si chválně dával lety v největších bouřkách a přesto nic nezobrazoval, bude v tom nějaký háček, jen přijít na to, jaký...
Ano správně, je to doplerův radar, ale Wilco to na svých stránkách popisuje, jako Weather radar´
Pánové, děláte ale velkou chybu, pokud chcete Zbyňkovi na slezině ukázat FS... raději neriskujte, co když se mu to zalíbí a přestane stavět tratě?
Jinak Zbyňku, pokud letíš nějaký hodinový let, v rušném provozu, za špatného počasí, je to až neuvěřitelně záživné, daleko více, než jet v MSTS pomalou jízdu za náklaďákem.
Občas mám ale chuť i na dlouhé lety a v takových případech je opravdu nuda, koukat se několik hodin na oceán z výšky deseti kilometrů... v těchto případech mám jednoduchou metodu, vzlétnu například z New Yorku, naberu správný kurz, výšku a jdu spát, o další část letu se stará autopilot. Nastavím si budík, aby mě vzbudil o nějakých 6 hodin později, to už jsem nad Evropou a začnu se pomalu chystat na přistání v Praze
Teda ale zajímalo by mě, co ti piloti dělají v reálu, když letí nějaký osmihodinový let v noci, venku není nic vidět, nemají tam ani televizi, ani rádio, letadlo řídí celou cestu autopilot... se mi nechce věřit, že by tam jen tak seděli a celou dobu koukali "do blba". Já bych v tom kokpitu usnul po deseti minutách