Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Jelikož nové notebooky už většinou nemají DVD mechaniku, tak postupně přecházím u distribuci trati BP na 16 gigové flešky USB2. DVD jen do vyprodání zásob. Cenové navýšení proti DVD nevychází nijak drasticky. Poštovné jak bankovní převod tak dobírka, navýšení o 35 korun proti ceně na zaslání na DVD.
Zájem o BP je současně už jen občasný, proto nemá smysl nakupovat velká balení DVD a krabiček. Neřeším. Fleška má i jiné výhody, dá se tam kdykoli dle potřeby něco přibalit. A v případě nové verze se dá aktualizovat.
 

KimiR

Provozní technik
Jelikož nové notebooky už většinou nemají DVD mechaniku, tak postupně přecházím u distribuci trati BP na 16 gigové flešky USB2. DVD jen do vyprodání zásob. Cenové navýšení proti DVD nevychází nijak drasticky. Poštovné jak bankovní převod tak dobírka, navýšení o 35 korun proti ceně na zaslání na DVD.
Zájem o BP je současně už jen občasný, proto nemá smysl nakupovat velká balení DVD a krabiček. Neřeším. Fleška má i jiné výhody, dá se tam kdykoli dle potřeby něco přibalit. A v případě nové verze se dá aktualizovat.
Když jsem tenkrát psal o distribuci Projektu ČR na flashky nikdo tomu nechtěl věřil, uběhlo pár let a sám velký Zbyněk se toho ujímá .Inu doby se mění.
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Jenže tenkrát ještě notebooky měly DVD mechaniku a vyvrtaný kolenáři by za USB čtyři stovky plus trať nedali. Dnes je doba jiná a tak není jiná možnost než to dávat na o trochu levnější USB. ;)
 
Když jsem tenkrát psal o distribuci Projektu ČR na flashky nikdo tomu nechtěl věřil, uběhlo pár let a sám velký Zbyněk se toho ujímá .Inu doby se mění.
Jenomže kolik přes pár lety stála 16 gigová fleška? To byl myslím i luxus včetně ceny. Dnes? Když se projde net, tak se v akcích dá nakoupit za už přijatelné ceny. Není třeba USB3, na přenos dat a zálohy stačí USB2.
A jelikož na flešce zbylo ještě mnoho místa, aktuálně je na medium přibalena beta aktualizace BP 93 jako satisfakce za trochu vyšší cenu. :) A také aby se trochu oživily prodeje. I když MSTS a tvorba do něj je už u uživatelů za zenitem a současně se sbírají jen drobečky :)
Práce na aktualizaci jsou už téměř hotové. Zbývá dokončit vegetaci a zástavbu mezi Hradcem nad Svitavou a Opatovem. Do vánoc to snad dám dohromady komplet.
A do dalšího kola bych chtěl opravit dalšího kostlivce ze skříně a to traťový úsek Brno - Břeclav, aby kilometrická vzdálenost souhlasila se skutečností. A pak dodělat koridor do Židlochovic a aktuálně se staví rychlodráha do Hustopečí. Dnes jsem to objel na elektrokole. U nás koleje vytrhané, kvůli povodním nádraží v Hustopečích bude o metr výš. A u Šakvic jsou i betonové podstavce pro sloupy TV. Výluka je tady prý do konce listopadu a přes zimu bude zase jezdit lokálka. a na jaře se práce dokončí. Ale jaksi to nevypadá, že by do měsíce obnovili provoz. Ale možná jsou to kluci šikovní. :)
Jenom nechápu, proč to farářovo pole nevykompenzovali a oblouk trochu nenarovnali, aby se mohlo jezdit 160 :)
hustopece1.jpg hustopece2.jpg
 
Asi bych měl sem dát nějaké obrázky z průběhu prací. Ale i tak aktualizace BP 93 se blíží do finále. Určitě to do vánoc zvládnu.
Aktuálně pro zájemce dodávám data s BP jen na fleškách s přidanou hodnotou BP93 beta, kde není ještě finál zástavby a vegetace v okolí Svitav. Tedy je tam i tak o něco víc, než bylo v minulé verzi trati. :D ( bylo to tam dost holé, tenkrát došla šťáva :) ) Tedy až si tito uživatelé na vánoce stáhnou aktualizaci, tak jim to tam v tomto úseku jen zkrásní. Ale koleje, které byly přeloženy z Letovic do odbočky Zádulka u Třebové jsou už finální. Po vydání aktualizace mne pak čeká poslední rekonstrukce, vlastně úsek, na kterém jsem začínal, Břeclav - Brno. Je to tam krácené o několik kilometrů. A poté aktivuji i koridor Židlochovice - Hrušovany a Šakvice - Hustopeče, který se právě staví. Musím přiznat, že na tohle se i celý život těším, že ze Šakvic do Hustopečí se postaví nějaká rychlodráha i když to ještě nedávno vypadalo, že lokálku zruší úplně.
 
A poté aktivuji i koridor Židlochovice - Hrušovany a Šakvice - Hustopeče, který se právě staví.
Z těchto oprav vůbec nejsem nadšený, Zbyňku, vem si, že máš prakticky trať postaru a pak se tam perou úseky z přítomna a je to takový mišmaš. Mám nychystané dvě velké aktivity z let hodně minulých a jsem vděčný za staré stanice v trati a staré již zmizelé úseky. Já bych trať Brno - Břeclav nechal spíš ve starším provedení. :) Ale nejsem autor, tak to ber jako návrh, pokecat o situaci můžem v Bratislavě.
 
Dane, klííd. :) Největší problém bude udělat přeložku trati Brno - Břeclav. To bude na hodně dlouho, než se strefím. :) Ale otázkou je, jestli na to bude chuť a motivace. Tady na fóru se to jen hádá a spolupráce jak kdysi bývala už neexistuje. Staří pardálové odešli do MSTS "penze" a noví nadšenci se už neobjevují. Ale má to jedno pozitivum. V klidu si dokončuji staré restíky. Dnes jsem ještě udělal poslední posun s kolejemi a to v České Třebové kolej z odbočky Zadulka do vjezdové skupiny. Tenkrát jsem neměl náspy pod koleje a tedy tato kolej musela být od hlavní trati víc vzdálená. Už mne to stále iritovalo, tak jsem jí dnes přizpůsobil a krásně a plynule jsem navázal. Mise to neohrozí, protože se s výhybkami nehýbalo. Pak jsem ještě vytrhal asi 500 samostatných stromů a ty nahradím skupinami a další čtverec nebude tolik přetížený na objekty. Aktualizace bude brzy, tedy do vánoc finálně hotová.
Jinak Dane, pokud v Bratislavě s Alcaponem zůstáváte do neděle, tak asi nepokecáme. Na odvoz autem rád přispěji, ale když nepojede v sobotu zpět, tak z toho nic nebude.
 

Tax

Moderátor
Správce
Staří pardálové odešli do MSTS "penze"
Ale nie, len majú menej času. Napríklad môj Veliký Jáááá čaká na A3 skener aby mohol kompletne naskenovať domumenty. Skener čaká na mňa neďaleko Babylon klubu v V. okrese, pro neznalé v Petržalke

Jinak Dane, pokud v Bratislavě s Alcaponem zůstáváte do neděle, tak asi nepokecáme.
Ale no, kamarátka Ťa nevezme na lôžko? Nejakú tú kanapu snáď má ( určite sa pamätáš na noc u Karla Kerberta :D ) Na také mladé mäsko si predsa nenecháš ujsť chuť :D
 
Nahoře