Trať 323 Frýdlant nad Ostravicí - Ostrava

Zdendaki

Začátečník
Nemá prosím někdo video z úseku Frenštát - Kunčice p.O po modernizaci? Nebo nemá někdo přehled, jak je to teď s nejvyšší traťovou rychlostí v tomto úseku? (jestli je třeba od frenu po vjezd 80, poté nižší atd atd)

Z Frýdlantu se rychlost postupně zvyšuje na 100, v Čeladné potom 70 (nebo 75), potom kolem 80 až do Frenštátu, kdy je u vj. náv. 65.

PS: Jinak zde pořád přetrvává problém s vj. náv. do Frýdlantu od Pržna, které se chová jako předvěst a samotná předvěst chybí.
 

Tequilla020

Cestující
...jinak prosím dejte vědět, jestli aktualizace šlape bez problému/ů :). Budu rád rovněž za jakoukoli zpětnou vazbu :cool:.
 

Zdendaki

Začátečník
Tak zatím jsem projel úsek Frenštát - ValMez a jede to vcelku bez problémů.

Ale:
  • Zase ty míle
  • Celkem málo vegetace, př. Veřovice (Hostašovické zhlaví), Mořkov apod.

  • Zmiňované návěstidlo ve Frýdlantě
 

Tequilla020

Cestující
Nevím, jak jsou na tom ostatní s mílema, ale když jsem aktualizaci testoval (nainstaloval bokem msts s 323 + přidal aktualizaci), tak jsem měl bez problému km/h.

Málo vegetace? Málo vegetace? Tady si dovolím nesouhlasit. Nevím jak moc tuto trať znáš, ale kde jsou stromy, jsou stromy, kde je křoví, je křoví, a kde je louka, je louka = bez vegetace, což bude případ toho, co popisuješ, jelikož v reálu okolo těchto stanic je prostě louka. Mrkni na mapy nebo google earth. Nechci si opravdu honit triko, ale přesto musím říct, že je krajina udělaná minimálně slušně. Jestli jsou úseky v této trati, kde je málo vegetace, je to Frýdlant - Frýdek.
 

Zdendaki

Začátečník
Tak trať je samozřejmě krásně zpracovaná a nechtěl jsem se tě nijak dotknout. A máš pravdu, ty Veřovice jsou v pohodě, jen jsem byl zvyklý, že v tom oblouku jsou vyšší stromy, tak mě to tak praštilo do očí, ale když to jedu podruhé, tak to není zlé. Takže to málo vegetace beru zpět. Jinak je trať samozřejmě zpracovaná perfektně, především úsek Mořkov - Valmez, ten mě úplně ohromil. A musím ti poděkovat, že ses pustil do tak náročné trati, jako je 323.

Smekám!

PS: Jsem z Frenštátu :cool:
 

cetoš

Cestující
Zdravím, fakt velmi podarená trať, ale tiež mi OR vyhadzuje v mil/h, nedá sa to nejako zmenit na km/h ? Vopred dík za info.
 

Šnek

Vlakvedoucí
Trať je moc pěkná, měl jsem to taky v mílích, ale lehce opravil. Vratimov - auta přes přejezd jezdí vlevo. Stačí nalinkovat provoz aut obráceně a bude to v pohodě.
 

pepeQ-2

Posunovač
Velmi pěkná aktualizace !
Díky moc !
Dotaz (ve vší slušnosti) :
Prosím, je v plánu i úsek do Kojetína ?
Vzniknul by tak nádherně ucelený provozní úsek dle SJŘ 302 .......
 

pepeQ-2

Posunovač
Dodatek:
. . . přesněji řečeno - pro krásné a velké osobní vlaky vedené T478.1 z Ostravěnky do Kojetína a zpět ...
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
Tak jsem začal dělat taky jednu aktivitu Os 3104 GVD 2006 Ostrava - Valmez, ale ač trať znám jak svoje boty, mám dva dotazy, už 10 let nebo víc se tam nepohybuju. Když jedu z Vratimova směr Frýdek Místek, jezdí se stále v Paskově ještě dnes na tu vzdálenější kolej u perónu? Nebo když tam není křižování je to jedno a je postaveno rovně a vlak jede na bližší u budovy u perónu? Další dotaz mám ke Kunčicím pod Ondřejníkem, tam se křižovalo, ale na koleji u budovy je za perónem červený kulatý terč, takže by byl zákaz pokračovat dále v jízdě směr Frenštát? Předem dík za info. Dan
 

vojta13135

Začátečník
V Paskově se zastavuje na 2. (služebně 1.) koleji, když se zrovna nekřižuje. V Kunčicích nevím jak to bylo před rekonstrukcí, tak to zkus vyřešit podle současného stavu: Vlak do Ostravy zastavuje "blíž k budově" a do Frenu "dál od budovy"
 

Plexi

Signalista
@Dan J. @vojta13135 Kunčice před rekonstrukcí si pamatuji a situace při křižování byla následující - vlak do Ostravy přijel na kolej dále od budovy a vlak do Frenu přijel na kolej, která byla nejblíže k budově. Červený kulatý terč představuje návěst "stůj", před kterou bylo třeba zastavit, aby vlak do Frenu nepřejížděl lidi, kteří přecházeli od budovy přes přechod na vlak do Ostravy. V reálu tam byl červený hranatý terč (v podstatě měl úplně stejný význam, jediný rozdíl byl v tvaru terče) a byl pohyblivý - po odjezdu vlaku směr Ostrava přišel výpravčí, otočil terč směrem od kolejí (do křaků) a "zrušil" tím návěst stůj; pro fíru pak platilo odjezdové návěstidlo a proběhla standardní výprava vlaku a jeho odjezd do Frenu. V aktivitě se to asi bude muset vyřešit odjezdem prostřednictvím písemného rozkazu. Snad jsem to popsal dostatečně srozumitelně.
 

Gajdma

Provozní technik
Další dotaz mám ke Kunčicím pod Ondřejníkem, tam se křižovalo, ale na koleji u budovy je za perónem červený kulatý terč, takže by byl zákaz pokračovat dále v jízdě směr Frenštát?

Jo, v Kunčicích pod Ondřejníkem křižovalo se tak, že osobní vlak od Ostravy přijížděl na 2.kolej (kolej u budovy). Ten terč tam otáčel výpravčí při křižování vlaků, ale normálně se z tama vždycky odjíždělo. Podobně to fungovalo také ve Frýdlantě.

A v Paskově se jezdí vždy po 1.koleji pokud není křižování. Pokud se křižuje jede vlak od FM na kolej 1. a vlak od Ostravy na kolej 2.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Díky moc, tak to mám správně. V těch Kunčicích mne zmátl ten tvar, hranatá terč se používal i ve Frýdlantu nad Ostravicí, před rekonstrukcí nádraží. To pamatuji, po koridorizaci jsem na této trati ještě nebyl.
 
Nahoře