Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Tax

Moderátor
Správce
Z toho vyhledávání náhradních modelů nádražích pro trať Brno - Havlíčkův Brod mi pomalu začíná hrabat. :D
Daj tam nejakú náhradnú búdu s cedulou: Tady jednou bude originální budova pro tuto trať - až ji někdo vymodeluje :D
Akž nemáš nejakú vhodnú, milerád Ti ju vymodelujem :D
 
Tak jsem začal řešit ty další kostlivce ve skříni. Nejvíc je jich asi v Kuřimi. :D
Chyběly podjezdy, trochu tam byly špatně výhybky manipulačních kolejí, na druhém obrázku. Ty vlevo jsou o 50 metrů posunuté vlevo nad ten podjezd a ta nahoře vpravo je asi o 50m víc vpravo. Vše kvůli tomu podjezdu, respektive, tak to má být. Tak snad to nějakou aktivitu nerozbije. Perony by se tam víc hodily z Tišnova, ale ty jsou mírně do oblouku, tak musí stačit slepenec ze Skleného. Jiné jsem nenašel. A nádraží je z Moravan a Praskačky :D . Něco jsem tam dát musel. :D Tak teď už jen nasázet silnice, ať je nějaká šablona a pak se konečně osadí domečky a vegetace. Ale to až třeba zítra. Nebo až bude zase čas a chuť.
0601kurim1.JPG 0601kurim2.JPG 0601kurim3.JPG
 
Už je to přes 25 let, co jsem se na téhle trati pohyboval a tak na mou paměť se už nemůžu spoléhat, ale podle mě v Křižanově nástupiště byla tak, jak je máš. Už si přesně nevybavuji typ vlaštovek, ale ty byly asi tak dlouhé. Možná proto to nikdo nekritizoval. Jen peron byl u 1. a 2. koleje směrem k Brodu delší. V těch dobách tam zastavovaly i až 13ti vozové rychlíky (570/571, 667/8). Od roku 1980 tam dřevěné boudy určitě nebyly.
 
Jo, už to vidím. Dívám se na letecké mapy a ty střechy jsou sundané až po roce 2006. Já co mám video, tak v Křižanově jsou střechy pryč a podchody se právě předělávaly. Tak to mne asi zmátlo. Takže tam doplním jen cedule.
 
Nahoře