Vokýnko žádostí

Tax

Moderátor
Správce
@dem; @Dan J.: Na nete nie je nič. Jediné čo môže byť sú archívy časopisov, cestovný poriadok z roku 1959/60, nejaká dobová reklama. Ono to môžem poskladať z viac objektov, ale ovál má presný, špecifický tvar. Nie je to ideálna elipsa s rovnako hrubým orámovaním. Logo Čedok mám v krivkách, krídla som pracne urobil podľa odznaku, ale tá elipsa ... Možno sa mi časom podarí.
Neskoršie logo JLV by tiež pomohlo.
 

Tax

Moderátor
Správce
@Josef Vogeltanz: Dikes, túto fotku samozrejme mám. Je mi jasné že kolmú fotku nenájdem ani keby som si nohy zodral, ani klávesnicu a hubu zodrať nepomôže. Jednoducho je na to treba ručná práca a na tú treba čas a chuť. Ale pamätám sa že v CP bývali reklamy, tak možno by sa niekde našlo v tlačenom stave a odtiaľ už do skenera nie je ťažká cesta. Nápis čČedok bol v rokoch 1959-1960, neskôr sa nápis zmenil na JLV, ale ovál na nejaký čas ostal zachovaný. Asi by som mal ísť do archívu MDC, ale trčať tam niekoľko dní a listovať stovky dokumentov ...
 
Zkusil jsem to:

Čedok_ČSD.jpg

Narovnána kosoúhlost šikmého pohledu, kontury obkresleny, štít převzatý ze standardního loga a upraven spodní konec do špice, nápis převzat ze standardního loga.
Mohl jsem si dát větší práci (pečlivost) a křivky oválu více vyhladit.
 

Tax

Moderátor
Správce
;) Šikovnej kluk! Keď to vyhladíš a natiahneš do bokov (ten ovál) skúsim to použiť na modeli. Pôvodne som myslel že tie krídla má Jiran má zjednodušené, ale z toho obrázku je zrejmé že oni zjednodušené boli ;) Teda oproti štandardným ČSD krídlam
 
Křídla jsou ale více vytažená k dolnímu konci štítu, to už jsem opravil. Teď už jen trpělivě zaoblovat ovál bod po bodu. Vyladit celkovou proporci větším protažením až na konec. Beru to tak, že pohled na bočnici toho vozu je cca. 45st. Takže ten ovál bude skutečně o něco protaženejší.
 
A abych podpořil motivaci k dokončení, dovolil jsem si spáchat návrh .eng a .sd pro OR verzi:

Kód:
SIMISA@@@@@@@@@@JINX0D0t______

Wagon ( CSD_WR407
Comment ( "Sekce vozidlo" )
Comment ( "Vyladeno pro OR" )
Comment ( "Sprahla 30cm" )
Comment ( "16.7.2017 Josef Vogeltanz" )

Comment ( "Obecne informace vozu" )
Type ( Carriage )
WagonShape ( CSD_WR407.s )
Name ( "CSD WR 407 Cedok" )
Size ( 2.83m 4.10m 24.60m )
Mass ( 46t )
WheelRadius ( 0.47m )
InertiaTensor ( Box ( 2.83m  4.10m  24.60m ) )


Comment ( "Sprahla" )
Coupling (
Type ( Chain )
Spring ( Stiffness ( 7.5e6N/m 1e7N/m ) Damping ( 1e6N/m/s 2e6N/m/s ) Break ( 1.1e8N 5e8N ) r0 ( 30cm 60cm ) )
CouplingHasRigidConnection ( 0 )
Velocity ( 0.01m/s ) )

Coupling (
Type ( Chain )
Spring ( Stiffness ( 7.5e6N/m 1e7N/m ) Damping ( 1e6N/m/s 2e6N/m/s ) Break ( 1.1e8N 5e8N ) r0 ( 30cm 60cm ) )
CouplingHasRigidConnection ( 0 )
Velocity ( 0.01m/s ) )

Comment ( "Brzdy" )
Comment ( "Brzdovy system DAKO, zdrze" )
Comment ( "Rezim brzdeni P")
BrakeEquipmentType ( "Handbrake, Graduated_release_triple_valve, Auxilary_reservoir" )
BrakeSystemType ( "Air_single_pipe" )

MaxBrakeForce ( 130.7kN )
MaxHandbrakeForce ( 37.2kN )
NumberOfHandbrakeLeverSteps ( 10 )

