Trať Praha - Ostrava - Žilina - Košice - Cierna nad Tisou

Přece jenom, není to příliž složitý postup?
Já to teda dělám trochu jednodušším způsobem:

1, Celou složku Train Simulator zkopíruju a přejmenuju, například na Train Simulator 28 (28 - číslo současné aktualizace, kterou chci zachovat)
2, Train Simulator zaktualizuju na akt. 29, která brzy vyjde.

A to je vše, budu mít složku Train Simulator s aktualizací 29 a složku Train Simulator 28 s aktualizací 28.
Budu hrát novou aktualizaci 29 a když budu chtít hrát staré úseky v aktualizaci 28, tak složku Train Simulator přepíšu na Train Simulator 29 a složku Train Simulator 28 přepíšu na Train Simulator.

Takhle mám v počítači několik verzí svojí tratě, trať od Zbyňka, od Roba a další tratě, takže mám složky Train Simulator BP, Train Simulator 321, Train Simulator ROBO, Train Simulator Default, Train Simulator TEST atd.
A podle toho, kterou trať chci hrát, tak přepíšu název složky na Train Simulator (bez koncovky).

Tohle mi za ty roky přijde jako nejjednodušší a nejpřehlednější způsob.
Jediná nevýhoda je, že tato varianta zabírá na harddisku více místa, protože každá složka Train Simulator potřebuje svůj trainset, zvuky, global atd., ale kdo má místa dost, není co řešit
 
A mrdník je na svete. Nech niekto vydá aktivitu na svoju upravenú trať a o zábavu je postarané.
Jakmile kdokoliv vytvoří na přejmenované archivní trati novou Aktivitu, potom se díky RouteID tato nebude chtít spustit v originální trati.
Nejvýše dosáhne toho že Act spadne.
Jednou jsem omylem jel na kopii trati Act kde jsem zapomněl opravit zmíněné RouteID a potom jsem zjistil, že jedu po staré původní trati.
Bylo to pod MSTS. Nevím zda-li OR také testuje tuto položku, nebo zda ji ignoruje.

Mrdník byl, je a bude všude tam, kde se nepublikují nové informace a v případě, že se je náhodou podaří zveřejnit tak jsou ignorovány ... :)
 
Přece jenom, není to příliž složitý postup?
Já to teda dělám trochu jednodušším způsobem:

1, Celou složku Train Simulator zkopíruju a přejmenuju, například na Train Simulator 28 (28 - číslo současné aktualizace, kterou chci zachovat)
2, Train Simulator zaktualizuju na akt. 29, která brzy vyjde.

A to je vše, budu mít složku Train Simulator s aktualizací 29 a složku Train Simulator 28 s aktualizací 28.
Budu hrát novou aktualizaci 29 a když budu chtít hrát staré úseky v aktualizaci 28, tak složku Train Simulator přepíšu na Train Simulator 29 a složku Train Simulator 28 přepíšu na Train Simulator.

Takhle mám v počítači několik verzí svojí tratě, trať od Zbyňka, od Roba a další tratě, takže mám složky Train Simulator BP, Train Simulator 321, Train Simulator ROBO, Train Simulator Default, Train Simulator TEST atd.
A podle toho, kterou trať chci hrát, tak přepíšu název složky na Train Simulator (bez koncovky).

Tohle mi za ty roky přijde jako nejjednodušší a nejpřehlednější způsob.
Jediná nevýhoda je, že tato varianta zabírá na harddisku více místa, protože každá složka Train Simulator potřebuje svůj trainset, zvuky, global atd., ale kdo má místa dost, není co řešit

Děkuji za Vaše doplnění informace o další způsob řešení !
Na počítačové technice mne vždy fascinovalo to, že snadno umožňuje řešit problém více způsoby.
Moje a Vaše řešení vychází z osobních zkušeností a stylu uspořádání dat pro MSTS / OR.
A čtenář tak může zvolit řešení bližší jeho možnostem. A to se mi líbí víc než ..... (mrdník)
 

dem

Strojvedoucí
To isté sa dá dosiahnuť aj starým známym spôsobom, kde potom nemusíš mať nové trainset, ale používaš stále to isté pre všetko. Keďže tak ide sprevádzkovať normálne viac tratí s rôznymi globalmi aj nekompatibilnými, tak rovnako dobre to pôjde aj pre 321 akt29 a 321 akt 28. Ako na to popisovať nebudem, lebo to tu už je sto krát.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Děkuji za Vaše doplnění informace o další způsob řešení !
Také mám dvě řešení pro splnění daného účelu.
První je založeno na principu přejmenování adresářů s celým simulátorem případně totéž uvnitř adresáře simulátoru.
Schránka02.jpg
Stejné řešení mám připravené pro Steam a RailWorks v něm.

Druhé řešení spočívá v pevných adresářích více verzí simulátorů, které se nemění a nepřejmenovávají ani nikam nepřemísťují,
ale se v registrech systému jednoduše přepisuje cesta ke konkrétnímu platnému adresáři souborem.reg.
Schránka01.jpg

V případě zájmu to mohu někam upnout.

