Trať Praha - Ostrava - Žilina - Košice - Cierna nad Tisou

KimiR

Provozní technik
#2
Tak abych se zapojil do diskuze o Prosenic.Pokud jste někdo jel v GVD 2011/12 ve skutečnosti,nějakým zpožděným Ex od ostravy na olomouc.Tak to v prosenicích poslaly do protisměru,spodem pod mostem a v dluhonicích se už pak nikam přes vexle nejelo.já tím takhlen parkrát jel a když jsem byli na úrovni mostu v prosenicích.Tak nahoře už mastilo na mostu už mastilo něco na ostravu.Takže když to takhlen bude fungovat teď v tomto gvd.tak bych neviděl žádný problém,jde o to že v dluhonicích se musí tedy od prahy hodit nikoliv přes 2 vexle doleva,jako tomu bylo do teď,ale přes 3 vexle doleva,tím se dostaneme na spojku na most a pak v prosenicích se stačí už jen (teď nevím zda v proseních jsou vexle na odbočku na 100 nebo 120) vrátit na hlavní pravostranej provoz.Stačí jen dobře načasovat vlaky od Prahy a problém si myslím nebude,sice můj nápad je asi takovej dosti divnej.Ale rozhodně si myslím že posílat vlaky od prahy na ovu.přes most by bylo asi nejlepší.V podstatě doteď vlaky od ovy jezdily z prosenic po mostu,při zpoždění či slabém provozu spodem do protisměru.Teď si to prohodily.Vlaky od ovy budou jezdit do protisměru a vlaky od prahy přes most.Lukáš
 
#9
Ale 130km/h po vexlích se snad zatím u nás nemůže, protože v předpisu je pouze na 120. Až v nové D1 toto je vyřešeno. Jinak na slovensku nyní mají u Nového Města nad Váhov vexle i na 140km/h.
 
#11
Pokud je vexle hodně štíhlá, a to teoreticky do obou smeru, tak neni duvod omezovat rychlost ani do jednoho smeru - proste do obou smeru se pojede na čistokrevný volno a rychlost bude stanovena tratovou rychlosti - tak jako je na některejch lokálách přes stanice vždy traťová rychlost 40 km/h a na vsechny koleje se jezdi na volno, tak by to slo udelat i se štíhlejma výhybkama, že by šlo jezdit do obou směrů 160 km/h - je to ale jen teoretická úvaha, v praxi to zavedeno není
 
#12
radekedar napsal:
mikulda: Je transformovaná a proto je rychlost do křiva nižší?
Naopak, vyšší.
Je to stovková, transformovaná na Y, oba směry jsou do odbočky a na 130, má pevnou srdcovku a stačí na ni jeden přestavník.
Návěstí se oběma směry Volno.
 

Dan J.

Strojvedoucí
#17
Ahoj Marzine.
Ach jo, ach jo. :D:D:D Prosím tě, nechceš udělat to co například Zbyněk a to, že nebudeš dávat aktivity přímo do instalačního souboru udate tratě? Teprve dnes jsem se dostal k instalaci nové verze tratě a hned jsem musel promazávat složky. Nicméně ano, mohl jsem si nainstalovat bokem a hned se dostávám k druhému problému. To že je cesta C\Program Files..., jasně, céčko si přepíšu, ale proč tam máš Program Files (bla bla už nevím o..)\Train simulator? Jasně, že jsem si cestu opravil, ale když už to dáváš do instalačky pro blbce, jak tomu říkám já ;), tak začátečník pak bude hledat trať v MSTS marně.:D
Dan
 
#18
Martin to nemá blbuvzdorné ? Že musíš opravovat cestu, když máš MSTS například na D ?
Ale tato práce není žádná sranda, mě instalační scripta kdysi napsal Tomi a já už si je jen modifikoval. Nějaké věci na doplnění mi ještě poradil Martens.
Jinak dávat aktivity a vlaky do aktualizace na web, pokud si je v průvodci si nemohu zrušit zatržítkem, není dobré i z důvodů, že existuje hromada verzí ladění na určitý model vozidla a pak se to uživatelům přepíše na nějaký pravěk nebo budou nekompantibilní s novějšími zvuky či kabinami.

Ale jak píše Dan, já už měl dotaz od začátečníka, že si instaloval 321 a MSTS ji nenašel. Odkázal jsem ho na Martina, protože finišuji se svou aktualizací a na zkoumání jiných problémů už čas není.
 
#19
Já si veškeré instalační scripta tvořil sám a navíc jsem to nikdy předtím nedělal, proto jsem při vydávání aktualizace psal, že máte tolerovat chyby, které se tam připadně vyskytnou.
Každopádně si ale nejsem vědom ničeho špatného, co bych udělal. Zaprvé já do aktualizací nedávám žádné vozidla! Dávám tam pouze složky Services, Paths atd, aby kvůli přestavbě kolejí byla zachována funkčnost již hotových aktivit, které posílám na DVD a navíc tohle není můj nápad, tohle jste si kdysi vy uživatelé sami prosadili, abych do každé aktualizace zahrnul i tyto soubory.

No ten můj program na tvorbu instalací není blbuvzdorný, nedokáže si sám najít cestu k MSTS, musí se při instalaci napsat ručně.
A proč je tam předdefinováno C:/Program Files...? Protože přesně tuto cestu nabízí i samotná instalace Train Simulatoru, takže je logické, že stejnou cestu by měla nabízet i instalace doplňků pro Train Simulator.
Ten, kdo si MSTS nainstaloval někam jinam (jako třebá já - D:/Hry...), tak tam tu cestu musel naťukat ručně a stejně tak dokáže ručně naťukat tu samou cestu i při instalaci Tratě 321.
Jestli máš ale Dane nějaký lepší nápad, tak se s námi poděl :oops:
 
Naposled editoval moderátor:
#20
Martine, já mám ve scriptech tento zápis a instalátor vždy najde MSTS i na jiném disku než C
DefaultDirName={reg:HKLM\Software\Microsoft\Microsoft Games\Train Simulator\1.0,Path|C:\Program Files\Microsoft Games\Train Simulator}
 
Nahoře