TripleValveRatio ( 2.5 )
MaxReleaseRate ( 0.240bar/s )
MaxApplicationRate ( 0.551bar/s )
MaxAuxilaryChargingRate ( 0.728bar/s )
EmergencyResChargingRate ( 0.728bar/s )
BrakeCylinderPressureForMaxBrakeBrakeForce ( 3.6bar )
EmergencyResVolumeMultiplier ( 1.0 )
EmergencyResCapacity ( 0.057m^3 )
BrakePipeVolume ( 0.02m^3 )

ORTSBrakeShoeFriction (
0 0.31
0.01 0.30
1 0.29
2 0.27
3 0.26
4 0.26
5 0.25
6 0.25
7 0.23
8 0.22
9 0.21
10 0.21
11 0.21
12 0.21
13 0.20
14 0.20
15 0.20
16 0.18
17 0.18
18 0.18
19 0.18
20 0.18
21 0.18
22 0.17
23 0.17
24 0.17
25 0.17
26 0.17
27 0.16
28 0.16
29 0.16
30 0.16
31 0.16
32 0.14
33 0.14
34 0.14
35 0.14
36 0.14
37 0.14
38 0.14
39 0.14
40 0.14
41 0.14
42 0.14
43 0.14
44 0.13
45 0.13
46 0.13
47 0.13
48 0.13
49 0.13
50 0.13
51 0.12
52 0.12
53 0.12
54 0.12
55 0.12
56 0.12
57 0.12
58 0.12
59 0.12
60 0.12
61 0.12
62 0.12
63 0.12
64 0.12
65 0.12
66 0.12
67 0.12
68 0.12
69 0.12
70 0.12
71 0.12
72 0.12
73 0.12
74 0.12
75 0.10
76 0.10
77 0.10
78 0.10
79 0.10
80 0.10
81 0.10
82 0.10
83 0.10
84 0.10
85 0.10
86 0.10
87 0.10
88 0.10
89 0.10
90 0.10
91 0.10
92 0.10
93 0.10
94 0.10
95 0.10
96 0.10
97 0.10
98 0.10
99 0.10
100 0.10
101 0.09
102 0.09
103 0.09
104 0.09
105 0.09
106 0.09
107 0.09
108 0.09
109 0.09
110 0.09
111 0.09
112 0.09
113 0.09
114 0.09
115 0.09
116 0.09
117 0.09
118 0.09
119 0.09
120 0.09
121 0.09
122 0.09
123 0.09
124 0.09
125 0.09
126 0.09
127 0.09
128 0.09
129 0.09
130 0.09
131 0.09
132 0.09
133 0.09
134 0.09
135 0.09
136 0.09
137 0.09
138 0.09
139 0.09
140 0.09
141 0.09
142 0.09
143 0.09
144 0.09
145 0.09
146 0.09
147 0.09
148 0.09
149 0.09
150 0.09
)

Comment ( "Jizdni odpory a treni" )
CentreOfGravity ( 0m 2.05m  0m )
ORTSTrackGauge ( 1m 435mm )
ORTSRigidWheelbase ( 2m 500mm )
ORTSUnbalancedSuperelevation ( 0 )

DerailRailHeight ( 4cm )
DerailRailForce ( 115kN )
DerailBufferForce ( 450kN )
NumWheels ( 4 )
ORTSBearingType ( Roller )
ORTSDavis_A ( 660.7 )
ORTSDavis_B ( 7.56 )
ORTSDavis_C ( 1.3297 )

Comment ( "Osvetleni - nutno doladit podle skutecneho modelu !!!" )
Lights ( 10

Light (
Comment ( " Koncova svetla - predni cvf 1" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 3 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 80ff0000 ) Position ( -0.94 1.48 -12.34 ) Azimuth ( -180 -180 -180 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Koncova svetla - predni cvf 2" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 3 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 80ff0000 ) Position ( 0.94 1.48 -12.34 ) Azimuth ( -180 -180 -180 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Celni svetla/sunuty vlak - predni cvf 1" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 2 ) TimeOfDay ( 2 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 60EED15D ) Position ( -0.94 1.48 12.34 ) Azimuth ( 0 0 0 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Celni svetla/sunuty vlak - predni cvf 2" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 2 ) TimeOfDay ( 2 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 60EED15D ) Position ( 0.94 1.48 12.34 ) Azimuth ( 0 0 0 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Koncova svetla - zadni cvf 1" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 4 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 80ff0000 ) Position ( 0.94 1.48 12.34 ) Azimuth ( 0 0 0 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Koncova svetla - zadni cvf 2" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 4 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 80ff0000 ) Position ( -0.94 1.48 12.34 ) Azimuth ( 0 0 0 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Celni svetla/sunuty vlak - zadni cvf 1" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 5 ) TimeOfDay ( 2 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 60EED15D ) Position ( -0.94 1.48 -12.34 ) Azimuth ( -180 -180 -180 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Celni svetla/sunuty vlak - zadni cvf 2" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 4 ) Service ( 2 ) Unit ( 5 ) TimeOfDay ( 2 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 60EED15D ) Position ( 0.94 1.48 -12.34 ) Azimuth ( -180 -180 -180 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Koncova svetla - traffic 1" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 0 ) Control ( 1 ) Service ( 2 ) Unit ( 3 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 80ff0000 ) Position ( -0.94 1.48 -12.34 ) Azimuth ( -180 -180 -180 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)