.
 

dem

Strojvedoucí
Takže máš vlastne jedno, lebo o tom prvom píšem už pred tebou. A ten prví postup je tu už na fóre detailne popísaný X-krát, len ako napísal kolega


Mrdník byl, je a bude všude tam, kde se nepublikují nové informace a v případě, že se je náhodou podaří zveřejnit tak jsou ignorovány ... :)
Sám tento postup ignoruje a radšej vymýšľa mrdník.
 
Použití FreeFileSync pro vytváření záloh tratí, globalů, soundů a trainsetu (případně dalších věcí) není též od věci. Zejména možnost definovat co a kam chci zálohovat jako samostatné úlohy. Možností je řada - zálohování jednotlivých tratí nebo tratí používajících jeden typ Globalu, potom samotné Globaly, Soundy, trainset, atd. Samozřejmě to předpokládá určité znalosti v problematice.
Před aktualizací zálohuji původní stav, z nějž odmáznu nepoužívané aktivity apod. na exterňák. Provedu aktualizaci a pokud je bezproblémová , zálohuji. Pokud je nějaký neřešitelný problém nebo chyba při instalaci, aktuální verzi smáznu a vrátím se k uložené. Pokud je požadavek mít uloženu i jinou verzi, nemusím nic přejmenovávat, stačí zadat novou archivační úlohu do zvláštní, nezáměnné složky.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Takže máš vlastne jedno, lebo o tom prvom píšem už pred tebou.
Ne. Mám pořád dvě.
A to vlastní. Nemusím ručně samostatně přejmenovávat jednotlivé adresáře a hlídat překlepy.
A nikde jsem nepsal, že mám dvě úplně jiná řešení, než ta, která jsme dokonce uváděli již před lety.
Navíc to řešení registrů mám v jednom pro 32 i 64 bitová widlous.
 

dem

Strojvedoucí
To vidím, že tam máš na to aplikáciu , ktorá ti to pekne prepína podľa potreby. Mne sa za tie roky nepodarilo nič pokaziť ani ručne. Ale to je už vec každého z nás. Podstata je, že toto je tu už poriadne dávno na fóre podrobne popísané, len niektorí to evidentne ignorujú.
 
Zdravím,
aktualizace 29 vyjde někdy večer, až webový majster dokončí úpravu internetových stránek.
Bude obsahovat toto:

- Celá oblast od Ostravy po Žilinu byla kompletně srovnána se zemí atomovou bombou a postavena znovu.
- Byly zrušeny jednokolejné tratě Čadca - Zwardoň, Ostrava Kunčice - Frýdlant - Ostravice, Český Těšín - Frýdek Místek.
- Na celé trati byly upraveny rychlostníky a předvěstníky, byly doplněny chybějící předvěstníky a některé byly posunuty na správnou zábrzdnou vzdálenost.
- Na celé trati bylo upraveno noční osvětlení, byly doplněny světelné kužely do kolejiště mezi perony a na perony pod stříšky.
(pouze v Ostravě hl. n. ještě není dokončeno noční osvětlení nádražní budovy a nástupišť)
- V některých stanicích byly upraveny, nebo vyměněny návěstidla (Choceň, Uhersko, Lovosice, okruh u Velimi...)
- Bylo upraveno počasí, už by nemělo způsobovat pád hry v zimním období.
- A spousta dalších drobností, levitující stromy apod.


No a to je vše, poděkování patří jako vždy Ďasíkovi za úpravu webových stránek, Jefferovi za aktualizaci map a modelářům:

Deteriovi za model ostravského nádraží, peronu v Albrechticích a další modely návěstidel.
Glockymu a Petrosovi za modely všech podchodů, budek a čekáren mezi Českým Těšínem a státní hranicí ČR/SR + most v Ropici, nádražní budovy v Července, Lukavicích a Moravičanech.
Matesovi za spolupráci na dokončení mostu v Ropici.


Zvláštní poděkování patří všem modelářům, kteří byli ochotni poskytnout své modely vozidel pro tvorbu aktivit, kterých je celkem 75, vozidla i aktivity jsou k dispozici na novém DVD s Tratí 321.
Seznam těchto hodných dárců je také součástí instalace na DVD, tady je asi vypisovat nebudu, protože v aktualizaci stejně žádné vozidla nejsou.

A poslední věc, těch pár smyšlených aktivit, které do teď byly v každé aktualizaci udržovány, už můžete smazat, v této aktualizaci už jejich oprava není a spousta z nich bude nefunkčních.
 
Děkuji za další aktualizaci a mám ještě návrh na úpravu rychlostí. Jedná se o úsek Most - Jirkov zast. kde je v MSTS nastaveno 80km/h a místy i 100km/h ale v reálu se téměř v celém úseku jezdí 120. Tato rychlost je ve směru od Jirkova za mostem přes vodu až po druhý oblouk před stanicí Most. Mezi stanicí Jirkov zast. a ten most přes vodu se jezdí 110km/h. V případě potřeby mohu poslat screeny z GPS měření při jízdě vlakem v tomto úseku. Děkuji za případnou reakci
 
Nahoře