Něco pro zasmátí

Martens

Strojvedoucí
....ještě ji neviděl na vlastní oči.
Tohle mi připomíná pasáž ze hry České nebe....
J.A.Komenský: Když jsem učil ve Fulneku, tak jsem měl ve třídě samé chlapce. A na lavicích byly kresleny takové ty malůvky (kosočtverce). A tak mne napadlo, zkusit udělat smíšenou třídu chlapců a dívek. No a budete se divit - po týdnu tyto malůvky zcela zmizely a již se neopakovaly.
Praotec Čech: A zjistil jste Jane Amosi, čím to tedy bylo?
J.A.Komenský: Ptal jsem se jich a chlapci mi řekli, že zjistili, že tak vůbec nevypadá ....
 
Kdyby to lízátko bylo ve tvaru, který vzdáleně připomíná návěst "Zdvihni sběrač" (avšak do určitého stupně poznání je jeho symbolika zcela jasná, jak připomíná citací z relevantních zdrojů Martens), možná by to dotyčný pracovník včas zarazil.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
T3, které uříznete bočnice, se prohne už jen vlastní vahou.
Tak zle na tom není, ale nedá se zatížit. Prázdná je k ničemu. Potřebné posílení rámu dostala Mazačka i Coupe. Na kontejnery o hmotnosti 20-30tun je to u T3 stejně jen sci-fi bez rozumu. Tratě v Praze nejsou stavěné na takové nápravové tlaky (téměř vše na zadním podvozku) ani to nezvládne samotný podvozek T3 (není pevný, je dělený).
Nemá to být odnikud nikam, mělo by se to snad odehrávat mezi spalovnou v Malešicích a smeťákem Dolní Chabry. Posílení trati by mělo přijít s výstavbou nových tramvajových tratí.
 
Tak zle na tom není, ale nedá se zatížit. Prázdná je k ničemu. Potřebné posílení rámu dostala Mazačka i Coupe. Na kontejnery o hmotnosti 20-30tun je to u T3 stejně jen sci-fi bez rozumu. Tratě v Praze nejsou stavěné na takové nápravové tlaky (téměř vše na zadním podvozku) ani to nezvládne samotný podvozek T3 (není pevný, je dělený).
Nemá to být odnikud nikam, mělo by se to snad odehrávat mezi spalovnou v Malešicích a smeťákem Dolní Chabry. Posílení trati by mělo přijít s výstavbou nových tramvajových tratí.
Ano, trochu jsem to zveličil. Co jsem se informoval, lidé namočení do tohoto velkoekoprojektu, už pochopili, že s T3 to nepůjde a bude potřeba zcela nové vozidlo. Tím jaksi padá význam patentu a tolik vyzdvihovaná výhoda použití stávajícího vozidla.
Vozit během dne bordel na sever Prahy, případně založit několik nových meziskládek, abych z nich tramvajemi v noci přes celé město vozil odpad do spalovny, to mi prostě přijde jako úlet.
Možná to má (jako vždy) nějaké další souvislosti, které z toho opravdu dělají pozoruhodný záměr.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Možná to má (jako vždy) nějaké další souvislosti, které z toho opravdu dělají pozoruhodný záměr.
Prachy, prachy a v neposlední řadě ... prachy. On ten projekt není záležitost posledních pár dnů či týdnů. To už jde od dob Béma a nenápadných odkupů nepotřebných levných "olympijských" pozemků některými radními. Jen se to nechalo chvíli spát.
 
Dolování peněz z veřejných rozpočtů. Jo, to je vždy dost dobrý důvod.:)
Ale musí se jim nechat, že mají trpělivost a s návratností svých investicí nespěchají, aby to nebylo okatý.
 
Nahoře