Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Už se přizpůsobuje okolní krajina. Asi nejčlenitější je úsek mezi Hradcem a Březovou nad Svitavou. Tady je pár fotek z okolí zastávky Dlouhá, která je odsunutá asi nejdál od původní trati, jejíž těleso je již zasypané. Je to samá opěrná a protihluková zeď, ale tento úsek už mám za sebou. Ještě zdi naskládat mezi tunelem a Hradcem. :D
55dlouha1.JPG 55dlouha2.JPG &hash=3b78ea96f8d86eb8d67cc1c31dad3aa5.jpg
55dlouha4.JPG 55dlouha5.JPG 55dlouha6.JPG 55dlouha7.JPG
 

Přílohy

Koukám, že přes Svitavy výluka jako v Brně na hlavnímo_O To by chtělo rychle spíchnout nějakou misi přes Vysočinu, když tam teď jezdí msts odklony;)
Zbyňku, to jsou hodnoty! Moc se těším a dovolím si dotaz, jestli by mohly být ty opěrné zdi dále od osy koleje? Třeba jako ty protihluky nebo něco mezi?
 
Aha! Ano. Takto je to jasnější. Připadla mi ta římsa moc blízko štěrkového lože, byť základ stěny je pak dále od osy. Tak jo. To je good. Beru zpět. Díky za náhled.

rimsa.jpg rimsa 2.jpg
 
Na druhé straně je také vila :D Ale i tak, baráky co tam zůstaly většinou ještě nestojí na svých místech. Zatím jsem je jen odhazoval stranou. Výstavba bude až v poslední fázi budování. :D
 
Chystám se natočit video, ale stále si říkám, trochu zástavby a vegetace alespoň někde by neuškodilo. :D Protože než Letovice - Třebová dovedu do finále, ještě několik domečků a stromečků potrvá. Ale svezeníčko je tam už pěkné. Video proto, aby jste porovnali jak to vypadá před aktualizací a bude po. Ale myslím, že už teď je to lepší. I když chybí ještě hodně baráků a stromečků. Ale asi si musím nejprve vyrobit trasu z ČT směr Brno. Protože když v ČT jen přejdu na druhé stanoviště a jedu v RJ z řídícího vozu, tak se vše chová divně. Nevidím skluzy, a zvukové ruchy jsou opožděné o délku soupravy. Ale jinak tato souprava, jako jedna z mála reaguje i na nejmenší sklony. Tedy z vrcholu kopce před Svitavami se asi až do Brna dá jet jen na EDB. S klasickými nebo Panterem ne. I z kopce je nutné přišmrdlat trochu výkonu. Nemá tohle už někdo odladěné? Ale i v moderním TS mají stejný problém a u všech vozidel. Kutálí se jim to z kopce až u sklonů větších než 5 promile. Tak by mne i zajímalo, proč to v MSTS a OR jde u některých vozidel a u většiny ostatních ne.
 
Ale jinak tato souprava, jako jedna z mála reaguje i na nejmenší sklony. Tedy z vrcholu kopce před Svitavami se asi až do Brna dá jet jen na EDB. S klasickými nebo Panterem ne. I z kopce je nutné přišmrdlat trochu výkonu.
Zajímavé. Tohle jsem zkoušel už hodně dávno s klasickou soupravou a od Svitav do Brna to šlo jen výběhem a v Brně jsem byl na čas.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Michale, asi jak s kterou. Stačí nějaký neodladěný vůz a už to brzdí. Ale který je to parametr?
Vem si parametry Friction ze soupravy 470, tam se ti to kdysi moc líbilo, že se to kutálí.
Celý starý řádek/odstavec zakomentuj, dej pod něj celý nový a vyzkoušej.
Friction ( 800N/m/s 0.05 1mph 6.2N/m/s 1.2 4.1N/rad/s 1 0.1rad/s 0.1N/rad/s 1 )
(Nebo to rovnou testuj se 470, pult to má stejně půjčený. Akorát bys nesměl ukazovat venku pod střídavkou kvůli superrealistům.)
 
Na Ajfóna jsem natočil 26 minutové video z ČT do Letovic, jen pro info, jak jsou pozměněné koleje. Můžete porovnat s tím co máte a věřím, že nyní to bude jiné a lepší kafe. Ale ještě mám toho k zástavbě hodně. Finál je zatím z Rozhraní do Letovic. Zbytek už půjde rychle. Jen si najít čas a chuť. Terén je přizpůsobený, silniční síť také. Sem tam něco ještě levituje, to ještě doladím. Nedával jsem to na YouTube, ale jen na FB. Je to veřejné, tak problém se zobrazením by být neměl. Stejně je to jen pracovní nahrávka. Kdyby někdo objevil nepřesnosti v hodnotách na rychlostnících, tak pište. Přece jen, to video, které mi také bylo vzorem jsem natočil před deseti lety v roce 2009. :)
Odkaz na video
 
S finálními pracemi zástavby a zalesnění jsem od Letovic pokročil do stanice Březová nad Svitavou. V Březové jsem ještě musel přizpůsobit ty dvě zastřešené koleje. Díky novému mírnějšímu poloměru oblouku hlavní trati ty koleje byly moc stočené a neúměrně vzdálené. Takže zbývá zastavět Březová - Dlouhá. To bude jeden barák za druhým. Pak Hradec. Svitavy jsem už trochu vylepšil dříve, ale směrem na jih toho ještě chybí hodně. Něco v Opatově a bude hotovo. Hodím to pak ven do aktualizace a konečně si oddechnu. :D Bude toho asi poměrně dost. Dodělávky na Brno - HB, trochu dotvořený Majlont a Letovice - ČT. Do budoucna mám ještě restík nejstarší a to úsek Brno - Břeclav. Tam chybí asi 3 kilometry. :D Ale kdybych za Modřicemi a za Břeclaví trať uhnul víc na západ, tak bych ty kilometry mohl srovnat. Ale bude to velké pokus a omyl. Proto se mi do toho až tolik nechce. Až poté bych mohl také přestavět lokálku Zaječí - Hodonín. A mezi tím se snad v reálu postaví ten plánovaný vysokorychlostní koridor Hustopeče- Šakvice, aby k nám mohly zajíždět Pendolína :D Třeba na Burčákové slavnosti by to z Práglu určitě přijelo plné. :D To bych pak do svého projektu zařadil také. Asi bych měl počkat, protože tato modernizace zasáhne i do stanice Šakvice, protože z Brna se do Hustopečí nedá jet přímo. Asi došly prachy, tak Šakvice ošidili o několik důležitých vyhýbek mezi první a druhou kolejí.
226brezova1.JPG 226brezova2.JPG 226brezova3.JPG
 
Mě se teď stala taková věc, že pan domácí mi z mého obchodu udělal kabriolet. Střecha fuč. :D
prodejnaRuina.jpg
Bude stavět patro, tak jsem se musel úprkem dočasně přestěhovat do tohoto paláce.
prodejnaKoll1.jpg prodejnaKoll2.jpg
prodejnaKoll3.jpg
Práce do MSTS budou pokračovat, jen co se tady zabydlím a snad ty své rekonstrukce tratí do vánoc dotvořím. Už chybí jen kousek, jenomže poslední týdny nebyl vůbec čas. Připomínám se hlavně proto, aby si někdo nemyslel, že se už nestaví. A také pro ty, kdo jezdí osobně, aby věděl kam má jít. Je to jen o 5 minut od nádraží dál.
 

Přílohy

Nahoře