Trať Praha - Ostrava - Žilina - Košice - Cierna nad Tisou

Gajdma

Provozní technik
Akorát mě mrzí smazání úseků z Oder do Budišova a z Kunčic do Frýdlantu.
Ostrava - Frýdlant už teď existuje i v jiném projektu, v rámci kterého možná spatří světlo světa i nově postavené úseky, jen to chce trochu trpělivosti. Bude to stát za to, nebojte... A co se úseku z Oder do Budišova týče, tak kdyby byl postaven s krajinou, určitě by to byla škoda, jde rozhodně o jednu z nejkrásnějších tratí v Moravskoslezském kraji. Ale takto po ní stejně určitě nikdo nejezdil. Stejně jako trať od Ilavy po Bratislavu jsem v životě neprojel. A osobně jsem rád za kompletní předělání páteřních tratí na Ostravsku, protože co si budeme povídat, v době kdy se tyto úseky stavěly se holt stavělo dost nepřesně. I přesto, že MSTS je u mě už dávno na vedlejší koleji, nové Ostravsko si určitě rád zajezdím...
 
W

Weselsky

Host
Zdavím,

co myslíte? Dočkáme se dnes slibované aktualizace tratě? :D
 
W

Weselsky

Host
Super práce, mistře! :) Zatím jsem projel úsek Bohumín-Ostrava hl. n.-Ostrava, Svinov a musím říct, že je to úplně jiné kafe ;)
 

mervin

Cestující
Díky za spoustu nových kilometrů krásných tratí. Projel jsem si Ústí-Cheb a musím říct, že je to hodně velká paráda!
 

MERIDIAN

Pokladník
Stavební firma "Stavitelxx" opět prokázala,že tvoří absolutní světovou špičku. Aspon já na svých toulkách po světových virtualních kolejích jsem nic lepšího neviděl. Je to tím,že na všech pracovních pozicích této jednozaměstnancové firmy od řidičů nákladních aut přes projektanty až po generálního ředitele, pracují skuteční odborníci. Být potentátem s pravomocí udělovat medaile dám teto firmě "Řád velké radosti" u příležitosti překročení 2000km (i když teď se trošku maže). Protože jsem ale jen žvanil,snad zaměstnancům udělá radost aspoň upřímné poděkování. Děkuji i všem ostatním,kteří se podílejí na subdodávkách.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Já na hraní času moc nemám, ale byl jsem zvědavý na Martinovu Ostravu, zdalipak mu Deterio dodal už kompletní model. Doufal jsem, že když už jej potřebujeme dva, že to dokončí. Kdepak. Má tam ten samý, co je v BP90. A to už uplynul přesně rok. Chlapi, tohle není žádná motivace, abychom s chutí pokládali další nové koleje. :D Když už se o něco sám přihlásím, "tento model budu dělat Já" Tak dva roky snad není tak dlouhá doba na realizování, jen peronů a vlaštovek. Byť v Ostravě to je trochu těžší. Mates mi tenkrát poslal úpravu výpravní budovy během týdne.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Právě u Deteria bych si jistý nebyl, jestli vůbec bude. Buď je ten co má Martin a já v Bp90, pak mi Deterio na slezině v Bratislavě dal další verzi, kde už jsou nadchody téměř OK, ale zase zmizely perony. A zrovna v oblouku, kdy by vyskládáním vzniklo dalších 20 zbytečných objektů. Jedině kdyby někdo na míru vystřihl do Uhelného jen holé perony. Ať se dá alespoň nastupovat. :D
 

Stavitelxx

Průvodčí
Když jsem v Ostravě předělával kolejiště, tak jsem taky musel použít ten dostupný rozpracovaný model peronů, aby bylo podle čeho kolejiště udělat. Teď je mi to celkem jedno, protože hlavní tah na Bohumín je hotový, ale jak se od příští aktualizace začnou prohánět RegioJety přes Stodolní, bude snad ten model hotový. :D

A jinak jsem zjistil, že modely do Ostrova nad Ohří, které jsem použil v Trati 321 od neznámého autora, vymodeloval Jaroslav Skůra, takže dodatečně děkuji za pěkné modely a děkuji Mikuldovi za objasnění. :)
 

Buly

Cestující
Dobrý den, děkuji moc za parádní aktualizaci 28.. Ale nedá mi to se nezeptat, je v plánu do příští aktualizace, resp. do dalších příštích aktualizací modernizace TÚ Praha-Holešovice - Praha-Podbaba? Už to začíná být trošku potřeba. Děkuji za odpověď, Buly.
 

ML636

Provozní technik
Skvělá aktualizace! ;) Konečně se dá dojet až do Plzně, i když zatím lehce bez krajiny a do Chebu vrchem. :D

Jenom je mi divné, že ta plzeňská trať se pořád tak seká. Žádné jiné úseky mi to nedělají, takže počítačem a nastavením to nejspíš nebude. Má někdo podobné zkušenosti? Je to fakt záhada. Většinu tratě Praha - Plzeň odjedu na FPS 8-10 (10 je už super výkon), ale jsou úseky, na kterých to náhle poskočí na FPS 20-30, někde i 45, a rázem to zase spadne na 8-10 na širé trati. Přitom se nezdá, že by se nějak změnil ráz krajiny a něco výrazně ubylo. Fakt je, že největší FPS s nejdelším trváním, bylo v tunelu. Ale jak říkám, skáče si to i jinde.
Měl bych snížit v nastavení dohlednost? Není to koukatelné.:(
 

Stavitelxx

Průvodčí
Já také děkuji Deteriovi za mosty v Ostravě:

01.jpg

Trochu mě tam fascinuje ten plakát Komety, myslím, že v reálu už by tam druhý den nevisel. :D

Děkuji také modeláři Petrosovi, který poslal pěkné modely stanic Červenka, Lukavice, Moravičany a několik modelů do Pardubic:

02.jpg

03.jpg

A děkuji i modeláři Lukášovi Glöcknerovi za několik modelů budek a čekáren, které se nachází na mnoha místech mezi Českým Těšínem a Čadcou:

04.jpg

05.jpg

Ještě jednou díky všem, skvělá práce! :)
 

marenadl3

Začátečník
Co jsou zač ty dva protisměrné oblouky za zastávkou Dolní Lutyně ve směru na Bohumín?
A není již na čase začít s proměnou trati 320 (konkrétně již 5 let nový úsek Český Těšín - Mosty u Jablunkova st.hr.)? :)
 

mark65

Začátečník
Nevím jestli se to tu už probíralo ale když se předělává ostravsko není v plánu zmodernizovat i Olomouc?
 
Nahoře