Light (
Comment ( "Koncova svetla - traffic 2" )
Type 0
Conditions ( Headlight ( 0 ) Control ( 1 ) Service ( 2 ) Unit ( 3 ) )
FadeIn ( 0.5 )
FadeOut ( 0.5 )
Cycle 0
States ( 1
State ( Duration ( 0.0 ) LightColour ( 80ff0000 ) Position ( 0.94 1.48 -12.34 ) Azimuth ( -180 -180 -180 ) Transition ( 0 ) Radius ( 0.5 ) )
)
)
)

Comment ( "Pohledy cestujicich" )

Comment  ( "Ostatni informace" )
PassengerCapacity  ( 42 )
Sound ( "..\\..\\common.snd\\sndVozy\\CDvuzOs4nEx-OR.sms" )

)
rozměry jsou podle skutečného vozu (parostroj.net), musely by se opravit dle modelových. Totéž platí o pozicích lamp.
Zde ještě .sd :

Kód:
SIMISA@@@@@@@@@@JINX0t1t______

shape ( CSD_WR407.s
ESD_Detail_Level ( 0 )
ESD_Software_DLev ( 0 )
ESD_Alternative_Texture ( 0 )
ESD_Bounding_Box ( -1.42 0.5 -12.30 1.42 4.10 12.30 )

Comment ( "Upravena sprahla na 30cm" )
)
Těším se dokončení modelu a je jedno zda bude pro MSTS nebo OR.
 
Chlapi čo sa týka toho ladenia skusil som ten skin 742.451 a musim povedat,že je to pecka.
Uplny rozdiel s tym jazdit skoro jak naozaj na zalohe ked som skušal ho v OR :D Aj ked ja som velmi motorom neprišiel na chut :)
Ten štart a stop motoru parádička a dolu klobuk.
A k tomu ladeniu,tak pokial viem ono na niečom sa pracuje a nejake vzorove engy od Roba a spol su napr v baličku X6X pre OR na stranke Modely Msts,OR a TS.Aj Dodo to spomynal na fb stranke msts tušim.A tiež je to obrovsky pokrok oproti terajšiemu provizornemu ladeniu.
Bolo,by fajn to dat nejak všetko dokopy,pripadne by som bol ochohotny s tym pomoct,lebo tiež ma jeduje vyladenie napr pre mna blizkej 240tke s ktorou sa prebehnut v OR je uplne nerealne :(
 
A ještě k těm omalovánkám (byť už to spadlo do odpadu): Hospody na kolejích pro MSTS a ČD nebo ČSD prakticky nejsou. (jediní praporečníci jsou již historické kousky pro ČD WRm a WRmz).
Sám jsem si před léty vylepšil trainset přeskinováním německých vozů na trofejní ARa 1-0202 s měchy - pozdější WR 439 s návalky. A protože nedokážu vymodelovat ani hloupou desku pro nápisy na bočnice, byly možnosti značně omezené. V podstatě zase omalovánky. Oba u mě jezdí dodnes a čekají na novou definici pro OR:

ARa_WR.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
... přeskinováním německých vozů na trofejní ARa 1-0202 s měchy - pozdější WR 439 s návalky ...
Protože mě oslovil film z roku 1953 „Express z Norimberka“ (kde je řazen v soupravě), tak jsem chtěl tenhle vůz do své sbírky. Takže ho mám rozpracovaný ve své dílně asi pět let. Ale nejsou lidi, no. :(
 
No jo, filmový Express z Norimberka. Poštovní vůz Fa připřažený v Chebu, jídelňák ARa a Taxovy papíráky BCa a Ba. Chybí jen ta trať 170 a pošťák :( Dalo by se jet na 321 alespoň z Plzně.
 

Josef12

Začátečník
Ahoj lidi neudělal by mi někdo pár aktivity Ostrava Praha a Praha Ostrava byl by někdo ochotný ? Pro trať 321 Mělo by jít o pendolíno nějaký EC a ex a nějaké IC. Ne v OR ale v MSTS. Trať 321 aktualizace 28.
Tam i zpět
 
Nahoře